Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ultra » lørdag, 29. mar, 2008 18:52

Føj scum spiller godt fodbold...

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 29. mar, 2008 18:55

Virkelig ærgeligt med Arsenal. Jeg sad lige og gned mig i hænderne. Hvis de havde tabt i dag og vi vinder i morgen var vi kun fem point efter dem og vi manglede endda en kamp imod dem hvor vi så kunne hente yderligere tre point. Udover det ville deres krise jo ramme helt perfekt her lige når vi skal møde dem tre gange i den nærmeste fremtid.

Det er meget stærkt at vende 0-2 til 3-2 med ti mand på en halv time men det er godt nok ringe af Bolton og Arsenals spillere måske ved at gå lidt død her i slutningen af sæsonen for de har ikke verdens breddeste trup og samtidig har de mange unge spillere så måske kommer der alligevel en lille nedtur for dem nu her i slutningen af sæsonen selvom de har overrasket alt og alle i denne sæson. Med Arsenals sejr i dag blev det nok endeligt afgjort at vi ikke kan nå tredjepladsen med mindre vi slår dem i Premier League på Emirates Stadium men forhåbentlig kan vi sende dem ud af Champions League hvor vi i hvert fald har erfaringen på vores side.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » lørdag, 29. mar, 2008 19:25

United er bare en klasse bedre, og Ronaldo er to klasser bedre. De vinder helt sikkert mesterskabet, man kan bare håbe, at de ikke også vinder CL.

Edit: Ronaldo er tre klasser bedre. Ham må være verdens suverænt bedste fodboldspiller i dag. Et mål med hælen, et oplæg fra kanten og et oplæg med hælen. Æv.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ultra » lørdag, 29. mar, 2008 19:34

Henrik C skrev:United er bare en klasse bedre, og Ronaldo er to klasser bedre. De vinder helt sikkert mesterskabet, man kan bare håbe, at de ikke også vinder CL.

Edit: Ronaldo er tre klasser bedre. Ham må være verdens suverænt bedste fodboldspiller i dag. Et mål med hælen, et oplæg fra kanten og et oplæg med hælen. Æv.
Helt enig desværre, men desværre tror jeg også at de vinder Cl, har svært ved at se hvem der skal stoppe dem..

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 29. mar, 2008 19:50

Trist at blive mindet om Scums klasse hele tiden. Der er vidst efterhånden ikke længere nogen tvivl om at de bliver mestre igen med mindre Chelsea kan udrette et mirakel. I Champions League er de det eneste hold jeg ikke tror på at vi kan slå så jeg sætter virkelig min lid til at Barcelona kan sende dem ud. Vi må stadig huske på at Scum ikke helt har den samme sikkerhed i deres spil i de store europæiske kampe som de har i Premier League så selvom de har et suverænt hold i en fantastisk form kan Barcelona forhåbentlig stoppe dem ligesom AC Milan stoppede dem sidste år.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 29. mar, 2008 20:20

man united er bare for gode.. det snyd :cry:
Men de vil aldrig være Liverpool :D
Senest rettet af Kofoed søndag, 30. mar, 2008 15:28, rettet i alt 2 gange.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » lørdag, 29. mar, 2008 20:31

Ja det bliver ikke top 2 for vedkommende næste sæson heller.
Las os nu se om vi kan drage nytte af CL.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 29. mar, 2008 21:04

henrik1 skrev:Ja det bliver ikke top 2 for vedkommende næste sæson heller.
Las os nu se om vi kan drage nytte af CL.
Hvordan kan du udtale dig om næste sæson, allerede nu? Lad os nu spille denne færdig og se hvad det kan give på tranfermarkedet - selvom det måske ikke er specielt opløftende - hvor vi kan får fat i de rette spillere.

Vi skal da også se hvorledes vi kommer igang med næste sæsons kampe, for vi kan vide noget om potentialet for en eventuel topplacering.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » lørdag, 29. mar, 2008 21:59

Ultra skrev:
Henrik C skrev:United er bare en klasse bedre, og Ronaldo er to klasser bedre. De vinder helt sikkert mesterskabet, man kan bare håbe, at de ikke også vinder CL.

