Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » søndag, 13. okt, 2019 16:36

F1rm1no skrev:
søndag, 13. okt, 2019 11:14
AJJ skrev:Men Eriksens aflevering :shock: Orienterer sig lige, inden han modtager bolden. Den var schweizerne overhovedet ikke med på. Det var den slags Laudrup lavede i velmagtsdagene i Spanien.
Det var ikke en aflevering til youssouf det var Cornelius han forsøgte at ramme, men heldigvis kunne han ikke ramme og det endte i en friløber Billede

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
Ikke ifølge Eriksen selv...
https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-10-12 ... an-eriksen

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 13. okt, 2019 18:44

AJJ skrev:
søndag, 13. okt, 2019 16:36
F1rm1no skrev:
søndag, 13. okt, 2019 11:14
AJJ skrev:Men Eriksens aflevering :shock: Orienterer sig lige, inden han modtager bolden. Den var schweizerne overhovedet ikke med på. Det var den slags Laudrup lavede i velmagtsdagene i Spanien.
Det var ikke en aflevering til youssouf det var Cornelius han forsøgte at ramme, men heldigvis kunne han ikke ramme og det endte i en friløber Billede

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
Ikke ifølge Eriksen selv...
https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-10-12 ... an-eriksen
Jeg synes også, at afleveringen så fuldstændig overlagt ud, så det kunne ikke gøres bedre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 13. okt, 2019 18:44

Jeg er ikke specielt imponeret over de Ligt og de Jong mod Hviderusland, mens Gini bare viser sin store, store klasse igen og igen :clap: :clap: :clap:

Her er begge mål:

https://www.caughtoffside.com/2019/10/1 ... r-holland/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. okt, 2019 11:03

Niels K skrev:
søndag, 13. okt, 2019 18:44
Jeg er ikke specielt imponeret over de Ligt og de Jong mod Hviderusland, mens Gini bare viser sin store, store klasse igen og igen :clap: :clap: :clap:

Her er begge mål:

https://www.caughtoffside.com/2019/10/1 ... r-holland/
Især det andet mål viser meget godt hvorfor modstanderne altid lukker ned for vores center og tillader vores backs meget plads, selvom de jo efterhånden nok har opdaget at vores backs er ganske habile offensivt.

VanDjik4
Indlæg: 306
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 19. okt, 2019 19:02

Chelsea vandt og Spurs smed points igen til top4 ræset, det virker helt vildt med Leicester som nr 2 i ligaen nu... Og så Everton med første sejr i flere måneder??

Man City er i problemer mod C.Palace, som truer det City forsvar som ser ringe ud !

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. okt, 2019 19:17

VanDjik4 skrev:
lørdag, 19. okt, 2019 19:02
Chelsea vandt og Spurs smed points igen til top4 ræset, det virker helt vildt med Leicester som nr 2 i ligaen nu... Og så Everton med første sejr i flere måneder??

Man City er i problemer mod C.Palace, som truer det City forsvar som ser ringe ud !
Større er City`s problemer heller ikke. Vinde skal de nok gøre.. .

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 20. okt, 2019 09:34

VanDjik4 skrev:
lørdag, 19. okt, 2019 19:02
Chelsea vandt og Spurs smed points igen til top4 ræset, det virker helt vildt med Leicester som nr 2 i ligaen nu... Og så Everton med første sejr i flere måneder??

Man City er i problemer mod C.Palace, som truer det City forsvar som ser ringe ud !
Jeg havde peget på Leicester som et af de hold, der kunne bryde ind i Top 4, og den holder jeg stadig på.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 22. okt, 2019 21:59

Hmm - spurs lader til at køre Røde Stjerne over. Lidt irriterende at de skal få en dosis selvtillid inden vi møder dem - især nu hvor de har været pivringe lige siden sæsonstart.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 23. okt, 2019 08:59

Mysjkin skrev:
tirsdag, 22. okt, 2019 21:59
Hmm - spurs lader til at køre Røde Stjerne over. Lidt irriterende at de skal få en dosis selvtillid inden vi møder dem - især nu hvor de har været pivringe lige siden sæsonstart.
På en billig baggrund. Røde Stjerne virker til at være en klasse under sidste år, jf. kampene mod FCK.
På søndag vil Spurs opdage, at de stadig er ringe - og der skal formentligt ikke meget til, før den smule selvtillid, de hentede i går, er væk.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. okt, 2019 08:20

Hold da op, hvad skete der lige for Ingsy & co. i aftes? :shock: :shock:

Gad vide om vi selv og Shitty skal til at holde et vågent øje med Leicester?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 26. okt, 2019 15:00

nej, nej,nej VAR igen spiller fallit - Hold nu op hvor er VAR dog fuldstædig forkert i Premier League.

Igen og igen og igen er der fejl ved VAR

City for anerkendt et mål, der er offside på og Sterling har indflydelse inde foran målmanden, men af en eller anden mærkværdig grund bliver det anerkendt.

Vi bliver ved med at diskuterer VAR så længe VAR er så ringe som det er nu. Hold da magle hvor elendigt det er
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 26. okt, 2019 15:37

Hekkem skrev:nej, nej,nej VAR igen spiller fallit - Hold nu op hvor er VAR dog fuldstædig forkert i Premier League.

Igen og igen og igen er der fejl ved VAR

City for anerkendt et mål, der er offside på og Sterling har indflydelse inde foran målmanden, men af en eller anden mærkværdig grund bliver det anerkendt.

Vi bliver ved med at diskuterer VAR så længe VAR er så ringe som det er nu. Hold da magle hvor elendigt det er
Jeg tror næsten jeg har været den mest skeptiske for VAR fra starten af. Og jeg har næsten lyst til at sige: "Hvad sagde jeg!" Det smadrer grundtanken med spillet!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 26. okt, 2019 16:15

Hekkem skrev:
lørdag, 26. okt, 2019 15:00
nej, nej,nej VAR igen spiller fallit - Hold nu op hvor er VAR dog fuldstædig forkert i Premier League.

Igen og igen og igen er der fejl ved VAR

City for anerkendt et mål, der er offside på og Sterling har indflydelse inde foran målmanden, men af en eller anden mærkværdig grund bliver det anerkendt.

Vi bliver ved med at diskuterer VAR så længe VAR er så ringe som det er nu. Hold da magle hvor elendigt det er
Målet blev givet til De Bruyne, så de må have vurderet at Silva ikke havde berøring på bolden, eller i hver fald ubetydelig berøring. I så fald er der ikke offside, da Sterling var onside da De Bruyne sparker den ind over.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 27. okt, 2019 12:35

Mads T. skrev:
lørdag, 26. okt, 2019 16:15
Hekkem skrev:
lørdag, 26. okt, 2019 15:00
nej, nej,nej VAR igen spiller fallit - Hold nu op hvor er VAR dog fuldstædig forkert i Premier League.

Igen og igen og igen er der fejl ved VAR

City for anerkendt et mål, der er offside på og Sterling har indflydelse inde foran målmanden, men af en eller anden mærkværdig grund bliver det anerkendt.

Vi bliver ved med at diskuterer VAR så længe VAR er så ringe som det er nu. Hold da magle hvor elendigt det er
Målet blev givet til De Bruyne, så de må have vurderet at Silva ikke havde berøring på bolden, eller i hver fald ubetydelig berøring. I så fald er der ikke offside, da Sterling var onside da De Bruyne sparker den ind over.
Silva siger selv, at han rammer den, ligesom de Bruyne siger det, og PL giver ham målet...

New VAR controversy as Manchester City cuts gap to Liverpool

https://edition.cnn.com/2019/10/26/foot ... index.html

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 27. okt, 2019 17:42

Niels K skrev:
søndag, 27. okt, 2019 12:35
Silva siger selv, at han rammer den, ligesom de Bruyne siger det, og PL giver ham målet...

New VAR controversy as Manchester City cuts gap to Liverpool

https://edition.cnn.com/2019/10/26/foot ... index.html
Ja så var der klar offside.

Besvar