Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 06. apr, 2012 18:25

Takker, synes sgu Johnny er en rigtig herlig fyr, sådan virker han ihvertfald på TV. Også selv om jeg råbte mindre godt om ham da han gik forbi mig, sidst Randers var i den bedste række, og jeg var på stadion. Jeg mente det ikke Johnny, tilgiv mig ;) .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 06. apr, 2012 18:29

ScouserTommy skrev:Apropos ineffektive angribere: Man kan ikke lade være med at være lidt misundelig på Newcastle. Nu har ham der Cissé scoret lige så mange mål - 8 - på 7 kampe, som vores topscorer har præsteret gennem hele sæsonen... :shock:
Uden at blinke byttede jeg gerne Suarez, med Papis, og mener faktisk jeg for 1½-2 år siden argumenterdede for at hente netop Papis, er dog ikke sikker. Tænkte det om ikke andet, men det kan man jo altid sige, indrømmet. Carroll vil jeg ikke af med, som vel nok eneste mand, på dette forum. Suarez er som jeg ser det LFC´s svar på chelsea torres, når det gælder skarphed. Okay torres virker som en der er kommet igang, men alligevel ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » fredag, 06. apr, 2012 18:58

Han er den bedste afslutter, jeg længe har set, Papiss Cissé. Hold da op.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » fredag, 06. apr, 2012 19:02

Sørgeligt den pindsvinefodbold vinder igen.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » fredag, 06. apr, 2012 19:04

Alonso skrev:Sørgeligt den pindsvinefodbold vinder igen.
Tja, men spiller vel med de midler man der fungere bedst.

Du var måske også blandt dem som beklagede ar Grækenland vandt EM?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » fredag, 06. apr, 2012 19:10

mig_der skrev:
Alonso skrev:Sørgeligt den pindsvinefodbold vinder igen.
Tja, men spiller vel med de midler man der fungere bedst.

Du var måske også blandt dem som beklagede ar Grækenland vandt EM?
Jeg beklager ikke noget, jeg konstaterer. Ingen resultater er tilfældige - Swansea kendte ikke deres besøgstid. Men derfor er det stadig utroligt at et hold der vel har afsluttet 5 gange og været spillet under gulvtæppet, kan vinde sådan en kamp.

Det skaber ikke gode fodboldspillere at spille på den måde, men helt enig i at man skal gøre det man er bedst til. Jeg elsker bare fodbold og derfor elsker jeg dem der ynder at skabe deres resultater igennem boldbesiddelse. Idéen med fodbold er vel at man skal have bolden og gøre noget med den, frem for at reagere på hvad modstanderen gør.

Så nej, jeg elsker ikke trænere der har fodboldfilosofi som Alan Pardew og Roy Hodgson, men jeg anerkender de resultater de har skabt. De og deres fodboldfilosofi hører bare ikke hjemme i mine klubber, hvis det står til mig.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » fredag, 06. apr, 2012 19:15

Enig med Alonso. Det er træls på godt jysk.
Jeg beklagede mig vildt da Grækenland vandt EM. Et kedelig og mere destruktiv hold var vel ikke set i den turnering siden 1992. Hvor jeg sjovt nok ikke beklagede mig, men det var også i de dage hvor vi færdiggjorde HH-eksamenerne så hvad husker jeg?
Iøvrigt helt på linie mht. ham Cissé.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » fredag, 06. apr, 2012 23:00

Emmy skrev:
Thommo skrev:Er Johnny(Horsens træneren) og Jan Mølby i familie med hinanden? mener at have hørt de er fætre :dontknow:
Jep de er fætre. Og min fars fætters fætter, ja det er Mølleren. Så jeg er faktisk selv en lille bitte smule i familie med Jan Mølby.
Alle Liverpool fans er en stor familie ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 06. apr, 2012 23:21

Hekkem skrev:
Emmy skrev:
Thommo skrev:Er Johnny(Horsens træneren) og Jan Mølby i familie med hinanden? mener at have hørt de er fætre :dontknow:
Jep de er fætre. Og min fars fætters fætter, ja det er Mølleren. Så jeg er faktisk selv en lille bitte smule i familie med Jan Mølby.
Alle Liverpool fans er en stor familie ;)
Kort og godt :army7:
Verden er smask fuld af hyklere....

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » søndag, 08. apr, 2012 14:47

Er jeg den eneste der ser spøgelser eller blev scum nok en gang tildelt en meget meget hjælpende hånd i en fodboldkamp? Og vi det modsatte igår.

Det mine øjne har set er at denne tendens har været der siden jeg begyndte at se fodbold for godt og vel 15 år siden. Puha hvor jeg dog hader scum og FA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 08. apr, 2012 14:55

asger90 skrev:Er jeg den eneste der ser spøgelser eller blev scum nok en gang tildelt en meget meget hjælpende hånd i en fodboldkamp? Og vi det modsatte igår.

Det mine øjne har set er at denne tendens har været der siden jeg begyndte at se fodbold for godt og vel 15 år siden. Puha hvor jeg dog hader scum og FA
Ingen spøgelser. Du har ret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 08. apr, 2012 14:56

1) It was offside.
2) It wasn't a penalty.
3) Young wasn't booked for diving.
4) It wasn't a red card given he was never getting to the ball.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. apr, 2012 15:24

Dommerne er under al kritik. De favoriserer så tydeligt de store hold. Det samme gjorde sig gældende ved Chelseas offside mål igår. Det er uhørt at kvaliteten på dommerne skal være så horribelt lav. Det har kæmpe konsekvenser i nedrykningsopgøret, at dommerne favoriserer de store og det kan samtidig være udslagsgivende for stillingen oppe i toppen af tabellen. Skandaløst.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 08. apr, 2012 15:44

http://www.101greatgoals.com/gvideos/wa ... ted-v-qpr/

Det er sgu ulækkert at det bliver ved.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 08. apr, 2012 15:44

Gider sq ikke se det. Orker ikke at få endnu en eftermiddag spoleret ved at se Scumchester vinde endnu en ufortjent sejr med hjælp fra 12.-ma... undskyld, dommeren :twisted:

Så hellere AaB-Silkeborg på 2Sport. Niklas Helenius har lige scoret et superflot mål til 1-1
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 08. apr, 2012 17:00, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar