Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Ryehauge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ryehauge » onsdag, 23. apr, 2008 21:59

Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 23. apr, 2008 22:06

Udtales han ikke "Bo-ran", i stedet for "Bot-jan" som Werge og Frimann bruger? :?

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » onsdag, 23. apr, 2008 22:22

Petey skrev:Udtales han ikke "Bo-ran", i stedet for "Bot-jan" som Werge og Frimann bruger? :?
Jeg mener nu bare det udtales Bo-jan som det staves også.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » onsdag, 23. apr, 2008 22:23

El Jefecito skrev:
Petey skrev:Udtales han ikke "Bo-ran", i stedet for "Bot-jan" som Werge og Frimann bruger? :?
Jeg mener nu bare det udtales Bo-jan som det staves også.
Enig. Siger ihverfald selv bå-jan. Og Belloni har altid ret folkens :D

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 23. apr, 2008 22:26

Belloni skrev:
El Jefecito skrev:
Petey skrev:Udtales han ikke "Bo-ran", i stedet for "Bot-jan" som Werge og Frimann bruger? :?
Jeg mener nu bare det udtales Bo-jan som det staves også.
Enig. Siger ihverfald selv bå-jan. Og Belloni har altid ret folkens :D
:roll:

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » onsdag, 23. apr, 2008 22:31

Hæske skrev:
Belloni skrev:
El Jefecito skrev:
Petey skrev:Udtales han ikke "Bo-ran", i stedet for "Bot-jan" som Werge og Frimann bruger? :?
Jeg mener nu bare det udtales Bo-jan som det staves også.
Enig. Siger ihverfald selv bå-jan. Og Belloni har altid ret folkens :D
:roll:
:aliboronz5:

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » onsdag, 23. apr, 2008 22:34

Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Jeg sad faktisk gennem hele kampen og tænkte præcis det samme!!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 23. apr, 2008 22:35

Hvor lavede manu godt nok mange frispark.
De lavede ikke andet end at få stop i spillet hvis det var muligt.

Konstant ind og lave små frispark for at stoppe Barcelona.

Men Barcelona manglede noget skarphed og den sidste aflevering før de ville komme frem til noget...

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » onsdag, 23. apr, 2008 22:38

Du kunne ligeså godt, være gået i seng, Hæske :)
Billede

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » onsdag, 23. apr, 2008 22:38

Nando skrev:
Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Jeg sad faktisk gennem hele kampen og tænkte præcis det samme!!
Også her.. Det er fuldstændig til grin hvordan såkaldte eksperter ikke kan se objektivt på spillet.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 23. apr, 2008 22:39

ja og det værste er at nu jeg sku frisk! :?

mangler stadig at hente søvn fra weekenden.. lorte druk! :|

Ryehauge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ryehauge » onsdag, 23. apr, 2008 22:39

Nando skrev:
Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Jeg sad faktisk gennem hele kampen og tænkte præcis det samme!!
"Årets kamp" som Schmeichel spåede den til at blive. Ja hold da op. En kedelig kamp med en masse frispark, og hvor kun det ene hold ville noget. Efter de to første semifinale-opgør har det været Liverpool, der har præsteret klart bedst med Barcelona som to'er. De to hold med det bedste udgangspunkt i deres respektive semifinaler er ManU og Chelsea, to hold der begge spillede resultatfodbold - noget Liverpool helt sikkert ville blive haglet ned for, hvis vi havde gjort det.

Jeg synes virkelig, der er meget dobbeltmorale.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » onsdag, 23. apr, 2008 22:42

Så kun 2. halvleg, men her imoponerede ManU ihvertfald ikke. Om man så kan kalde det effektivt er jo op til hver en. Jeg vil nu nok snarere kalde Barcelona uheldige og ueffektive. Men jeg havde egentligt forventet at ManU skulle spille meget bedre og mere offensivt. Det gjorde de så ikke.

Hvad er der forresten sket med spillere som Etoo, Henry og Deco? De er jo slet ikke til at genkende. Ingen af dem til Liverpool tak.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » onsdag, 23. apr, 2008 22:52

Ryehauge skrev:
Nando skrev:
Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Jeg sad faktisk gennem hele kampen og tænkte præcis det samme!!
"Årets kamp" som Schmeichel spåede den til at blive. Ja hold da op. En kedelig kamp med en masse frispark, og hvor kun det ene hold ville noget. Efter de to første semifinale-opgør har det været Liverpool, der har præsteret klart bedst med Barcelona som to'er. De to hold med det bedste udgangspunkt i deres respektive semifinaler er ManU og Chelsea, to hold der begge spillede resultatfodbold - noget Liverpool helt sikkert ville blive haglet ned for, hvis vi havde gjort det.

Jeg synes virkelig, der er meget dobbeltmorale.
Jeg kan nu ikke se det skulle være så sikkert, at ManU går i finalen. Scorer Barcelona bare et mål på Old Trafford vil ManU være ude at prutte. De vil blive nervøse, og slutter kampen 1-1 er det jo kørt.

el-insaciable

Re: Dagens Kampe

Indlæg af el-insaciable » torsdag, 24. apr, 2008 01:16

Ryehauge skrev:Sjovt at ManU spiller nøjagtig den afventende og forsigtige form for fodbold, som vi altid bliver kritiseret for at spille.

Jeg tvivler dog på, det bliver kommenteret af nogen. Nu har ManU jo fået det der kvalitets-stempel, og på den anden side er vi blevet stemplet som 'kedelige', og så er det bare sandheden, altid.
Tja, sådan har United spillet de sidste par sæsoner på udebane i Champions League, og det er de fleste, der er inde i tingene da også enige om. Hargreaves blev jo også bredt anset som et indkøb, der var møntet på udebanekampene i Champions League. Det er der en grund til.

På hjemmebane er det en helt anden sag, men man kunne nu godt ønske sig lidt mere mod til at angribe på udebane. Især når udebanemålene er så vigtige.

Besvar