Edit: Ronaldo er tre klasser bedre. Ham må være verdens suverænt bedste fodboldspiller i dag. Et mål med hælen, et oplæg fra kanten og et oplæg med hælen. Æv.
Helt enig desværre, men desværre tror jeg også at de vinder Cl, har svært ved at se hvem der skal stoppe dem..
Det skal vi. Fuck dem og deres slappe træner og deres metrosexuelle største stjerne og deres hjemmeboende højre back og deres bebumsede teenager med nummer 10.
Ja, de er gode, men så er de heller ikke bedre, og de er også nogle store røvhuller. Kan vi ikke overlade røvslikkeriet til Peter, Brian og Preben?

Manchester United? Jeg er ikke så vild med dem.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » lørdag, 29. mar, 2008 22:02

Martin VP skrev:
Ultra skrev:
Henrik C skrev:United er bare en klasse bedre, og Ronaldo er to klasser bedre. De vinder helt sikkert mesterskabet, man kan bare håbe, at de ikke også vinder CL.

Edit: Ronaldo er tre klasser bedre. Ham må være verdens suverænt bedste fodboldspiller i dag. Et mål med hælen, et oplæg fra kanten og et oplæg med hælen. Æv.
Helt enig desværre, men desværre tror jeg også at de vinder Cl, har svært ved at se hvem der skal stoppe dem..
Det skal vi. Fuck dem og deres slappe træner og deres metrosexuelle største stjerne og deres hjemmeboende højre back og deres bebumsede teenager med nummer 10.
Ja, de er gode, men så er de heller ikke bedre, og de er også nogle store røvhuller. Kan vi ikke overlade røvslikkeriet til Peter, Brian og Preben?

Manchester United? Jeg er ikke så vild med dem.
Årets indlæg!
Billede

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » lørdag, 29. mar, 2008 23:37

93'Kofoed skrev:united er bare for gode.. det snyd :cry:
Newcastle stinker da igen i år. Lær dette, Manchester Utd, har ikke og får aldrig patent på navnet utd - så lad venligst vær med at benævn dem det.
We need a new Fowler...

csloth

Re: Dagens Kampe

Indlæg af csloth » søndag, 30. mar, 2008 00:33

nikand skrev:
93'Kofoed skrev:united er bare for gode.. det snyd :cry:
Newcastle stinker da igen i år. Lær dette, Manchester Utd, har ikke og får aldrig patent på navnet utd - så lad venligst vær med at benævn dem det.

come on - både før og efter handler tråden om man u, og at han kalder dem united i den sammenhæng er da ok. Jeg er klar over, at folk tilsyneladende har det med at tro, at der kun findes en klub, der hedder noget med united. Men jeg synes vi skal nøjes med at påpege de grove fortalelser, ellers bliver det da et ulideligt sted at skrive, hvis man skal træde så varsomt hele tiden.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 30. mar, 2008 08:56

Pongolle skrev:
Martin VP skrev:
Ultra skrev:
Henrik C skrev:United er bare en klasse bedre, og Ronaldo er to klasser bedre. De vinder helt sikkert mesterskabet, man kan bare håbe, at de ikke også vinder CL.

Edit: Ronaldo er tre klasser bedre. Ham må være verdens suverænt bedste fodboldspiller i dag. Et mål med hælen, et oplæg fra kanten og et oplæg med hælen. Æv.
Helt enig desværre, men desværre tror jeg også at de vinder Cl, har svært ved at se hvem der skal stoppe dem..
Det skal vi. Fuck dem og deres slappe træner og deres metrosexuelle største stjerne og deres hjemmeboende højre back og deres bebumsede teenager med nummer 10.
Ja, de er gode, men så er de heller ikke bedre, og de er også nogle store røvhuller. Kan vi ikke overlade røvslikkeriet til Peter, Brian og Preben?

Manchester United? Jeg er ikke så vild med dem.
Årets indlæg!
Sådan VP :clap:
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 30. mar, 2008 12:56

United er bare bedre end os lige nu og det må vi så godt som muligt prøve at acceptere selvom at det er meget svært også for mig. Men der er ikke andet at gøre end at blive ved med at få sejre i hus og så se hvor det bær hen af.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 30. mar, 2008 13:31

Martin VP skrev: Manchester United? Jeg er ikke så vild med dem.
:clap: :clap: :aliboronz2:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar