CL 2018-19

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 28

Re: CL 2018-19

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2019 13:34

Jeg har svært ved at finde argumenter for at håbe på Tottenham. Jeg kan da godt unde Eriksen en CL-finale, men ellers presser argumenterne sig ikke ligefrem på.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. maj, 2019 13:36

Jeg vil så gerne pokalen med de store ører. Men hvem tror i, vi vil have størst chance for at slå, Ajax eller Spurs?
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 14:06

Hr. Drejer skrev:Jeg vil så gerne pokalen med de store ører. Men hvem tror i, vi vil have størst chance for at slå, Ajax eller Spurs?
Det hold der taber i aften :ugeek:

Ej Ajax, da Spurs har en høne at plukke med os efter vi slog dem snævert.

Ajax er også gode og er et spændende hold, men vil få det svært hvis vi skruer tempoet op til Premier League.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 28

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2019 14:11

Hr. Drejer skrev:Jeg vil så gerne pokalen med de store ører. Men hvem tror i, vi vil have størst chance for at slå, Ajax eller Spurs?
Danske Spil vurderer, at vi har 64.71% chance for at slå Ajax, hvorimod vi kun har 63.77% chance for at slå Spurs.

Så det er jo endnu en grund til at holde med Ajax ;)

MP

Indlæg af MP » onsdag, 08. maj, 2019 16:15

Jeg vurderer Ajax som værende langt sværere modstandere end Spurs i øjeblikket. Der er jo komplet nedsmeltning og gummiben i den klub.
Ajax bringer noget mod og vilje der matcher vores egen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 08. maj, 2019 16:21

MP skrev:Jeg vurderer Ajax som værende langt sværere modstandere end Spurs i øjeblikket. Der er jo komplet nedsmeltning og gummiben i den klub.

Ajax er bare lidt på dybtvand, uagtet med hvor godt de gør det. De har haft momentum hele vejen, men jeg tror absolut ikke at de kan vinde CL.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 16:21

MP skrev:Jeg vurderer Ajax som værende langt sværere modstandere end Spurs i øjeblikket. Der er jo komplet nedsmeltning og gummiben i den klub.

men den slutter vel hvis de vinder 2-0 i Amsterdam og det er lidt problemet med diskussionen(ikke at jeg er modstander af diskussionen). Selv hvis Spurs vinder pga. klare dommerfejls så vinder de jo stadigvæk og tanker selvtillid.

MP

Indlæg af MP » onsdag, 08. maj, 2019 17:01

Filos of Isk skrev:

men den slutter vel hvis de vinder 2-0 i Amsterdam og det er lidt problemet med diskussionen(ikke at jeg er modstander af diskussionen). Selv hvis Spurs vinder pga. klare dommerfejls så vinder de jo stadigvæk og tanker selvtillid.
Tottenhams resultater efter triumfen mod City i CL, har godt nok ikke båret meget præg af selvtillid. De har ikke vist nogen form for kontinuitet i 2019.
Deres bærende spillere som Lloris, Eriksen, Alli og Alderweireld har været utrolig ringe. De har Kane ude og deres backs som tidligere har haft ligeså stor impact som vores egne, har været helt væk.

Vi har ydermere normalt et rigtig godt tag på Spurs og med kollissen taget i betragtning, ser jeg dem som en lettere opgave end Ajax.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » onsdag, 08. maj, 2019 21:33

Jeg vil klart hellere møde Ajax. Tottenham har et indgående kendskab til vores spillestil og hold. Og så skal Tottenham bare ikke i nærheden af at vinde noget som helst.

Ajax tror jeg ridder på en lidt hypet bølge. Jeg synes, at vi ser Tottenham have rimeligt nemt ved at skabe chancer mod dem og der tror jeg bare, at vi er langt mere kyniske og vil kunne udnytte de chancer i modsætning til Tottenham.

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 21:36

Mads T. skrev:Jeg vil klart hellere møde Ajax. Tottenham har et indgående kendskab til vores spillestil og hold. Og så skal Tottenham bare ikke i nærheden af at vinde noget som helst.

Ajax tror jeg ridder på en lidt hypet bølge. Jeg synes, at vi ser Tottenham have rimeligt nemt ved at skabe chancer mod dem og der tror jeg bare, at vi er langt mere kyniske og vil kunne udnytte de chancer i modsætning til Tottenham.
Synes virkelig, det er to hold, som indledningsvist har spillet en meget rodet fodboldkamp. Velsagtens det, man kalder indianerbold.
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » torsdag, 01. aug, 2019 13:27

Fint vi fik spurs :)

Både fordi de jo ikke rigtigt kunne noget men også fordi det var rart at vise dem hvem der er bedst. :lol: :mrgreen: :clap: :dance:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar