Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 17. jun, 2020 22:26

AJJ skrev:
onsdag, 17. jun, 2020 22:10
I disse tider er der noget trygt ved det uforanderlige - som fx at David Luiz laver ubegribelige fejl, der koster mål.
Han startede ikke engang inde - han kom kun ind fordi Arsenal var så uheldig at få to skadede spillere inden for de første 25 minutter. Men kunne være sjovt hvis Arsenal ventede med at udligne til sidste minut.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 17. jun, 2020 22:50

Ikke en gang VVD kan gøre Luiz bedre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 17. jun, 2020 23:13

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 17. jun, 2020 22:50
Ikke en gang VVD kan gøre Luiz bedre.
Jeg har skrevet det før, og gør det nu igen...Vildt den kegle er blevet multi millionær på at losse forbi en fodbold. tilmed landsholds spiller, ja fodbold er forunderligt, Solanke har jo også fået et par ungdomspriser, trods sit begrænsede talent. som fodboldspiller endda, såvidt jeg ved
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 18. jun, 2020 08:48

Synd for Sheffield og helt ufatteligt, at de ikke får dét mål..., David Luiz var et kæmpe fejlkøb af Arsenal, og det fortæller vel noget om deres rekrutteringsafdeling ?
Senest rettet af Niels K fredag, 19. jun, 2020 23:20, rettet i alt 1 gang.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jun, 2020 08:49

Thommo skrev:
onsdag, 17. jun, 2020 23:13
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 17. jun, 2020 22:50
Ikke en gang VVD kan gøre Luiz bedre.
Jeg har skrevet det før, og gør det nu igen...Vildt den kegle er blevet multi millionær på at losse forbi en fodbold. tilmed landsholds spiller, ja fodbold er forunderligt, Solanke har jo også fået et par ungdomspriser, trods sit begrænsede talent. som fodboldspiller endda, såvidt jeg ved
Luiz kan rigtig mange ting og er god til det han er god til, men han er ikke god til at være en af to midtstoppere under pres.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » fredag, 19. jun, 2020 21:44

Bruno Fernandes lægger en håbløs førstegangsaflevering lige ind i hovedet på Sanchez, ikke i nærheden af nogen Unitedspillere og på forunderlig vis får Sanchez den bakset videre til Rashford der får afsluttet. Og pludselig er Fernandes the second coming of Jesus og et kæmpe geni fordi han kunne se den mulighed. Jøsses jeg har ikke savnet fodboldkommentatorer
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. jun, 2020 21:48

Maguire ligner en færge i vendingerne. Bergwjin rundede ham uden problemer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » fredag, 19. jun, 2020 22:09

Tottenham spiller godt nok dødsygt. Jeg har været Mourinhofan længe og synes han har lavet så mange taktisk fantastiske fodboldkampe og resultater. Har vundet trofæer over alt (fakta). Men det er liiiiii' godt grov nu da! Det er sgu for kedeligt det united under hans tid fik præsteret og nu tottenham også..
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » fredag, 19. jun, 2020 23:07

Hvor er det synd for Son and and spiller i spurs, han skal jo det hele selv.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jun, 2020 09:59

OptaJoe

@OptaJoe
23 - Since the start of last season, Manchester United have been awarded 23 penalties in the Premier League - nine more than any other team. Spot. #TOTMUN

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. jun, 2020 11:05

Niels K skrev:
lørdag, 20. jun, 2020 09:59
OptaJoe

@OptaJoe
23 - Since the start of last season, Manchester United have been awarded 23 penalties in the Premier League - nine more than any other team. Spot. #TOTMUN
Er det ikke UHYGGELIGT tyndt det straffe? Jeg har kun set highlights, hvor der ikke rigtig var vinkler på osv. men for mig ligner det at Puhha bare bliver træt og "kaster benene" uden rigtig at være udsat for benspænd eller skub i ryg eller noget?
Er det mine farvede briller ift den PIS-klub eller er I andre enige?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 20. jun, 2020 13:30

Cynwal skrev:
lørdag, 20. jun, 2020 11:05
Niels K skrev:
lørdag, 20. jun, 2020 09:59
OptaJoe

@OptaJoe
23 - Since the start of last season, Manchester United have been awarded 23 penalties in the Premier League - nine more than any other team. Spot. #TOTMUN
Er det ikke UHYGGELIGT tyndt det straffe? Jeg har kun set highlights, hvor der ikke rigtig var vinkler på osv. men for mig ligner det at Puhha bare bliver træt og "kaster benene" uden rigtig at være udsat for benspænd eller skub i ryg eller noget?
Er det mine farvede briller ift den PIS-klub eller er I andre enige?
Det var et af de straffe der aldrig ville være dømt af VAR hvis Moss ikke havde dømt det, men som VAR ikke laver om på da der er en lille smule kontakt. Så jo det var mega tyndt
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. jun, 2020 20:19

FÅÅÅRK den var sat ind!! Wolves scoring til 2-0 ude mod West Ham. Dejligt indlæg som sejler over hele forsvaret til Pedro Neto, der SMADRER en helflugter op under nettaget. Lækker detalje!!

Forstår godt, at Moyes stod op til sidst, for sædet må efterhånden være brændende varmt under ham!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. jun, 2020 22:37

City kværner videre derudaf. Godt at vi stadig har mange points at tære på.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 25. jun, 2020 21:15

Det er godt nok en mærkelig fornemmelse, men jo mere jeg tænker over det, desto mere håber jeg at City vinder i aften og dermed bevarer deres teoretiske chance for at indhente os. Jeg ser hellere, at vi selv afgør det, gerne næste torsdag på Etihad, men ellers hjemme på Anfield søndagen efter.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar