Nye fodboldregler fra 1. juni 2019

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Nye fodboldregler fra 1. juni 2019

Indlæg af Jesper » søndag, 18. aug, 2019 06:50

Den her artikel deler helt og aldeles min holdning til VAR, som jeg har været modstander af fra dag 1. Jeg hader de pauser og stop af flow, som VAR medfører. Og så kan jeg godt acceptere skøn, præcis som man har gjort i over 100 år.
Jeg synes man ødelægger spillet. Altså fodboldspillet som vi kender det.
Derudover er den kritisk til de nye regler omkring hånd på bolden i feltet. Igen en regel jeg finder tåbelig, da den tilsyneladende kun gælder i feltet.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -game.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Re: Nye fodboldregler fra 1. juni 2019

Indlæg af Mads T. » søndag, 18. aug, 2019 17:46

Jeg hadede til gengæld de lange pauser, hvor et forkert dømt straffe eller mål med offside, medførte at et helt hold omringede dommeren i flere minutter. I det mindste bliver der nu dømt efter reglerne, som man så kan være enige i eller ej (f.eks. den nye hands regel som vi så i city - tottenham i går). Det er klart at VAR skal tilpasses, men det er efter min mening i lige så høj grad fodboldreglerne der tilpasses til brugen af VAR. Der bør efter min mening indføres en petitessegrænse, så alt ikke dømmes sort/hvidt efter reglerne. F.eks. skal der ikke altid dømmes straffe, selvom TV-billederne viser, at der er kontakt (Abrahams i Super Cup-finalen).

Besvar