Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » mandag, 05. mar, 2018 22:54

fuck Palace og United
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. mar, 2018 22:54

:gunfire: man u

Jeg hader den klub!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 05. mar, 2018 22:56

Fuck hvor er det vammelt
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 05. mar, 2018 22:57

Det var godt nok synd for Palace. Selv ved 2-2 gik de mindst lige så meget efter sejren, som Man Utd. Klassisk Man Utd sejr.
Kloppite

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » mandag, 05. mar, 2018 22:58

Først Tottenham og nu United der med hiv og sving får sejren hjem i de døende minutter mod Palace det er satme til at blive træt af... Og så er DDG igen manden der holder dem inde i kampen og så et absurd langskud... Øv ! Så må vi selv ordne tingene på lørdag !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 06. mar, 2018 08:54

Ja, det er pisse irriterende, at de med hiv og sving får de point, de har brug for lidt for ofte :fart:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 06. mar, 2018 09:42

Jeg var på vej ind for at spørge hvorfor Hodgson ikke kunne have trænet LFC bare halvt så godt som han har gjort med Palace, men så laver de kæmpe offside fejl et par gange i træk.

Benteke var også lidt af et bæst og tæt på at score flere gange.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 06. mar, 2018 11:11

Ahh, sådan noget Pis. lagde mig til at sove, da der stod 2-0 til CP - og var dejligt glad i morges over at vi nu havde gjort 2.pladsen til vores. Og så finder man ud af de fuckers får hevet den hjem i overtiden. Troede Fergie tiden var ovre for ManU. Øv da.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 06. mar, 2018 11:38

Bojangles skrev:Ahh, sådan noget Pis. lagde mig til at sove, da der stod 2-0 til CP - og var dejligt glad i morges over at vi nu havde gjort 2.pladsen til vores. Og så finder man ud af de fuckers får hevet den hjem i overtiden. Troede Fergie tiden var ovre for ManU. Øv da.
et tu Bojangles!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 06. mar, 2018 11:38

Filos of Isk skrev: Benteke var også lidt af et bæst og tæt på at score flere gange.
Han havde et godt hovedstød, hvor De Gea hev en klasseredning frem (IGEN!). Ellers synes jeg, at Benteke var skræmmende ringe, og jeg sad faktisk og undrede mig over, at den mand har været Liverpool-spiller. Sørloth var markant bedre end Benteke efter min mening.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 06. mar, 2018 12:08

texy skrev:
Filos of Isk skrev: Benteke var også lidt af et bæst og tæt på at score flere gange.
Han havde et godt hovedstød, hvor De Gea hev en klasseredning frem (IGEN!). Ellers synes jeg, at Benteke var skræmmende ringe, og jeg sad faktisk og undrede mig over, at den mand har været Liverpool-spiller. Sørloth var markant bedre end Benteke efter min mening.
Sørloth gjorde det rigtig fint, men Benteke fik skabt en masse uro og havde en håndfuld aktioner hvor han var tæt på at få et godt hoverstød sendt afsted. til gengæld blev han ofte også lukket ned af to mand og det gav Sørloth lidt mere plads at arbejde på. Især taget i betragtning af hvor få gode indlæg de fik sendt afsted imod Benteke skabte han ret meget.

Men nej Benteke er ikke ligefrem "the one that got away" for os, især ikke med den type fodbold vi gerne vil spille. Og det uhyggelige er at han var endnu mere fejlcastet da vi købte ham :wall:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 06. mar, 2018 16:09

Bojangles skrev:Ahh, sådan noget Pis. lagde mig til at sove, da der stod 2-0 til CP - og var dejligt glad i morges over at vi nu havde gjort 2.pladsen til vores. Og så finder man ud af de fuckers får hevet den hjem i overtiden. Troede Fergie tiden var ovre for ManU. Øv da.
Puha, det lader til, at vi skal kalde den Kop Time eller noget i den retning:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-12135870

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 06. mar, 2018 16:26

Synes da de har misforstået konceptet lidt. Fergie Time betyder jo de ekstra minutter, som blev lagt til i gamle dage, når manu manglede et mål. Det var ikke unormalt, at der blev spillet 95 min. i en kamp hvor der kun var lagt 2 min. til.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 06. mar, 2018 19:26

Det her bliver lidt spekulativt, men bær over med mig. Jeg håber at PSG går videre i aften alene af en grund: Isco. Jeg vil vældigt gerne have ham til Liverpool, og snakken i spanske medier går på, at Zidane ryger ud, hvis holdet ikke går videre. Grotesk set i lyset af hans resultater, men intet giver mening i Madrid. I gennem lang tid, så har substansen af rygtemøllen peget på, at det ikke kun er Zidane, der skal ud. Der skal nemlig bruges penge til at starte et nyt projekt op, og Ronaldo som ikon forsvinder nok ikke (ingen vil købe ham eller overtage hans lønpakke), så Bale, Benzema og nævnte Isco er blandt de store navne, der nævnes som salgsobjekter. Det skal siges, at Isco ikke har haft den bedste sæson, men det skyldes altså også at Ronaldo var ude at hænge ham til tørre internt såvel som eksternt, fordi han ikke spillede bolden til ham (!!??) og så var han pludselig persona non grata. Jeg synes han er helt, helt fantastisk, og jeg har i mange år været en stor beundrer af ham og det er derfor jeg håber at han bliver ledig på markedet. Kan vi få ham? Det er jo rene spekulationer, men er han til halv offentligt salg, så øges mulighederne i hvert fald.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mandal » tirsdag, 06. mar, 2018 22:44

kan godt være at Hendo - Milner - Can ikke er jordens mest sexede midtbane, men efter at have fulgt lidt med i PSG kampen er jeg godt nok glad for at jeg ikke skal se på Rabiot og Verretti ugentlig... hold nu op en pigefornærmet og latterlig attitude de ligger for dagen :wall:

Besvar