Ole Gunnar er du SUNshine hvor er de ringe!

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Besvar

Hvor længe holder Ole Gunnar Solskjær som manager i Manchester United

Han laver en Moyes, og bliver fyret i løbet af sæsonen 2019/20
10
48%
Han laver en van Gaal og fyres efter sæsonafslutningen 2019/2020
3
14%
Han laver en Mourinho, og skal bruge mere end én sæson for at smadre Manchester United fuldstændigt
8
38%

Afgivne stemmer: 21

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Ole Gunnar er du SUNshine hvor er de ringe!

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. maj, 2019 18:14

Er der nogen der er friske på en lille "Ole Gunnar er du SUNshine hvor spiller Man U ringe" -afstemning?

Hvor lang tid går der, før selv den begrænsede fodboldviden der er til stede i Salford og omegn indser,
at stakkels Babyface er ligeså blank og nøgen som Kejseren i Kejserens Nye Klæder?

Giv din mening til kende blandt nedenstående muligheder, for der er vel ingen som tror på, at Ole Gunnar
IKKE ender med en fyreseddel i Manchester United.

Vælg mellem 3 muligheder, med inspiration fra hans forgængere:

Ole Gunnar laver en Moyes
Billede

Ole Gunnar laver en van Gaal
Billede

Ole Gunnar laver en Mourinho
Billede
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ole Gunnar er du SUNshine hvor er de ringe!

Indlæg af Niels K » søndag, 05. maj, 2019 19:24

:laughin: :laughin: :laughin:

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. maj, 2019 09:09

Han ventede bare til permanentkontrakt for at vise sit sande jeg. :lol:

Men helt seriøst, hvad skal han gøre? De har en Sanchez der spiller som en fra Nordic Bet Ligaen, deres forsvar sejler, Lukaku kan ikke score, Pogba prøver men han kan ikke.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 06. maj, 2019 09:32

Der er jo rent faktisk også den mulighed, at de får købt virkelig godt ind. De bliver ikke mestre - men indtil transfervinduet er smækket i, vil jeg ikke udelukke at de ender i top 4, hvilket må være en succes

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. maj, 2019 10:12

Fowler89 skrev:Han ventede bare til permanentkontrakt for at vise sit sande jeg. :lol:

Men helt seriøst, hvad skal han gøre? De har en Sanchez der spiller som en fra Nordic Bet Ligaen, deres forsvar sejler, Lukaku kan ikke score, Pogba prøver men han kan ikke.
Pogba prøver i hvert fald ikke særligt godt. Han havde 22 boldtab mod Huddersfield.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 06. maj, 2019 11:40

athomsen skrev:Der er jo rent faktisk også den mulighed, at de får købt virkelig godt ind. De bliver ikke mestre - men indtil transfervinduet er smækket i, vil jeg ikke udelukke at de ender i top 4, hvilket må være en succes
Alt er jo muligt, men deres udgangspunkt er efter min mening langt dårligere end deres Top 3/4 konkurrenter's, selvom de måtte have flere penge at handle for. Både fordi de halter over hele banen, og fordi hele deres set up omkring salg/køb ikke er særlig godt, og så har de andre klubber bedre managers med meget mere erfaring ift. Ole Gunnar.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. maj, 2019 12:58

Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:Han ventede bare til permanentkontrakt for at vise sit sande jeg. :lol:

Pogba prøver i hvert fald ikke særligt godt. Han havde 22 boldtab mod Huddersfield.
At han har boldtab betyder jo tværtimod at han prøver.

Hans livsfejl var at skifte til Man Utd.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2019 16:57

Fowler89 skrev:
Mads T. skrev:

At han har boldtab betyder jo tværtimod at han prøver.

Hans livsfejl var at skifte til Man Utd.
Men ikke særlig godt.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » tirsdag, 30. jul, 2019 13:10

scum skal nok få slået chelsea. chelsea ryger ud af top 4, det er sikkert.

Kan spurs holde farten og kan Arsenal true top 4? Det er nok mere spørgsmålet der kommer til at afgøre om scum kommer i top 4.
Endnu et år uden for CL vil gøre RIGTIG ondt på dem økonomisk. Og det er ikke fordi de ikke er ved at bruge en formue på højere lønninger og kæmpe transfers.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland

Indlæg af Emmy » onsdag, 31. jul, 2019 22:04

Jeg er ikke specielt begejstret for udsigten til at de får Dybala. Han er pisse dygtig, arbejdsom og en stærk målscorer
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland

Indlæg af ilusio » torsdag, 01. aug, 2019 10:27

Jeg synes det er fedt de har så mange svinedyre spillere der koster mia i løn men som ikke præsterer.

Jeg tror faktisk Dybala kan ende som endnu en i rækken. £350.000 om ugen skulle han have bedt om for at vinke farvel til CL.

Med De Gea oppe samme lønning og en Sanchez på £500.000 om ugen, så belaster de deres økonomi helt vanvittigt.
De bruger sandsynligvis også 1,5-2 mia DKK denne sommer i transfers...
Hvis ikke de får succes i år, så koster det stort på sponsoraftaler osv.

Jeg ved godt de har en enorm pengemaskine, men for hver forkert beslutning bliver den lidt mere rusten. For hvert år uden sportslig succes bliver den en smule mindre.
Det vil tage mange år for dem at ødelægge deres position, men jeg vil nyde hvert af dem ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. aug, 2019 10:40

ilusio skrev:
torsdag, 01. aug, 2019 10:27
Jeg synes det er fedt de har så mange svinedyre spillere der koster mia i løn men som ikke præsterer.

Jeg tror faktisk Dybala kan ende som endnu en i rækken. £350.000 om ugen skulle han have bedt om for at vinke farvel til CL.

Med De Gea oppe samme lønning og en Sanchez på £500.000 om ugen, så belaster de deres økonomi helt vanvittigt.
De bruger sandsynligvis også 1,5-2 mia DKK denne sommer i transfers...
Hvis ikke de får succes i år, så koster det stort på sponsoraftaler osv.

Jeg ved godt de har en enorm pengemaskine, men for hver forkert beslutning bliver den lidt mere rusten. For hvert år uden sportslig succes bliver den en smule mindre.
Det vil tage mange år for dem at ødelægge deres position, men jeg vil nyde hvert af dem ;)
Jeg tror heller ikke, at han bliver en succes i scum/PL. scum's position er nu truet og med rakatfart af os på det indtægtsmæssige område, og historisk og fanmæssigt er vi jo også mere end godt med. Økonomisk nærmer Man City sig også, og de er altså markant bedre end scum på fodboldbanen.
Tingene går hurtigt i fodboldens verden, og det er ikke kun på transfermarkedet, at økonomien bevæger sig med voldsomme skridt, det gør den også på andre områder, og scum er altså ikke i førerfeltet pt., og heldigvis for det.

Besvar