Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » torsdag, 24. apr, 2008 02:42

DaBonks skrev:
Nando skrev:
Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Jeg sad faktisk gennem hele kampen og tænkte præcis det samme!!
Også her.. Det er fuldstændig til grin hvordan såkaldte eksperter ikke kan se objektivt på spillet.
Nu gav Elkjær, Mølby og selv Schmeichel (!) jo efter kampen rent faktisk Man. Utd. og Ferguson huk for, at de absolut intet ville overhovedet. Jeg kan egentlig ikke se, hvad problemet er? Men det var måske bare forudindtagede spådomme?

Kampens detalje: Den Falske Ronaldos brændte straffe. Fantastisk!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » torsdag, 24. apr, 2008 07:01

Rasmus skrev:
DaBonks skrev:
Nando skrev:
Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Jeg sad faktisk gennem hele kampen og tænkte præcis det samme!!
Også her.. Det er fuldstændig til grin hvordan såkaldte eksperter ikke kan se objektivt på spillet.
Nu gav Elkjær, Mølby og selv Schmeichel (!) jo efter kampen rent faktisk Man. Utd. og Ferguson huk for, at de absolut intet ville overhovedet. Jeg kan egentlig ikke se, hvad problemet er? Men det var måske bare forudindtagede spådomme?

Kampens detalje: Den Falske Ronaldos brændte straffe. Fantastisk!

Problemet er vel at inden næste runde vil scum stadig blive anset for nogen der spiller flot fodbold og Liverpool nogen der spiller kedelig fodbold. Det er så overskrifterne og det ender med at være den almindelige holdning. Uanset om hvordan spillet så HAR været.

De kan trods alt også se når Liverpool spiller godt, de glemmer det bare til næste kamp.

PS: hvor var det fryd at se den spasser til christina brænde og tude hele kampen igennem.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. apr, 2008 07:19

Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Havde tænkt mig at forfatte noget i stil med det du har postet, men du har jo ordnet det.
Vores måde at tackle svære udekampe på er åbenbart defensivt og kedeligt, mens scums måde er flot rent taktisk.
Igår var de fanme så defensive at Van der sar til tider var forreste mand!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hardy
Indlæg: 1080
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:46
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 59
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hardy » torsdag, 24. apr, 2008 07:45

Jeg vil vove den påstand at vi sjældent spiller så defensivt som scum gjorde igår, det var mere underholdende at se en stuebirk vokse

Vi har på nuværende tidspunkt scoret 9 mål mere end scum

YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » torsdag, 24. apr, 2008 08:50

Hemmeligheden bag Christina Ronaldos succes:

"Sometimes you score, sometimes you miss. Its no problem, I try to score for Manchester"

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 24. apr, 2008 10:43

YNWA skrev:Hemmeligheden bag Christina Ronaldos succes:

"Sometimes you score, sometimes you miss. Its no problem, I try to score for Manchester"
Er det meningen, det skal være sjovt? Jeg gad nu godt, vi havde en spiller med samme hemmelighed. Nårh jo, vi har jo Torres. Men én ville vidst ikke skade!
Best in the world at everything I do.

Sekunda

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sekunda » torsdag, 24. apr, 2008 10:57

Alex Brockins skrev:
YNWA skrev:Hemmeligheden bag Christina Ronaldos succes:

"Sometimes you score, sometimes you miss. Its no problem, I try to score for Manchester"
Er det meningen, det skal være sjovt? Jeg gad nu godt, vi havde en spiller med samme hemmelighed. Nårh jo, vi har jo Torres. Men én ville vidst ikke skade!
Ikke forstået... :shock:

YNWA henviser til Ronaldos komiske interview efter kampen. Hvad DU henviser til med dit indlæg forstår jeg ikke helt. Man U har én +25 målscorer - det har vi også. Og så har begge klubber et par sekundære målscorere.

Så forstår ikke helt det du skriver :|

YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » torsdag, 24. apr, 2008 11:43

Golfkunda skrev:
Alex Brockins skrev:
YNWA skrev:Hemmeligheden bag Christina Ronaldos succes:

"Sometimes you score, sometimes you miss. Its no problem, I try to score for Manchester"
Er det meningen, det skal være sjovt? Jeg gad nu godt, vi havde en spiller med samme hemmelighed. Nårh jo, vi har jo Torres. Men én ville vidst ikke skade!
Ikke forstået... :shock:

YNWA henviser til Ronaldos komiske interview efter kampen. Hvad DU henviser til med dit indlæg forstår jeg ikke helt. Man U har én +25 målscorer - det har vi også. Og så har begge klubber et par sekundære målscorere.

Så forstår ikke helt det du skriver :|
Enig!

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 24. apr, 2008 13:04

Golfkunda skrev:
Alex Brockins skrev:
YNWA skrev:Hemmeligheden bag Christina Ronaldos succes:

"Sometimes you score, sometimes you miss. Its no problem, I try to score for Manchester"
Er det meningen, det skal være sjovt? Jeg gad nu godt, vi havde en spiller med samme hemmelighed. Nårh jo, vi har jo Torres. Men én ville vidst ikke skade!
Ikke forstået... :shock:

YNWA henviser til Ronaldos komiske interview efter kampen. Hvad DU henviser til med dit indlæg forstår jeg ikke helt. Man U har én +25 målscorer - det har vi også. Og så har begge klubber et par sekundære målscorere.

Så forstår ikke helt det du skriver :|
Forklar mig så lige, hvad der er så komisk ved det, han siger? Hvis det i øvrigt er det engelske tv-interview efter Barca-kampen, som I refererer til, så er det også fejlciteret.

Min pointe med mit tidligere indlæg var blot, at jeg ikke kan se ideen i at gøre grin med det, han siger. Slet ikke når han scorer mål på samlebånd.
Best in the world at everything I do.

YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » torsdag, 24. apr, 2008 13:35

Alex Brockins skrev:
Golfkunda skrev:
Alex Brockins skrev:
YNWA skrev:Hemmeligheden bag Christina Ronaldos succes:

"Sometimes you score, sometimes you miss. Its no problem, I try to score for Manchester"
Er det meningen, det skal være sjovt? Jeg gad nu godt, vi havde en spiller med samme hemmelighed. Nårh jo, vi har jo Torres. Men én ville vidst ikke skade!
Ikke forstået... :shock:

YNWA henviser til Ronaldos komiske interview efter kampen. Hvad DU henviser til med dit indlæg forstår jeg ikke helt. Man U har én +25 målscorer - det har vi også. Og så har begge klubber et par sekundære målscorere.

Så forstår ikke helt det du skriver :|
Forklar mig så lige, hvad der er så komisk ved det, han siger? Hvis det i øvrigt er det engelske tv-interview efter Barca-kampen, som I refererer til, så er det også fejlciteret.

Min pointe med mit tidligere indlæg var blot, at jeg ikke kan se ideen i at gøre grin med det, han siger. Slet ikke når han scorer mål på samlebånd.
Humor kan vi ikke diskuttere - jeg syntes bare det var en god start på min morgen at se hende udtale sig så begavet efter et brændt straffe...

Mere skal du ikke ligge i det - og jo, det er ikke specielt fedt at Scum har snuppet en spiller af den karat for næsen af os.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 24. apr, 2008 14:16

YNWA skrev:Humor kan vi ikke diskuttere - jeg syntes bare det var en god start på min morgen at se hende udtale sig så begavet efter et brændt straffe...

Mere skal du ikke ligge i det - og jo, det er ikke specielt fedt at Scum har snuppet en spiller af den karat for næsen af os.
Nej, åbenbart ikke, for jeg kan virkeligt ikke se det sjove i:

Sky rapporter: "Did you change your style of penalty taking?"

Ronaldo: "I didn’t change. I’ve scored a few penalties in that side. But today I didn’t score. No problem. Now I’m gonna score in Manchester.”

Men det er da altid noget, der ikke skal mere til at give dig en god start på morgenen! ;)
Best in the world at everything I do.

YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » torsdag, 24. apr, 2008 14:35

Alex Brockins skrev:
YNWA skrev:Humor kan vi ikke diskuttere - jeg syntes bare det var en god start på min morgen at se hende udtale sig så begavet efter et brændt straffe...

Mere skal du ikke ligge i det - og jo, det er ikke specielt fedt at Scum har snuppet en spiller af den karat for næsen af os.
Nej, åbenbart ikke, for jeg kan virkeligt ikke se det sjove i:

Sky rapporter: "Did you change your style of penalty taking?"

Ronaldo: "I didn’t change. I’ve scored a few penalties in that side. But today I didn’t score. No problem. Now I’m gonna score in Manchester.”

Men det er da altid noget, der ikke skal mere til at give dig en god start på morgenen! ;)
Du kan jo starte med at forholde dig til det citat jeg refererer.. men anyways der er vist allerede spildt nok bogstaver på denne "joke".

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sinama P » torsdag, 24. apr, 2008 16:15

Hardy skrev:Jeg vil vove den påstand at vi sjældent spiller så defensivt som scum gjorde igår, det var mere underholdende at se en stuebirk vokse

Vi har på nuværende tidspunkt scoret 9 mål mere end scum
Men i ligaen har de lavet 11 mål mere...

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » torsdag, 24. apr, 2008 19:36

Godt nok vildt :o
Nordsjælland har scoret 3 mål og lukket 1 mål ind på 19 min. mod Esbjerg
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Anders

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anders » torsdag, 24. apr, 2008 21:27

Det var åbenbart ikke alle, der var tilfredse med Cristiano Ronaldos måde at føre sig frem på i går aftes: Barcelona v Man United post match analyis on RTE. Jeg beklager, hvis klippet allerede er blevet smidt herinde.

Besvar