Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Michael

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Michael » søndag, 24. feb, 2008 19:29

Tillykke Spurs! Tradition vandt over rusiskoliepenge :D

Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 253
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:16
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper » søndag, 24. feb, 2008 19:32

Stærkt af Spurs. Fuld fortjent.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 24. feb, 2008 19:55

Så Reading - Villa

Og hvor er de dog godt nok dårlige når de når frem til mål feltet Reading. opspillet var rigtig godt, men de er bare ikke skarpe nok når det kommer til indlæg og afslutningen er de bare ikke gode nok.

Villa er så uhyr effektive når de får muligheden for at score. Specielt Harwoods mål er køligt sat ind!

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » søndag, 24. feb, 2008 19:56

Tillykke til Kramer og Spurs. Super sejr som ikke bliver mindre af, at det var dem i slog :mrgreen:
I like my sugar sweet

The Real Kramer

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Real Kramer » søndag, 24. feb, 2008 20:10

Endnu engang:
Tak tak tak!

Nu mangler vi bare at Pool og Villa overhaler Cheatski i CHL-kapløbet. Så har det i sandhed været en god sæson!

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Webmartin » søndag, 24. feb, 2008 20:19

Stort tillykke til Spurs :D

Fuldt fortjent. Jeg kan forestille mig Jens, der er ved at splitte det meste af inventaret på Thai i forsøget på at danse sejrspolka. Det er jo efterhånden nogle år siden, han har prøvet det sidst ;)
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 24. feb, 2008 20:32

Stort tillykke til Spurs, jeg havde min tvivl om de kunne holde den hjem. Spurs er et rigtig godt hold, men de har for vane at når de fører fortjent mod de "store" hold, så trækker de sig tilbage i håb at holde denne førring, og tit for dem med et uheldigt resultat. De lavede det mod manc, og jeg tænkte da de tog Keane ud, nu sker det igen.
Måske Kramer kan bekræfte eller afkræfte min betragting, men i hvertfald stort tillykke.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 24. feb, 2008 20:47

Køb Eto'o
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 24. feb, 2008 21:15

Fantastisk at Tottenham kunne forhindre Chelsea i at vinde Liga Cuppen. De skal sgu ikke have lov til at købe sig til flere trofæet og nu ser det faktisk ud som om at de slet ikke vinder nogle trofæet i denne sæson. De vinder i hvert fald ikke Premier League og jeg regner med at de nok skal blive slået ud i Champions League. FA Cuppen er dermed deres bedste men der tror jeg desværre mere på Scum selvom jeg af de to hold dog helst ville have Chelsea til at vinde den men jeg håber nu på at et helt tredje hold overrasker og vinder turneringen selvom det næppe er realistisk.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

hansilivlykke

Re: Dagens Kampe

Indlæg af hansilivlykke » søndag, 24. feb, 2008 21:30

Webmartin skrev:Stort tillykke til Spurs :D

Fuldt fortjent. Jeg kan forestille mig Jens, der er ved at splitte det meste af inventaret på Thai i forsøget på at danse sejrspolka. Det er jo efterhånden nogle år siden, han har prøvet det sidst ;)
Har lige sms med min ven i London som er mega Spurs fan, han var helt oppe og kører og kunne ikke vente med at komme på jobbet imorgen til sine 2 bosser som begge er chels tabere.
Så det meste af kampen og igen igen ville chels jo ikke meget, de spiller mega kedeligt, men de sidste 15 minutter prøvede de dog men ikke 100%.
Fuldt fortjent at Spurs vandt og stort tillykke til alle Spurs fans

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 24. feb, 2008 22:23

Fed scoring i Madrid :D

Hele Madrids hold tror, de har scoret, og står og jubler i Getafes felt, men det bliver annulleret, Getafe slår en hurtig kontra i forvirringen, og kommer stormende mod Reals mål, hvor der kun er 2 Real forsvarer, og scorer :)
Billede

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 24. feb, 2008 22:43

Pongolle skrev:Køb Eto'o
Cool jubel ved det sidste mål. Mon der findes andre billeder end det, Eto'o selv tog?

Ryehauge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ryehauge » mandag, 25. feb, 2008 00:04

Pongolle skrev:Fed scoring i Madrid :D

Hele Madrids hold tror, de har scoret, og står og jubler i Getafes felt, men det bliver annulleret, Getafe slår en hurtig kontra i forvirringen, og kommer stormende mod Reals mål, hvor der kun er 2 Real forsvarer, og scorer :)
http://www.goalcentre.com/real-madrid-v ... ighlights/

Det er et fantastisk sjovt mål. Især når det går udover Real Madrid. Mon ikke det også giver Laudrup lidt ekstra snor i Getafe med en udesejr over selveste Real Madrid. Selvom det ikke var helt fortjent.

The Real Kramer

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Real Kramer » mandag, 25. feb, 2008 01:32

LFC Søren skrev:Stort tillykke til Spurs, jeg havde min tvivl om de kunne holde den hjem. Spurs er et rigtig godt hold, men de har for vane at når de fører fortjent mod de "store" hold, så trækker de sig tilbage i håb at holde denne førring, og tit for dem med et uheldigt resultat. De lavede det mod manc, og jeg tænkte da de tog Keane ud, nu sker det igen.
Måske Kramer kan bekræfte eller afkræfte min betragting, men i hvertfald stort tillykke.
Helt sikkert. Man skal selvfølgelig ikke tage noget fra Chelski, der er meget stærke rent fysisk, men den trup, som Ramos arvede fra Jol var ikke fitte nok til at spille i 90 minutter, og derfor gik vi alt for ofte ned mod slutningen af kampene. Som I vel selv kunne se i vores indbyrdes møde på Anfield.

Ramos har taget een eller anden fysisk ekspert med fra Spanien, og hans opgave er at hele truppen samlet set skal tabe sig 100 kg i løbet af denne sæson. Truppen har nu nået halvvejs! Så det tror jeg ikke er uden betydning. Chelseas spillere så i hvert fald meget trætte ud i omkampen.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » mandag, 25. feb, 2008 14:37

Ryehauge skrev:
Pongolle skrev:Fed scoring i Madrid :D

Hele Madrids hold tror, de har scoret, og står og jubler i Getafes felt, men det bliver annulleret, Getafe slår en hurtig kontra i forvirringen, og kommer stormende mod Reals mål, hvor der kun er 2 Real forsvarer, og scorer :)
http://www.goalcentre.com/real-madrid-v ... ighlights/

Det er et fantastisk sjovt mål. Især når det går udover Real Madrid. Mon ikke det også giver Laudrup lidt ekstra snor i Getafe med en udesejr over selveste Real Madrid. Selvom det ikke var helt fortjent.

Det var sgu lige ved Madridforsvaret fik snuppet den :shock:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar