Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas Lassen » mandag, 25. feb, 2008 16:10

The Real Kramer skrev:
LFC Søren skrev:Stort tillykke til Spurs, jeg havde min tvivl om de kunne holde den hjem. Spurs er et rigtig godt hold, men de har for vane at når de fører fortjent mod de "store" hold, så trækker de sig tilbage i håb at holde denne førring, og tit for dem med et uheldigt resultat. De lavede det mod manc, og jeg tænkte da de tog Keane ud, nu sker det igen.
Måske Kramer kan bekræfte eller afkræfte min betragting, men i hvertfald stort tillykke.
Helt sikkert. Man skal selvfølgelig ikke tage noget fra Chelski, der er meget stærke rent fysisk, men den trup, som Ramos arvede fra Jol var ikke fitte nok til at spille i 90 minutter, og derfor gik vi alt for ofte ned mod slutningen af kampene. Som I vel selv kunne se i vores indbyrdes møde på Anfield.

Ramos har taget een eller anden fysisk ekspert med fra Spanien, og hans opgave er at hele truppen samlet set skal tabe sig 100 kg i løbet af denne sæson. Truppen har nu nået halvvejs! Så det tror jeg ikke er uden betydning. Chelseas spillere så i hvert fald meget trætte ud i omkampen.
Jeg hørte gårsdagens kommentatorer sige at Tom Huddelstone alene havde smidt 12 Kg efter Ramos tilgang, er dette korrekt?
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

The Real Kramer

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Real Kramer » mandag, 25. feb, 2008 17:29

Ja!

Det krævede nok heller ikke så meget, manden lignede jo Amin Jensen på fedekur!

Eet eller andet sted undrer det mig enormt meget, hvordan han som 16-17 årig har kunnet klare at spille 40-45 kampe i The Championship (i sin Derby-tid) med den livsstil, han tydeligvis har ført.

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas Lassen » mandag, 25. feb, 2008 17:32

The Real Kramer skrev:Ja!

Det krævede nok heller ikke så meget, manden lignede jo Amin Jensen på fedekur!

Eet eller andet sted undrer det mig enormt meget, hvordan han som 16-17 årig har kunnet klare at spille 40-45 kampe i The Championship (i sin Derby-tid) med den livsstil, han tydeligvis har ført.
Maradonna er et godt eksempel på en overvægtig spiller, han klarede det nu meget godt. 12 kg er nu alligevel meget at smide på så få måneder.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » mandag, 25. feb, 2008 21:34

Æv, så scorede Yakubu for Everton, så de nu fører 0-1.

Ellers har 1. halvleg været noget rodet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » onsdag, 27. feb, 2008 22:15

Roma så tæt på, og Doni havde lige en super redning, men Zannetti scorer et flot mål 3 min før tid. 1-1 nu

Stadig et par minutter enndu

ps. Mexes fik rødt i det 84'
Billede

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » onsdag, 27. feb, 2008 22:18

Ja det er noget lort. Roma har ellers spillet godt. Synes sgu det er ufortjent. Men sikken et tåbeligt kort til Mexes

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » onsdag, 27. feb, 2008 22:32

Inter virker ikke vildt skræmmende til trods for deres placering som sikker nummer et i den italienske serie A. Nu ser det ud til, at også Maxwell kan være ude imod os. Det er i øvrigt nogle gamle gutter de har på det hold med Figo, Zanetti, Materazzi, Vieria med flere.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Kriller

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kriller » onsdag, 27. feb, 2008 22:37

Crazy hvis 1860 smider bayern ud af pokalen, pt er de i forlænget og Luca Toni er smidt ud.. :shock:

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 27. feb, 2008 23:12

Kriller skrev:Crazy hvis 1860 smider bayern ud af pokalen, pt er de i forlænget og Luca Toni er smidt ud.. :shock:

Jeg havde forventet straffesparkskonkurrence, så med to minutter igen smuttede jeg lige ud fra stuen... så scorede Ribery for Hollywood!

Og FC Hollywood passer i tilfældet Frank Ribery - ca. 20 minutter inde i den forlængede spilletid ryger han i infight med en 1860-forsvarer, som i forvejen har gult kort. 1860-spilleren skubber da til Ribery, men derefter smider franskmanden sig så teatralsk at det overgår den berømte/berygtede episode fra VM 2002 med Rivaldo. Ynkeligt.

Stefan

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Stefan » torsdag, 28. feb, 2008 11:44

jens fup skrev:
Kriller skrev:Crazy hvis 1860 smider bayern ud af pokalen, pt er de i forlænget og Luca Toni er smidt ud.. :shock:

Jeg havde forventet straffesparkskonkurrence, så med to minutter igen smuttede jeg lige ud fra stuen... så scorede Ribery for Hollywood!

Og FC Hollywood passer i tilfældet Frank Ribery - ca. 20 minutter inde i den forlængede spilletid ryger han i infight med en 1860-forsvarer, som i forvejen har gult kort. 1860-spilleren skubber da til Ribery, men derefter smider franskmanden sig så teatralsk at det overgår den berømte/berygtede episode fra VM 2002 med Rivaldo. Ynkeligt.
Det var da samme måde Luca Toni røg ud på, mon ikke de fleste ville gå efter det andet gule kort og når man ved dommeren røg på den med Toni, ja så har man da ikke en IQ der er større end sine støvler. Bayern var jo også blevet snydt for et klokkeklart straffe og muligvis 2 så det var da fuldt fortjent de gik videre, men det bliver da konge når Stuttgarts banemænd fælder FCB.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 28. feb, 2008 13:45

Luca Toni's svingnummer var da afgjort større - der behøvede 1860-spilleren ikke engang spille på den.

Var i øvrigt ikke spor imponeret af Bayern som helhed, eller de opreklamerede spillere Podolski og Ribery. I mine øjne var 1860 det bedre hold.

Men håber du får ret i, at FC Hollywood ryger ud i pokalen. Vil være ren fryd, hvis de igen får en sæson uden sølvtøj.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 28. feb, 2008 16:25

jens fup skrev:Luca Toni's svingnummer var da afgjort større - der behøvede 1860-spilleren ikke engang spille på den.

Var i øvrigt ikke spor imponeret af Bayern som helhed, eller de opreklamerede spillere Podolski og Ribery. I mine øjne var 1860 det bedre hold.
Helt enig, selvom jeg faktisk synes, at Ribery har gjort det ret godt i Bayern hidtil. Podolski er i hvert fald ikke en spiller jeg ønsker til liverpool.

niels
Indlæg: 1206
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:11

Re: Dagens Kampe

Indlæg af niels » torsdag, 28. feb, 2008 16:28

Det straffe Bayern M vandt på, blev det ikke begået udenfor feltet?

Bruzelius

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bruzelius » torsdag, 28. feb, 2008 16:33

niels skrev:Det straffe Bayern M vandt på, blev det ikke begået udenfor feltet?
Jo :D men meget lidt, så synes ik man kan klandre den ellers utroligt ringe dommer for det. Nok nærmere linjevogteren der skulle have set det, når nej "assisterende dommer" :roll:

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 01. mar, 2008 16:46

0-3 til chelski over west ham og rødt kort til Lampard
og 0-1 til villa mod Arse
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Besvar