Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 12. feb, 2019 22:22

Skidt da med Neymar. Så længe PSG har Veratti på midtbanen...

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 12. feb, 2019 22:24

Nå, OGS hva' så?

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 12. feb, 2019 22:24

AJJ skrev:Skidt da med Neymar. Så længe PSG har Veratti på midtbanen...
Ja, han er godt nok vanvittig dygtig.

Forstår dog ikke kritikken af uniteds fans, han har vist selv gjort sig fortjent til en hård behandling med diverse udtalelser.

Det er for én gangs skyld dejligt at sidde og se en konkurrent, hvor man ikke skal høre på tåbelige smædesange mod Liverpool.
Senest rettet af Skovdal tirsdag, 12. feb, 2019 22:25, rettet i alt 2 gange.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 12. feb, 2019 22:25

Shit Mbappe er god.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 12. feb, 2019 23:05

Det "vigtigste" for os i dag var vel at både Lingard og Martial udgik med skader - kunne man fristes til at håbe at de to ikke er klar til kampen mod os, ville det da være et helt fint resultat for os..

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 13. feb, 2019 09:20

ThunderZtorm skrev:Det "vigtigste" for os i dag var vel at både Lingard og Martial udgik med skader - kunne man fristes til at håbe at de to ikke er klar til kampen mod os, ville det da være et helt fint resultat for os..
ja det vil da være fint - men under alle omstændigheder må det være positivt, at der blev sat en stopper for deres momentum. Måske de nu kommer ind i en mere normal gænge.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 13. feb, 2019 10:29

Jeg håber at Klopp så med på kampen, og så Tuchels opskrift på at stresse Man U med hurtigt og hårdt oppres fra rapfodede midtbanespillere, som kørte den rundt om Man U's forsøg på pres, når PSG havde bolden.

Kampen igår mindede mig om et HC Andersen eventyr. Ole Gunnar Solskjær var jo næsten kåret som Kejser af Old Trafford, men blev afsløret af Baby-Face Tuchel med hans: "Han har jo ikke noget tøj på!?" -afklædning af Manchester United :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » onsdag, 13. feb, 2019 10:30

Keita måtte godt se og lære lidt af Veratti - for dælen han er go'

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 13. feb, 2019 13:30

sjampen skrev:
Kasper88 skrev:
Men interessant diskussion og fedt med et anderledes perspektiv, sjampen! Er det dét perspektiv, der bunder i din "FSG out" signatur?
Overhovedet ikke. Det er noget nær 97% en joke som primært er til for at provokere den her måske meget typisk Liverpoolfan mentalitet, med at alting er OK og jo mere positivt man er jo bedre fan er man. Solanke er bedre end Messi, i hvert fald indtil han blev solgt så er det Brewster. Om 5 år er det en ny, men man i hvert fald sikker på han spiller i Liverpool. For Liverpool gør aldrig noget forkert.

De sidste få procent, handler om seriøse problemstillinger. At vi konstant sælger vores bedste spiller og samtidig er nærige med de helt store transfer og lønsummer, at vi ikke skaber samme forretning som konkurrenter mht. til sponsorer etc, at FSG ikke investerer i klubbens infrastruktur som stadion og træningsanlæg. Alt sammen det jeg som den første gerne skal indrømme ikke længere ser ud til at tegne Liverpool FC. Også selvom jeg synes man er nærig når det kommer til at forbedre et ældgammelt stadion, at det lugter af vi slår os til tåls med endnu en New Balance trøjeaftale og så videre. Men sådan nogle seriøse problemer er efter min mening alt for komplekse til at redegøre for i en skide signatur. Men at provokere, det finder jeg altid morsomt.

Det jeg prøver at sige er bare, at Man City er en klub der sportsligt har spillet fallit. Det er jeg helt enig i. Jeg kunne nu også komme med nogle argumenter for at Liverpool gør det samme og lad os ikke glemme hvem den originale købeklub i PL var tilbage i 80'er, omend det er før min tid. Lad os lade det ligge.

Det jeg siger er bare, at man kan simpelthen ikke som fan af Liverpool skyde Man City i skoene at de er dårlige ejere fordi de er moralsk anløbne personer, hvilket jeg er helt enig i Mansour er. For vi har præcist samme etiske problemer, både direkte i klubben og i vores "omgangskreds". Nu ved jeg ikke personligt hvad John Henry synes om Donald Trump, men magteliten i Boston er i hvert fald generelt rimelig tæt knyttet til republikanerne. Hvilket vel ikke er så underligt når det er dem der passer på deres penge. Og lad os bare slå fast, at fra et menneskerettighedssynspunkt er USA altså heller ikke for godt kørende, navnligt ikke når man tager i betragtning at de ikke bare er et "first world country", men anser sig selv for at være "THE first world country". Liverpool FC er fulgt ud ligeså dobbeltmoralske og uetiske på nogle punkter som Man City er. Og nu tvivler jeg på at Mansour personligt har brudt flere menneskerettigheder end John Henry, selvom det står skidt til i Emiraterne.
Er der ikke forskel på om ejer er korrupt eller hovedsponsor er korrupt (eller handler uetisk/i strid med menneskerettigheder etc.)?
Citys hovedsponsor er jo også ejet 100% af UAE.
Men der er nok ingen banker, der kan se sig fritaget for uetisk adfærd.
For et års tid siden så jeg en udsendelse om HSBC (og Kina), det er godt nok ikke kønne sager, nogen siger at HSBC er verdens mest kriminelle organisation.

Har du nogen inside-viden om magteliten i Boston? Traditionelt stemmer New England-staterne demokratisk, ved Midtvejsvalget stemte 60% demokratisk. Nu er der selvfølgelig forskel på populationen og magteliten, men støtter magteliten så primært Republikanerne
eller Trump? Jeg vil spise en kasse søm på at det er førstnævnte.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 13. feb, 2019 21:49

Hvorfor bliver det mål annulleret? Offside eller obstruktion? Courtois når jo aldrig ud til den bold uagtet om Ajax spilleren står der.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 13. feb, 2019 21:58

Robbie_God_Fowler skrev:Hvorfor bliver det mål annulleret? Offside eller obstruktion? Courtois når jo aldrig ud til den bold uagtet om Ajax spilleren står der.
Der blev dømt offside.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » onsdag, 13. feb, 2019 22:46

Shit, Dortmund har været pivringe. En skam vi ikke trak dem.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 14. feb, 2019 23:37

jørgen lk skrev:
sjampen skrev:
Kasper88 skrev:
Men interessant diskussion og fedt med et anderledes perspektiv, sjampen! Er det dét perspektiv, der bunder i din "FSG out" signatur?
Overhovedet ikke. Det er noget nær 97% en joke som primært er til for at provokere den her måske meget typisk Liverpoolfan mentalitet, med at alting er OK og jo mere positivt man er jo bedre fan er man. Solanke er bedre end Messi, i hvert fald indtil han blev solgt så er det Brewster. Om 5 år er det en ny, men man i hvert fald sikker på han spiller i Liverpool. For Liverpool gør aldrig noget forkert.

De sidste få procent, handler om seriøse problemstillinger. At vi konstant sælger vores bedste spiller og samtidig er nærige med de helt store transfer og lønsummer, at vi ikke skaber samme forretning som konkurrenter mht. til sponsorer etc, at FSG ikke investerer i klubbens infrastruktur som stadion og træningsanlæg. Alt sammen det jeg som den første gerne skal indrømme ikke længere ser ud til at tegne Liverpool FC. Også selvom jeg synes man er nærig når det kommer til at forbedre et ældgammelt stadion, at det lugter af vi slår os til tåls med endnu en New Balance trøjeaftale og så videre. Men sådan nogle seriøse problemer er efter min mening alt for komplekse til at redegøre for i en skide signatur. Men at provokere, det finder jeg altid morsomt.

Det jeg prøver at sige er bare, at Man City er en klub der sportsligt har spillet fallit. Det er jeg helt enig i. Jeg kunne nu også komme med nogle argumenter for at Liverpool gør det samme og lad os ikke glemme hvem den originale købeklub i PL var tilbage i 80'er, omend det er før min tid. Lad os lade det ligge.

Det jeg siger er bare, at man kan simpelthen ikke som fan af Liverpool skyde Man City i skoene at de er dårlige ejere fordi de er moralsk anløbne personer, hvilket jeg er helt enig i Mansour er. For vi har præcist samme etiske problemer, både direkte i klubben og i vores "omgangskreds". Nu ved jeg ikke personligt hvad John Henry synes om Donald Trump, men magteliten i Boston er i hvert fald generelt rimelig tæt knyttet til republikanerne. Hvilket vel ikke er så underligt når det er dem der passer på deres penge. Og lad os bare slå fast, at fra et menneskerettighedssynspunkt er USA altså heller ikke for godt kørende, navnligt ikke når man tager i betragtning at de ikke bare er et "first world country", men anser sig selv for at være "THE first world country". Liverpool FC er fulgt ud ligeså dobbeltmoralske og uetiske på nogle punkter som Man City er. Og nu tvivler jeg på at Mansour personligt har brudt flere menneskerettigheder end John Henry, selvom det står skidt til i Emiraterne.
Er der ikke forskel på om ejer er korrupt eller hovedsponsor er korrupt (eller handler uetisk/i strid med menneskerettigheder etc.)?
Citys hovedsponsor er jo også ejet 100% af UAE.
Men der er nok ingen banker, der kan se sig fritaget for uetisk adfærd.
For et års tid siden så jeg en udsendelse om HSBC (og Kina), det er godt nok ikke kønne sager, nogen siger at HSBC er verdens mest kriminelle organisation.

Har du nogen inside-viden om magteliten i Boston? Traditionelt stemmer New England-staterne demokratisk, ved Midtvejsvalget stemte 60% demokratisk. Nu er der selvfølgelig forskel på populationen og magteliten, men støtter magteliten så primært Republikanerne
eller Trump? Jeg vil spise en kasse søm på at det er førstnævnte.
Jeg deler din mening om City kontra Liverpool. Jeg synes ikke, at Citys "cooking with the books" kan sammenlignes med noget Liverpool har gjort og ej heller at de brud på de humanitære rettigheder, der foregår i UAE kan sammenlignes med noget. Mansour er trods alt vicestatsminister og royal. Han har magten så at sige sammen med sin familie.

Angående politik i Boston, så er jeg ret sikker på, at Boston Globe, som er ejet af John W. Henry er anti-Trump. De har i hvert fald skrevet mange artikler om Trump, der ikke sætter ham i et specielt kønt lys. John Henry selv har også udsendt statement omkring sin opbakning til anti-racisme i sport og støttede op om de spillere i Amerika, der "took a knee" i protest mod diskrimination og undertrykkelse af folk af anden race. Jeg tvivler på, at Henry og Trump er perlevenner. På den anden side forlyder det, at Red Sox (ejet af Henry) vil møde op i det Hvide hus og blive lykønsket af Trump for at vinde World Series. Men det betyder jo ikke nødvendigvis, at de og Henry og resten af Boston er pro-Trump og det betyder heller ikke, at republikanere partout er racister. Om du skal spise søm, det kan jeg dog ikke svare på. :P
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » fredag, 15. feb, 2019 08:43

Siden hvornår er Trump blevet racist ? Er det fordi, han ønsker at beskytte landets grænser, at han pr. definition er racist, eller er der noget, der er gået forbi min opmærksomhed ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » fredag, 15. feb, 2019 08:48

Icipher skrev:Shit, Dortmund har været pivringe. En skam vi ikke trak dem.
Nu så jeg ikke 1. halvleg, men ifølge studiet var Dortmund det bedste hold uden dog at skabe det helt store. Tottenhamham var til gengæld rigtig gode i 2. halvleg og scorede på 3 meget skarpe indlæg deriblandt et hjørne.
Dortmund havde en del skadede spillere og stillede, hvad der lignede et meget ungt hold, men de ligger trods alt nr. 1, så da lodtrækningen fandt sted, ville jeg helst have Bayern af de 2, og man kunne jo ikke vide, at pilen ville pege i hver sin retning for de 2 hold efter lodtrækningen.

Besvar