Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 31. okt, 2019 11:44

Apropos VAR så gik bølgerne da vist højt i Napoli i går :)

https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-10-31 ... er-episode

Jeg synes da, det er helt tydeligt, at Lorente giver Kjær en albue i første omgang, og derfor korrekt VAR-dom (ikke straffe)

Mon ikke, der kommer et efterspil med de Laurentiis udtalelser også.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 31. okt, 2019 15:03

AJJ skrev:
torsdag, 31. okt, 2019 11:44
Apropos VAR så gik bølgerne da vist højt i Napoli i går :)

https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-10-31 ... er-episode

Jeg synes da, det er helt tydeligt, at Lorente giver Kjær en albue i første omgang, og derfor korrekt VAR-dom (ikke straffe)

Mon ikke, der kommer et efterspil med de Laurentiis udtalelser også.
Der er soleklart frispark til Kjær, intet at komme efter overhovedet.

Juventus´ straffespark i overtiden er til gengæld en klassisk italiensk skandale.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. nov, 2019 18:11

Man City var vist umiddelbart småheldige med deres sejr. Jeg kan ikke se, om bolden var over stregen ved indlægget til deres første mål, men alle Soton spillerne står til gengæld bare og glor og venter på kendelsen, og så kan Aguero score. Ved deres anden scoring er det på et drop af målmanden, men det lavede Ederson jo også.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 03. nov, 2019 19:09

Nej, Nej, nej for en skade!!!! For satan da

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 03. nov, 2019 19:14

Ja føj det ser grimt ud. Stakkels Gomez. Og stakkels Son egentlig også.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 03. nov, 2019 19:15

Sledgehammer skrev:Ja fæj det ser grimt ud. Stakkels Gomez. Og stakkels Son.
Ikke stakkels Son. For nok er han knust, men det var en grum svinestreg

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 03. nov, 2019 19:31

Atkinson må blive set efter i sømmene ovenpå denne weekend. Han er en katastrofe!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 03. nov, 2019 19:32

Jesper skrev:
søndag, 03. nov, 2019 19:15
Sledgehammer skrev:Ja fæj det ser grimt ud. Stakkels Gomez. Og stakkels Son.
Ikke stakkels Son. For nok er han knust, men det var en grum svinestreg

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja det var det vel, men jeg har nu lidt ondt af ham alligevel, for det var ganske givet ikke hensigten at det skulle gå så galt, Han kommer næppe til at sove godt de næste mange nætter.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 03. nov, 2019 19:59

Sledgehammer skrev:
Jesper skrev:
søndag, 03. nov, 2019 19:15
Sledgehammer skrev:Ja fæj det ser grimt ud. Stakkels Gomez. Og stakkels Son.
Ikke stakkels Son. For nok er han knust, men det var en grum svinestreg

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja det var det vel, men jeg har nu lidt ondt af ham alligevel, for det var ganske givet ikke hensigten at det skulle gå så galt, Han kommer næppe til at sove godt de næste mange nætter.
Jeg har set den i slow og selve intentionen er nok ikke så slem. Problemet er, at han kommer med al for stor kraft, hvorefter Aurier får smadret Gomez ind i sig. Ulykkeligt. Son er efter flere spilleres udsagn komplet smadret. Det er Gomez nu også. Det var den karriere.
Og så vil jeg så sige at dommeren komplet tabte kampen. Det var dog ingenting ift engelske medier der gudhjælpemig viser fotos og videoer fra Gomesz ulykke. Og Sons. De svælger i det.

I ævrigt


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 03. nov, 2019 22:06

Gult til Son var fair. Jeg forstår ikke hvorfor Atkinson vælger at omstøde sin egen dom til rødt kort, blot fordi at Gomes kommer slemt til skade. Skaden sker ikke på grund af Sons kontakt, men fordi Gomes fod efterfølgende kommer i klemme under Aurier.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 04. nov, 2019 12:36

Nogen herinde med lidt medicinsk kendskab? Kommer Gomes til at spille igen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 04. nov, 2019 15:53

Hr. Drejer skrev:
mandag, 04. nov, 2019 12:36
Nogen herinde med lidt medicinsk kendskab? Kommer Gomes til at spille igen?
Har ikke nogen kendskab til medicin eller til lægevidenskabens kunst, men Djibril Cisse kom også til at spille igen, efter hans 2 gange benbrud, hvor det ene lignede meget Gomes benbrud. Da jeg var træner på serie niveau, var der en af mine spillere der vred om på en kunststofbane, hvor foden vendte omvendt ligesom Gomes. Det er virkelig uhyggeligt at være vidne til.

Håber på det bedste for Gomes, og han kommer på banen igen. Der går nok et år eller lign. før vi ser ham på banen igen. Han er en dygtig spiller, og uanset hvem der kommer ud for sådan en skade, så er det ikke noget man ønsker på nogen måde.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » mandag, 04. nov, 2019 19:33

Hr. Drejer skrev:
mandag, 04. nov, 2019 12:36
Nogen herinde med lidt medicinsk kendskab? Kommer Gomes til at spille igen?
Har kun lidt fysioterapeut kendskab og det er ved at have nogle år på bagen, men det er meget svært at sige, da det kommer an på bruddet. Det kan se rigtigt slemt ud, men ikke være voldsomt kompliceret når det bliver scannet. Omvendt kan han også være uheldig at det er gået ud over nogle af de mindre knogler i anklen og foden, og så kan det pludselig være en lang og svær proces hvor det sommetider kan være svært at undgå komplikationer. Men de har uden tvivl de dygtigste folk til at ordne den her slags, så selv ved et kompliceret brud vil jeg da vurdere at han kommer til at spille igen, men man kan selvfølgelig aldrig vide.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 04. nov, 2019 20:52

Everton tror på det. Men ved af personlig erfaring at det ikke altid går som nogle prædiker, jeg fik i år 2000 at vide jeg var klar efter et åbent benbrud 6 uger senere, og burde kunne gå på benet dagen efter operation, da marv søm var monteret. det endte med 6-8 mdr på krykker, 8-10 opfølgende små operationer og vel omkring 200-250 sygemeldinger inden jeg endte på flexjob for en 5 år siden. og det var angiveligt dk´s bedste til lige netop den skade jeg var ude for der stod for operationen. Jeg har dog iflg lægerne været noget uheldig, da jeg danner meget arvæv, som generer af helvede til i knæet.
Jeg kender omvendt en som efter en skade a la Gomes kom sig totalt og forsatte som tømrer og sågar spillede badminton :shock: (som er tortur for en ankel)

Andre Gomes' operation er veloverstået, meddeler Everton, der forventer, at portugiseren kommer sig 100 procent ovenpå søndagens skræk-skade.

Det så forfærdeligt ud, da Andre Gomes søndag blev skadet efter en tackling af Tottenhams Heung-Min Son.

Everton-spilleren er mandag blevet opereret i anklen, og klubben kan nu meddele, at proceduren er gået 'ekstremt godt'.

Everton skriver således på sin hjemmeside, at den 26-årige portugiser forventes at komme sig fuldkommen over skaden, selvom der venter ham en lang genoptræning.

Klubben takker alle Everton-fans og resten af fodboldbranchen, der har ydet 'overvældende støtte' siden søndagens kamp.https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/eve ... -sig-helt/
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 09. nov, 2019 17:27

Endnu en gang tager VAR overskrifterne.
Jeg ved sgu snart ikke.
Var tilhænger af det, men jeg synes de her offside kendelser er på kanten.
Igen idag en ikke tydelig offside underkender et mål.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar