Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 22. jun, 2008 21:48

zalcos skrev:Det er sgu ikke underholdende, og bliver lidt nervøs for at Toni får panden på en dødbold som eneste mål. :roll:
Ja, han har været tæt på et par gange, og Spanien ser sgu ikke for gode ud i dødboldsituationerne i eget felt.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » søndag, 22. jun, 2008 21:48

zalcos skrev:Det er sgu ikke underholdende, og bliver lidt nervøs for at Toni får panden på en dødbold som eneste mål. :roll:
det gør han, det er vel det sædvandlige ?
Hader Italiens spillestil
Billede

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 22. jun, 2008 21:52

Den her kamp understreger samtlige mine fordomme mod italiensk fodbold. Føj for helvede! Og det bliver ikke bedre af at den sortklædte nar inde på banen holder hånden over dem, når det er mest kritisk.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. jun, 2008 22:09

jens fup skrev:Den her kamp understreger samtlige mine fordomme mod italiensk fodbold. Føj for helvede! Og det bliver ikke bedre af at den sortklædte nar inde på banen holder hånden over dem, når det er mest kritisk.
100% enig med dig jens fup i alt, hvad du lige har skrevet.

Italien dræber den smukke sport. De burde ikke have lov til at være med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » søndag, 22. jun, 2008 22:12

Jeg sidder her med et dilemma. Jeg kan faktisk både lide Italien og Spanien.

Det er rigtigt, at Italienerne altid som udgangspunkt spiller defensivt, men når de skal spille fremad og vinde, er de i stand til det. Det så man i kampen mod Frankrig, som de skulle vinde. Ikke i den samme sprudlende form som Spanien, men stadig seværdigt, fordi det er så teknisk. Det finder jeg fascinerende. Ligeledes deres vindermentalitet og taktiske formåen, finder jeg fascinerende.

Spanien spiller det der fantastiske fremadrettede spil, som de fleste mennesker elsker at se, også jeg. De spiller, når de spiller bedst, gode dybdebolde og det er flot at se på, når det lykkes. De har dog ikke så mange strenge at spille på, som italienerne, synes jeg. Så længe italienerne står, som de gør, ser det svært ud for dem og jeg tror mest af alt, at kampen bliver afgjort på en tilfældighed.

Hvem der vinder? Ja, den er svær, men jo længere kampen skrider frem, tror jeg på Italien.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » søndag, 22. jun, 2008 22:16

[quote="nrg"]Jeg sidder her med et dilemma. Jeg kan faktisk både lide Italien og Spanien.

Det er rigtigt, at Italienerne altid som udgangspunkt spiller defensivt, men når de skal spille fremad og vinde, er de i stand til det. Det så man i kampen mod Frankrig, som de skulle vinde. Ikke i den samme sprudlende form som Spanien, men stadig seværdigt, fordi det er så teknisk. Det finder jeg fascinerende. Ligeledes deres vindermentalitet og taktiske formåen, finder jeg fascinerende.

Spanien spiller det der fantastiske fremadrettede spil, som de fleste mennesker elsker at se, også jeg. De spiller, når de spiller bedst, gode dybdebolde og det er flot at se på, når det lykkes. De har dog ikke så mange strenge at spille på, som italienerne, synes jeg. Så længe italienerne står, som de gør, ser det svært ud for dem og jeg tror mest af alt, at kampen bliver afgjort på en tilfældighed.

Hvem der vinder? Ja, den er svær, men jo længere kampen skrider frem, tror jeg på Italien.[/quote]
Ja det gør jeg desværre os .

Det er så grimt så grimt, de de italienske spillere viser.

Skal man osse have gult for at snupple ?
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. jun, 2008 22:20

nrg skrev:Jeg sidder her med et dilemma. Jeg kan faktisk både lide Italien og Spanien.

Det er rigtigt, at Italienerne altid som udgangspunkt spiller defensivt, men når de skal spille fremad og vinde, er de i stand til det. Det så man i kampen mod Frankrig, som de skulle vinde. Ikke i den samme sprudlende form som Spanien, men stadig seværdigt, fordi det er så teknisk. Det finder jeg fascinerende. Ligeledes deres vindermentalitet og taktiske formåen, finder jeg fascinerende.

Spanien spiller det der fantastiske fremadrettede spil, som de fleste mennesker elsker at se, også jeg. De spiller, når de spiller bedst, gode dybdebolde og det er flot at se på, når det lykkes. De har dog ikke så mange strenge at spille på, som italienerne, synes jeg. Så længe italienerne står, som de gør, ser det svært ud for dem og jeg tror mest af alt, at kampen bliver afgjort på en tilfældighed.

Hvem der vinder? Ja, den er svær, men jo længere kampen skrider frem, tror jeg på Italien.
Med en mand i overtal og en skade til Ribery.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. jun, 2008 22:28

Nej, nej, nej. Så tager han endnu engang Torres ud. Torres har om nogen forsøgt på noget.
Torres, Silva og Fabregas efter han kom ind har været de bedste offensive kræfter i min bog.
Og det var samtidig Spaniens sidste udskiftning.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 22. jun, 2008 22:29, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » søndag, 22. jun, 2008 22:28

Torres skiftet ud (igen) og det så han bestemt ikke ud til at være tilfreds med. Forståeligt nok. Tror sq ikke de er på julekort ham og Aragones
Billede

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 22. jun, 2008 22:29

Fuldstændig uforståelig udskiftning - igen - af Torres?!
Med 5 minutter tilbage og en forlænget spilletid indenfor rækkevidde er han klart Spaniens giftigste våben i dag. Og det var Spaniens sidste udskiftning!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 22. jun, 2008 22:30

Så blev han da heldigvis heller ikke skadet idag.

Er du gal hvor er det en røvsyg kamp. De forbandede italienere skulle simpelthen have livsvarig karantæne fra alle internationale turneringer. Eller også skulle man indføre nølregler og mand over midten ligesom håndbold og indendørs fodbold.
"We're not racist, we only hate the mancs"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » søndag, 22. jun, 2008 22:31

Masche20 skrev:
nrg skrev:Jeg sidder her med et dilemma. Jeg kan faktisk både lide Italien og Spanien.

Det er rigtigt, at Italienerne altid som udgangspunkt spiller defensivt, men når de skal spille fremad og vinde, er de i stand til det. Det så man i kampen mod Frankrig, som de skulle vinde. Ikke i den samme sprudlende form som Spanien, men stadig seværdigt, fordi det er så teknisk. Det finder jeg fascinerende. Ligeledes deres vindermentalitet og taktiske formåen, finder jeg fascinerende.

Spanien spiller det der fantastiske fremadrettede spil, som de fleste mennesker elsker at se, også jeg. De spiller, når de spiller bedst, gode dybdebolde og det er flot at se på, når det lykkes. De har dog ikke så mange strenge at spille på, som italienerne, synes jeg. Så længe italienerne står, som de gør, ser det svært ud for dem og jeg tror mest af alt, at kampen bliver afgjort på en tilfældighed.

Hvem der vinder? Ja, den er svær, men jo længere kampen skrider frem, tror jeg på Italien.
Med en mand i overtal og en skade til Ribery.
Korrekt, men de har gjort det før. Præstere når de skal.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » søndag, 22. jun, 2008 22:31

vil give jer alle ret. Totalt ufostående er det han tager Torres ud ? Han har da skabt mest offensivt sammen med Silva .
Gode venner bliver de nok aldrig
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 22. jun, 2008 22:33

Enig med de fleste, Italien er sgy en ynk at glo på. Orker sgu næsten ikke forlænget spilletid, 30 min mere med de italienere :cry:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. jun, 2008 22:34

Haha godt ord igen Trollerik:

Om Luca Toni efter han kaster sig: "Endnu engang som om han er blevet slået ihjel". - Erik Rasmussen. :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar