Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 22. jun, 2008 01:42

Det var absolut den rigtige vinder der gik videre i aften. Russerne var tændte og overlægne i alle situationer næsten hele kampen igennem.

De skal så møde enten Spanien eller Italien og der bliver det spændende at se om de kan holde kamp gejsten.

Interessant scenarie: Russland mod Tyrkiet i finale???? Tja, hvorfor ikke.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7314
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. jun, 2008 01:54

Nicolas skrev:
Masche20 skrev:Men man må sige, at modsat Tyrkiet som bestemt ikke har fortjent at nå til, hvor de er. Så har Rusland ligeså stille spillet sig op og har fortjent en plads i semifinalerne.
Men lad dem bare møde Spanien i finalen. Spanien ved jo, hvordan man skal spille mod dem.

Og nej de skal ikke til Liverpool på baggrund af noget der ligner 4 kampe. :roll:
Selvom ham Arshavin ser lovende ud.
Arzhavin har nu ikke kun vist det til denne slutrunde...

Fik du set noget UEFA cup?
Kun finalen og så Getafe v Bayern. UEFA cuppen er simpelthen blevet alt for kedelig de seneste år.
Så holder mig til CL.
Desuden husker jeg alle Zenit spillernes navne. Så dem kun for, at få et indtryk af, hvilken klub Skrtel kom fra.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7314
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 22. jun, 2008 01:56

ForzaReds skrev:
Masche20 skrev:Men man må sige, at modsat Tyrkiet som bestemt ikke har fortjent at nå til, hvor de er. Så har Rusland ligeså stille spillet sig op og har fortjent en plads i semifinalerne.
Men lad dem bare møde Spanien i finalen. Spanien ved jo, hvordan man skal spille mod dem.

Og nej de skal ikke til Liverpool på baggrund af noget der ligner 4 kampe. :roll:
Selvom ham Arshavin ser lovende ud.
Ja for Arshavin har da kun spillet godt under EM holdkæft han var da ringe i uefa cuppen i denne her sæson..
:roll:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » søndag, 22. jun, 2008 10:01

Det er laaaaaaaaaaaaaaang tid siden, jeg har været så imponeret over et hold, som jeg er af Rusland lige nu. De spiller jo totalfodbold. De var hurtigere end hollænderne, teknisk bedre end hollænderne og de var sørme også taktisk bedre. Og så presser de sindssygt højt, når de har muligheden. EM's bedste hold, hvordan filan Spanien slog dem, kan jeg ikke svare på.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Another Wasted Corner

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Another Wasted Corner » søndag, 22. jun, 2008 10:30

Jeg er ligeledes meget begejstret over Rusland og deres fremragende offensive fodbold! Yderst fortjent at de gik videre eftersom de var bedst i alle spillets facetter. Eneste kritikpunkt er vel næsten, at de egentlig ikke er specielt effektive i deres afslutninger, så havde både Svergie og Holland fået meget store klø!

Selvom jeg egentlig holder med Spanien vil jeg da faktisk håbe at Rusland går hele vejen og vinder EM, især hvis de forsætter de nuværende takter. Det vil være et godt signal for fodbolden.

Og jo...lad os bare få fat på et par af de bedste russiske spillere!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 22. jun, 2008 10:33

Gad vide hvad en fyr som Guus Hiddink kunne gøre med det danske landshold..?
Er virkelig imponeret over Rusland. Fuldt fortjent at de går videre igår, efter at have udspillet EM's måske bedste hold. Flot effektiv fodbold. Det skal de sgu have :clap:

Brugeravatar
ForzaReds
Indlæg: 241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 23:15

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ForzaReds » søndag, 22. jun, 2008 10:43

Masche20 skrev:
ForzaReds skrev:
Masche20 skrev:Men man må sige, at modsat Tyrkiet som bestemt ikke har fortjent at nå til, hvor de er. Så har Rusland ligeså stille spillet sig op og har fortjent en plads i semifinalerne.
Men lad dem bare møde Spanien i finalen. Spanien ved jo, hvordan man skal spille mod dem.

Og nej de skal ikke til Liverpool på baggrund af noget der ligner 4 kampe. :roll:
Selvom ham Arshavin ser lovende ud.
Ja for Arshavin har da kun spillet godt under EM holdkæft han var da ringe i uefa cuppen i denne her sæson..
:roll:
:roll:

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Webmartin » søndag, 22. jun, 2008 13:03

Henrik C skrev:EM's bedste hold, hvordan filan Spanien slog dem, kan jeg ikke svare på.
Deres nr. 10 havde karantæne i de to første kampe. Arshavin betyder utrolig meget for holdets evne til at skifte tempo i kontraspillet. Samtidig er han organisatoren i deres imponerende presspil. Han løber og peger og råber, så de andre spillere ikke kan være i tvivl om, hvor og hvordan de skal gå til modstanderne.

Men han gør det selvfølgelig ikke alene. Zhirkovs driblinger på venstre back er altså underholdende fodbold. Ligesom det hurtige pasningsspil som de alle behersker flot.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 22. jun, 2008 13:18

Webmartin skrev:
Henrik C skrev:EM's bedste hold, hvordan filan Spanien slog dem, kan jeg ikke svare på.
Deres nr. 10 havde karantæne i de to første kampe. Arshavin betyder utrolig meget for holdets evne til at skifte tempo i kontraspillet. Samtidig er han organisatoren i deres imponerende presspil. Han løber og peger og råber, så de andre spillere ikke kan være i tvivl om, hvor og hvordan de skal gå til modstanderne.

Men han gør det selvfølgelig ikke alene. Zhirkovs driblinger på venstre back er altså underholdende fodbold. Ligesom det hurtige pasningsspil som de alle behersker flot.
+ alle kan satme knalde til bolden udefra. Utrolig mange flotte skud de havde udefra, med virkelig meget power
Billede

Brugeravatar
jackass
Indlæg: 1796
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:00
Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jackass » søndag, 22. jun, 2008 15:51

Henrik C skrev:Det er laaaaaaaaaaaaaaang tid siden, jeg har været så imponeret over et hold, som jeg er af Rusland lige nu. De spiller jo totalfodbold. De var hurtigere end hollænderne, teknisk bedre end hollænderne og de var sørme også taktisk bedre. Og så presser de sindssygt højt, når de har muligheden. EM's bedste hold, hvordan filan Spanien slog dem, kan jeg ikke svare på.
Enig i din vurdering af russerne. De er mega imponerende.

Jeg kan godt svare dig på, hvordan Spanien slog dem så stort: Spanien var ekstremt effektivt, mens russerne brændte en del chancer. Samtidig stod russernes bagkæde alt for langt fremme på banen i forhold til, at det var Torres og Villa, de havde imod sig.

Men kampen var meget mere lige, end cifrene fortæller.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » søndag, 22. jun, 2008 16:10

Belloni skrev:Gad vide hvad en fyr som Guus Hiddink kunne gøre med det danske landshold..?
Har tænkt det samme.
Den mand kan jo få ALLE hold til at overpræstere (eller måske bare, endelig præstere) ..

Og det ser pænt ud hver gang. KØB ! :D
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 22. jun, 2008 16:11

jackass skrev:
Henrik C skrev:Det er laaaaaaaaaaaaaaang tid siden, jeg har været så imponeret over et hold, som jeg er af Rusland lige nu. De spiller jo totalfodbold. De var hurtigere end hollænderne, teknisk bedre end hollænderne og de var sørme også taktisk bedre. Og så presser de sindssygt højt, når de har muligheden. EM's bedste hold, hvordan filan Spanien slog dem, kan jeg ikke svare på.
Enig i din vurdering af russerne. De er mega imponerende.

Jeg kan godt svare dig på, hvordan Spanien slog dem så stort: Spanien var ekstremt effektivt, mens russerne brændte en del chancer. Samtidig stod russernes bagkæde alt for langt fremme på banen i forhold til, at det var Torres og Villa, de havde imod sig.

Men kampen var meget mere lige, end cifrene fortæller.
Præcis.
Det med at Spanien udraderede dem, er en komplet misforståelse. Godt nok spillede russerne EM's måske dårligste halveg i den kamp, men deres resterende 7 har været blandt de bedste.

EDIT: Tænk hvis russerne også havde haft Pogrebnyak med :o

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 22. jun, 2008 20:55

Hmm, Wenger sider blandt publikum sammen med Zidane. Muligvis for at kigge Villa eller Silva ud? ;)

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 22. jun, 2008 21:37

Ka' godt forstå ingen skriver noget, for alle er vel faldet i søvn?

Gab, en ørkenvandring, ikke mindst den første halve time. Spanien kunne ikke og Italien ville ikke noget. Selv Torres startede med et parfejlafleveringer og boldtab, men spillede sig dog op det sidstekvarter og havde et par gode ryk, ligesom Silva har haft et par gode aktioner og okay skud på mål.

Sidder alligevel med en fornemmelse af at Italien nok skal score på en kontra, men kors hvor er de da defensive. Og så snakker man om at Liverpool er et defensivt indstillet hold, Gud bedre det!

Nå, kom nu Spanien, scor en hurtig kasse, så vi kan få gang i kampen.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 22. jun, 2008 21:39

Det er sgu ikke underholdende, og bliver lidt nervøs for at Toni får panden på en dødbold som eneste mål. :roll:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar