Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 06. sep, 2008 19:50

Så starter vm-kvalen for Agger og vort hårdt prøvede landshold. Kan vi allerede efter aftenens kamp se en ny fiasko i horisonten, eller holder drengene sig til i toppen med en sejr?

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 06. sep, 2008 19:56

CYNWAL skrev:
jørgen lk skrev:@Luffe - du er ikke bange for at komme med skarpe og klare udmeldinger. Det er så også det eneste positive ved den kommentar.....

Tilbage til temaet....
Gad vide, om Skrtel scorer idag ? ;)
Tænker du her på, om han har fået telefonnummeret fra en eller anden chick - jævnfør Carra's beretninger om hvordan det var at have den gode Svennis "Go-Around-Dick" som træner - eller mener du om han putter den i rusen for Slovakiet? :)
:D :D
Nu scorede Skrtel så idag - så må Agger også gerne vise vejen, det synes jeg ville være passende (modsvar).

Og så vil jeg iøvrigt også gerne melde mig i det voksende kor, der savner Steve Heighway !!
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 06. sep, 2008 20:02

Han er over the hill!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 06. sep, 2008 20:14

Indtil videre ingen udvikling at spore hos danskerne siden em-kvalen. Forsvaret sejler, og angrebet smider alt for mange lette bolde væk. Det er sgu næsten som at se os mod liege :roll:

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 06. sep, 2008 20:19

Endelig et velspillet angreb, og en god mulighed til Bendtner - desværre sparker han på stolpen... Til gengæld tror jeg lige Per Frimann fik en lille orgasme oppe i kommentatorboksen :?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. sep, 2008 21:35

@ Jørgen - flot ramt med Skrtel der
... og der er altid plads til flere i "Vi savner Heighway klubben".

Tilbage til tråden - hvor er Martin Lauersen dog håbløst ringe i sin boldomgang. Det er da helt katastrofalt :oops:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » lørdag, 06. sep, 2008 21:57

Netop derfor jeg ikke ser danske landsholskampe, normalt.
De opbygger kampens spænding med to timers optakt og så er spillet så ligegyldigt og elendigt som det der blev vist idag.

Det er spild af min og alle andres tid, hvis ikke snart de får hovedet ud af røven, de kære danske landsholdsspillere. Og det gælder også Morten O.
Billede

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 06. sep, 2008 21:59

CYNWAL skrev:@ Jørgen - flot ramt med Skrtel der
... og der er altid plads til flere i "Vi savner Heighway klubben".

Tilbage til tråden - hvor er Martin Lauersen dog håbløst ringe i sin boldomgang. Det er da helt katastrofalt :oops:
Tak, men jeg kan desværre ikke tage æren for et godt gæt, ved mit første indlæg om Skrtels scoing - der havde han scoret en 20 minutter forinden. Indlægget var måske, hvad skal jeg kalde det "tricky" - ihvertfald misvisende - men iøvrigt med fuldt overlæg.

Iøvrigt mener jeg nu nok den gode Skrtel kunne have sparet sin scoring til lørdag kl. 13.46 - bare for lige, at tage et fuldstændigt vilkårlig kamptidspunkt.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 06. sep, 2008 22:13

Har ingen følelser i landsholdsfodbold da jeg er fuldstændig ligeglad men selvom man god vidste at landsholdet var ringe er det simpelthen chokerende så dårligt det danske landshold er. Aftenens kamp er en af de mest kedelige fodboldkampe jeg nogensinde har set. Ingen af holdene hverken kunne eller ville noget.

Det er skræmmende at vi imod et hold som Ungarn kun kan skabe en eneste chance igennem hele kampen. Det er simpelthen en skandale. Det er også en skandale når man kigger på hvilke spillere der er inde omkring landsholdet. Selvom alle spillere har enkelte gode øjeblikke og ingen af dem er dårligere spillere er det altså en falliterklæring med folk som Vingaard, Borring, Jacobsen, Nygaard, Retov, Nordstrand, Silberbauer og Poulsen spiller den rolle som de gør på holdet.

Ved godt at de ikke alle sammen var i aktion i dag men bare det at de er inde omkring holdet siger alt. Man burde også have lavet et generationskifte og smidt en spiller eksempelvis Rommedahl på porten men der er bare ingen alternativer. Det hjælper dog heller ikke de nye mindre gode spillere at spillere som Laursen og Poulsen konstant underpræstere.

Vi kan umuligt komme til VM med dette hold for ingen er villige til at tage ansvar. Der er ingen selvtillid på holdet og ingen tager ansvar. Ingen ledertyper eller noget som helst.

Vi har enkelte gode spillere men de lever slet ikke op til den standard man kunne forvente og en dag som i dag er det vel kun Agger og så målmand Andersen der kan være deres indsats bekendt. Sverige ser heldigvis heller ikke særligt stærke ud men jeg tror på ingen måde på vores landshold mere for holdet er simpelthen for ringe og de få spillere der rent faktisk spiller godt for deres klubhold kan heller ikke trække noget stort læs på landsholdet.

Det er kun Agger jeg ikke er skuffet over så det eneste positive man kan tage med fra dagens kamp er med Liverpoolbriller at Agger fik spilletid og ser stærk ud. Skrækekseksemplerne på holdet er dog spillere som Poulsen, Laursen, Jensen og Tomasson som i den grad skuffer.

Rommedahl ved alle ikke er god nok så ham forventer jeg mig intet af selvom man burde det men når disse spillere ikke kan levere kan ingen. At de nye spillere så ikke har evnerne gør bare det hele meget værre. Jeg er meget skeptisk over for holdet men holdet gør absolut heller ikke noget for at øge interessen omkring holdet.

Jeg er virkelig træt af landsholdsfodbold og det danske landshold i højeste grad. Efter min mening skulle landsholdsfodbolden afskaffes. Det siger alt at man tager til Ungarn og skaber en chance i en hel kamp hvorefter at man er tilfreds med uafgjort.

På den måde kommer man altså ikke til VM. Forventningerne er urealistiske og jeg kan virkelig ikke se hvordan vi skal komme videre fordi vi har ikke spillerne til at komme videre. Olsen virker heller ikke kompetent mere men heller ikke på denne position har vi en værdig afløser så vi er i den grad kørt fast.

Jeg er bare glad for at jeg ikke interessere mig for landsholdsfodbold for så ville jeg godt nok være i dårligt humør i aften. Mit eneste problem er egentlig bare at jeg skammer mig over at mit land har så dårligt et fodboldhold. Det er jo nærmest norske tilstande.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 06. sep, 2008 22:27

Kom så Cypern - i har et kvarter til, at score sejrsmålet mod Italien, det kan da ikke være så svært eller hvad ?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. sep, 2008 22:52

Styf skrev:
Rommedahl ved alle ikke er god nok så ham forventer jeg mig intet af selvom man burde det men når disse spillere ikke kan levere kan ingen. At de nye spillere så ikke har evnerne gør bare det hele meget værre. Jeg er meget skeptisk over for holdet men holdet gør absolut heller ikke noget for at øge interessen omkring holdet.
Nej det ved alle åbenbart ikke Styf, Dennis R blev mig bekendt årets spiller sidste år forlandsholdet,og det var faktisk fuldt fortjent. Og idag synes jeg han var blandt de bedste 4-5 stykker.

Ved godt det er meget populært at gøre Rommedal til syndebuk i DK, jeg hopper dog ikke på den vogn.Enig i han var elendig for 2-3 år siden, men det er jo ligegyldigt idag!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 06. sep, 2008 23:18

Styf skrev:

Jeg er virkelig træt af landsholdsfodbold og det danske landshold i højeste grad. Efter min mening skulle landsholdsfodbolden afskaffes. Det siger alt at man tager til Ungarn og skaber en chance i en hel kamp hvorefter at man er tilfreds med uafgjort.
Godt det så kun er efter din mening. Landsholdsbold er jo indbegrebet af nationalisme. Det kan godt være det danske hold ikke tager det særligt seriøst eller også er de bare ikke bedre, men jeg vil stadig gerne opleve flot spansk spil samt EM og VM og hvad der ellers hører til.
Der findes da heller ikke noget bedre end en slutrunde om sommeren når klubholdene holder ferie.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 06. sep, 2008 23:21

Masche20 skrev:
Styf skrev:

Jeg er virkelig træt af landsholdsfodbold og det danske landshold i højeste grad. Efter min mening skulle landsholdsfodbolden afskaffes. Det siger alt at man tager til Ungarn og skaber en chance i en hel kamp hvorefter at man er tilfreds med uafgjort.
Godt det så kun er efter din mening. Landsholdsbold er jo indbegrebet af nationalisme. Det kan godt være det danske hold ikke tager det særligt seriøst eller også er de bare ikke bedre, men jeg vil stadig gerne opleve flot spansk spil samt EM og VM og hvad der ellers hører til.
Der findes da heller ikke noget bedre end en slutrunde om sommeren når klubholdene holder ferie.
Hørt, hørt og atter hørt! Landsholdsfodbold er snart også den eneste slags fodbold, hvor det ikke er pengene, der er afgørende.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. sep, 2008 23:31

LarsU skrev:
Masche20 skrev:
Styf skrev:

Jeg er virkelig træt af landsholdsfodbold og det danske landshold i højeste grad. Efter min mening skulle landsholdsfodbolden afskaffes. Det siger alt at man tager til Ungarn og skaber en chance i en hel kamp hvorefter at man er tilfreds med uafgjort.
Godt det så kun er efter din mening. Landsholdsbold er jo indbegrebet af nationalisme. Det kan godt være det danske hold ikke tager det særligt seriøst eller også er de bare ikke bedre, men jeg vil stadig gerne opleve flot spansk spil samt EM og VM og hvad der ellers hører til.
Der findes da heller ikke noget bedre end en slutrunde om sommeren når klubholdene holder ferie.
Hørt, hørt og atter hørt! Landsholdsfodbold er snart også den eneste slags fodbold, hvor det ikke er pengene, der er afgørende.
Selvfølgelig enig,men fakta er jo at det er meget moderne her på forum at komme med lige den kommentar. Personligt synes jeg det virker påtaget. Som om man vil frem med at man med man er størrere LFC fan end landsholdsfan. Gu røv skalman da ikke afskaffe landsholdsbold. det forener folk uanset klub tilhørs forhold
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » lørdag, 06. sep, 2008 23:47

LarsU skrev:Hørt, hørt og atter hørt! Landsholdsfodbold er snart også den eneste slags fodbold, hvor det ikke er pengene, der er afgørende.
Det har du selvfølgelig en pointe i, men det gør de desværre ikke mindre kedeligt. Eller Rommedahl mindre dårlig - desværre. Det danske landshold er sørgeligt, og træneren er ussel når han står der og sveder og angriber vores allesammens Luna, som han klædte af med øjnene inden kampen.
Det kunne være så godt, men så er det faktisk skidt.
I like my sugar sweet

Besvar