Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » søndag, 12. aug, 2007 14:49

Det varede ikke længe.. 1-1 Pizzaro.

Og nu ender det alligevel med en Arsenal sejr på 2-1-

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » søndag, 12. aug, 2007 14:53

Det er da helt utroligt så ringe en dommer Phil Dowd er :roll: Manden overser to klare straffespark for så at give Arsenal det mest tynde kompensationsstraffe. Faktisk vil jeg mene, der var et lille frispark til Fulham i den situation.
Men alligevel vildt sparket ind af Van Persie. Og sjove scener efter målet :lol:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 12. aug, 2007 14:54

pizzaro har udlignet :evil:
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 12. aug, 2007 14:56

Synd for Fulham, de kæmpede virkelig heroisk, Knight og specielt Warner gjorde sku en god figur.
Billede

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 15:01

Ja, ærgerligt for Fulham, der holdt stand så længe, men med Arsenal's store pres var det næsten uundgåeligt at det måtte ende som det gjorde.

I øvrigt lige nu 1-1 mellem Chelsea og B'ham. B'ham var ellers foran 1-0.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 15:03

Fik jeg vist sagt for tidligt. Nu 2-1 til Chelsea, mål af Malouda!

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 12. aug, 2007 15:14

Arsenal laver den typiske på hjemmebane men ok, de burde havde scoret omkring 5 mål i kampen. De ser dog ud til at være et hold vi godt kan slå. Det gør Chelsea i øvrigt også, Deres forsvar er noget tyndt.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 12. aug, 2007 15:14

DD skrev:Fik jeg vist sagt for tidligt. Nu 2-1 til Chelsea, mål af Malouda!
Det er ikke nok, Birmingham er tilbage. ;)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 15:37

jørgen lk skrev:
DD skrev:Fik jeg vist sagt for tidligt. Nu 2-1 til Chelsea, mål af Malouda!
Det er ikke nok, Birmingham er tilbage. ;)
Er de minsandten osse. Var lige væk fra skærmen - og PCen - et stykke tid :)

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » søndag, 12. aug, 2007 15:38

Men for h......, hver gang jeg skriver noget, ændres det. Nu 3-2 til Chelsea :cry:

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 12. aug, 2007 17:06

De kæmpede bravt, Birmingham og Fuelham, håber at Reading har mere held i sprøjten.......
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 12. aug, 2007 17:24

Fulham og Birmingham fik begge vist at Chelsea og Arsenal på ingen måde ser skræmmende ud i denne sæson. Arsenal tror jeg ikke at vi skal regne særligt meget med i denne sæson og hvis vi bare får vores sejre så tror jeg heller ikke Chelsea vil være lige så farlige som de har været i de foregående sæsoner. Jeg ægrer mig selvfølgelig over at de ikke tabte point i dag men begge hold havde store problemer i kampe der burde være meget lette for dem i mens vi hentede en sejr i går en rimelig svær udekamp. Scum slår nok også Reading i dag men Reading har det med at overraske. De tre andre hold burde vinde deres kampe så derfor vil deres sejre ikke ødelægge min weekend. Til gengæld glædes jeg bare over vores sejr. Nu skal vi så lige klappe Chelsea en på søndag.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 12. aug, 2007 17:33

Styf skrev:Fulham og Birmingham fik begge vist at Chelsea og Arsenal på ingen måde ser skræmmende ud i denne sæson.
Det vil jeg altså kalde en forhastet konklusion. Arsenal og Chelsea havde ikke den bedste præmiere kamp, så langt er vi enige, men at drage nogen som helst konklusioner omkring sæsonen på den baggrund, kan man altså ikke. I så fald blive Man City vel mestre? RobertS får også nævnt Chelseas tynde forsvar, men med til historien hører unægteligt, at Terry og Alex (samt Drogba det meste af kampen) så med fra sidelinjen.

De Onde ser i øvrigt gode ud hjemme mod Reading. Stadig 0-0 dog, men der kan vist ikke vare længe...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 12. aug, 2007 17:46

Rasmus skrev:
Styf skrev:Fulham og Birmingham fik begge vist at Chelsea og Arsenal på ingen måde ser skræmmende ud i denne sæson.
Det vil jeg altså kalde en forhastet konklusion. Arsenal og Chelsea havde ikke den bedste præmiere kamp, så langt er vi enige, men at drage nogen som helst konklusioner omkring sæsonen på den baggrund, kan man altså ikke. I så fald blive Man City vel mestre? RobertS får også nævnt Chelseas tynde forsvar, men med til historien hører unægteligt, at Terry og Alex (samt Drogba det meste af kampen) så med fra sidelinjen.

De Onde ser i øvrigt gode ud hjemme mod Reading. Stadig 0-0 dog, men der kan vist ikke vare længe...
Selvfølgelig kan man ikke sige det men hverken Arsenal eller Chelsea gjorde noget for at overbevise kritikkerne. Chelsea skal nok komme i gang men Arsenals præstation bekræftede mig kun i at de ikke for alvor kan blive en trussel i år.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » søndag, 12. aug, 2007 17:49

Martin VP skrev:Det er da helt utroligt så ringe en dommer Phil Dowd er :roll: Manden overser to klare straffespark for så at give Arsenal det mest tynde kompensationsstraffe. Faktisk vil jeg mene, der var et lille frispark til Fulham i den situation.
Men alligevel vildt sparket ind af Van Persie. Og sjove scener efter målet :lol:
Hvad lavede de efter målet da?

Besvar