Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 17. feb, 2008 10:25

Jeg kammer skam ikke over, men er imponeret over den kamp jeg lige har overværet. man utd spillede Arsenal ned under græstæppet - uanset hvilken indstilling, samt tilgang til kampen spillerne og manager fra Arsenal har haft. Ser man på Arsenals spillernes frustationer, så ser man netop ikke at de på forhånd havde bearbejdet et eventuelt nederlag.

Ja, man utd, har spillet flere ganske ordinære kampe det seneste stykke tid, jeg kan dog ikke lade være med at se den effekt et enkelt rigtig flot resultat kan give man utd. Husker da de mødte AS Roma i Rom, hvor de havde problemer med spillet - havde vist tabt de seneste par kampe op til denne kamp, hvor Roma spiller man utd, ud af banen, og man utd, er heldige med kun at tabe 2-1. I returopgøret spillede man utd, noget af det flotteste set i en knockout Champions League kamp. Efter denne kamp, så de sig ikke tilbage og vandt ligaen.

Det er denne effekt jeg er bekymret for at de atter engang får ført igennem til ligaen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 17. feb, 2008 15:51

Hekkem skrev:Jeg kammer skam ikke over, men er imponeret over den kamp jeg lige har overværet. man utd spillede Arsenal ned under græstæppet - uanset hvilken indstilling, samt tilgang til kampen spillerne og manager fra Arsenal har haft. Ser man på Arsenals spillernes frustationer, så ser man netop ikke at de på forhånd havde bearbejdet et eventuelt nederlag.

Ja, man utd, har spillet flere ganske ordinære kampe det seneste stykke tid, jeg kan dog ikke lade være med at se den effekt et enkelt rigtig flot resultat kan give man utd. Husker da de mødte AS Roma i Rom, hvor de havde problemer med spillet - havde vist tabt de seneste par kampe op til denne kamp, hvor Roma spiller man utd, ud af banen, og man utd, er heldige med kun at tabe 2-1. I returopgøret spillede man utd, noget af det flotteste set i en knockout Champions League kamp. Efter denne kamp, så de sig ikke tilbage og vandt ligaen.

Det er denne effekt jeg er bekymret for at de atter engang får ført igennem til ligaen.
Har det desværre på præcis samme måde. Roma kampen var også det første der sad i mine tanker efter at have overværet kampen i går. Selvom Arsenal måske ikke satsede det store på FA Cuppen da deres trup nok er lidt for smal og de hellere vil vinde Premier League og nå langt i Champions League kan sådan en ydmygelse ikke undgå at påvirke dem lidt i de kommende uger hvorimod Scum efter en lille dårlig periode præcis som dengang med Roma nu har fået et kæmpe boost selvtillid som bestemt ikke skal undervurderes for når de spiller som de gjorde i går er der stort set ingen hold der kan følge med. Vi må ikke glemme at Arsenal yderligere skal en gang til Old Trafford i denne sæson så hvis Scum vinder den er der altså kun to point der skiller de to hold.

Som der bliver skrevet mener jeg nu heller ikke at vi skal afskrive Chelsea endnu for selvom de ikke spiller prangende fodbold for de deres gode resultater og de har altså nogle rigtigt gode spillere og en bred trup. Man skal heller ikke undervurdere at både Arsenal og Scum mangler at besøge Stamford Bridge i denne sæson og hvis Chelsea vinder disse kampe kan de bestemt skyde sig tilbage i mesterskabskampen. Jeg har i hvert fald droppet alt håb jeg havde om at vi måske kunne nå Chelseas tredjeplads ved en flot slutspurt i dette forår efter vores seneste præstationer.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 17. feb, 2008 17:47

Real Madrid tabte til Betis.

Mark Gonzalez scorede vidst det 2. mål
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ultra » søndag, 17. feb, 2008 18:37

Gudskelov at man også holder med HSV....

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 17. feb, 2008 19:49

Ultra skrev:Gudskelov at man også holder med HSV....
Det er sgu da ikke meget bedre end det vi ser i Liverpool - de dersens Bayern-folk render jo alligevel med det hele.

Der er måske ikke så meget uro i HSV, men Raphael van der Vaert spiller nok ikke i klubben efter sommerferien.
Hamburg er mit andethold (selvom der er umådeligt langt op til mit førstehold).
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 17. feb, 2008 19:56

vorstrup skrev:Real Madrid tabte til Betis.

Mark Gonzalez scorede vidst det 2. mål
Det gjorde han.
Så kun første halvleg, og da tænkte jeg på hvor stort RM ville vinde. Utroligt det kan vende så meget, de sidste 45 min.

Ser Getafe - Valencia.
Er sgu imponeret over Getafe. De prøver virkelig at spille offensivt, og det ser ikke tosset ud.
Måske vi skal have Laudrup som træner :D

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 17. feb, 2008 20:08

Hvis vi ikke kunne få ham for 20 år siden, så kan vi måske nu?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 17. feb, 2008 20:20

jørgen lk skrev:Hvis vi ikke kunne få ham for 20 år siden, så kan vi måske nu?
Ja og med det spil vi så igår, så kunne han blive spillende træner. Han ville stadig have kunne sat nogle kasser ind igår. Det er jeg overbevist om

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 18. feb, 2008 18:08

Jeg mener faktisk, at Laudrup kunne være virkelig spændende. En ikke særlig meritteret eller erfaren træner, men han er ung, visionær og står for noget flot fodbold. Desuden havde han en ligeså flot aktiv karriere, som f.eks. Van Basten, så han ville sagtens kunne sætte sig i respekt som følge deraf.

Han var jo tæt på at skifte til os engang i 80'erne, men vores ledelse ville af en eller anden grund skrive en 4-årig kontrakt med ham, selvom Michael kun ville have en 3-årig, og pga. lønnen blev aftalen alligevel ikke til noget. Juventus var derimod mere end villige til at imødegå hans krav.

Kan i forestille jer hvordan det havde været med ham føjet til vores i forvejen overdådige trup. Ved godt han ikke er en typisk "engelsk" spiller og ikke slog igennem for alvor i Italien, men de omgivelser han ville få i Liverpool, ville bare sørge for at skabe endnu mere plads til ham. Det kunne også have været sjovt med både ham og Mølby, på et af verdens bedste hold. Hvilken offensiv: Mølby, Dalglish, Johnston, Rush, Laudrup...

Men hva' fan, jeg levede jo alligevel ikke dengang.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » onsdag, 20. feb, 2008 00:26

Chelsea spillede 0-0 mod olympiakos hjemme. De fik også en del gule kort. Nu skal de på en svær opgave i grækenland. Gad vide om de klarer den denne gang?

Håber de går videre, hvem skal vi ellers slå i semi :lol: ;)
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 20. feb, 2008 00:44

hehe.

Men hvordan skal vi slå dem den her gang?
første gang på et mål der kun liiiii og lige kom over stregen inden den blev sparket væk, og anden gang på straffe spark!

en sikker sejr eller sejr i overtiden? :mrgreen:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 20. feb, 2008 07:39

vorstrup skrev:Chelsea spillede 0-0 mod olympiakos hjemme. De fik også en del gule kort. Nu skal de på en svær opgave i grækenland. Gad vide om de klarer den denne gang?

Håber de går videre, hvem skal vi ellers slå i semi :lol: ;)
de spillede på udebane, og er tilfredse med resultatet.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » onsdag, 20. feb, 2008 09:42

AJ skrev:
vorstrup skrev:Chelsea spillede 0-0 mod olympiakos hjemme. De fik også en del gule kort. Nu skal de på en svær opgave i grækenland. Gad vide om de klarer den denne gang?

Håber de går videre, hvem skal vi ellers slå i semi :lol: ;)
de spillede på udebane, og er tilfredse med resultatet.
Nå nå okay. ;)
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » onsdag, 20. feb, 2008 20:28

Hvem vinder i Lyon-Manc? hvis man ser med neutrale øjne (selvom det nok blir svært :twisted: )
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 20. feb, 2008 20:35

93'Kofoed skrev:Hvem vinder i Lyon-Manc? hvis man ser med neutrale øjne (selvom det nok blir svært :twisted: )
Lyon vinder 5-0.

Portsmouth vinder 4-0 i FA-cup'en 08.03.08.

Newcastle vinder 3-0
Fulham vinder 2-0
Og så vinder Bolton med en enkelt pind.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar