Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 22. mar, 2008 23:24

Mon ikke der (forhåbentlig) går mindst 8 kampe, før Maresca igen bliver en konkurrent til Chr. Poulsen på Sevilla's midtbane? Bevidst skalle-nik mod en Atletico spiller - Aguero, tror jeg det var. Det spanske fodbold-forbund er kendt for at slå hårdt ned på den slags.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 22. mar, 2008 23:41

jens fup skrev:Mon ikke der (forhåbentlig) går mindst 8 kampe, før Maresca igen bliver en konkurrent til Chr. Poulsen på Sevilla's midtbane? Bevidst skalle-nik mod en Atletico spiller - Aguero, tror jeg det var. Det spanske fodbold-forbund er kendt for at slå hårdt ned på den slags.
Det håber jeg bestemt også og i frorlængelse af det, kan man håbe, at både Poulsen og Adriano bliver straffet også. De har bestemt heller ikke været fine i kanten, i denn kamp.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 23. mar, 2008 00:04

Det var sgu dejligt med sejr til"mit hold" i Spanien, og enig i 8 dages karantæne, og så burde Sevilla egentlig trække ham for løn i den tid karantænen varer, men er lidt i tvivl om det er muligt? Nogen der er klar over det?
Verden er smask fuld af hyklere....

LFC-suarez

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-suarez » søndag, 23. mar, 2008 18:21

sådan arsenal 1-0

LFC-suarez

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-suarez » søndag, 23. mar, 2008 18:43

pis 2-1 til chelsea

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 23. mar, 2008 19:01

LFC-torres skrev:pis 2-1 til chelsea
Arr lort! Jeg havde sku gerne set Arsenal som vinder i den kamp.
Billede

Another Wasted Corner

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Another Wasted Corner » søndag, 23. mar, 2008 19:05

Havde også foretrukket Arsenal som vinder af dagens London dyst, men hellere en vinder end at den var endt uafgjort. Så var United næsten i mål med nummer 17. Nu er det mellem United og Chelsea og de skal også mødes i London. Vinder Chelsea det opgør bliver det for alvor spændende. Jeg bryder mig bestemt ikke om Chelsea, men foretrækker dem alligevel fremfor Man U. Ingen tvivl om det!

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 23. mar, 2008 19:07

Another Wasted Corner skrev:Havde også foretrukket Arsenal som vinder af dagens London dyst, men hellere en vinder end at den var uafgjort. Så var United næsten i mål med nummer 17. Nu er det mellem United og Chelsea og de skal også mødes i London. Vinder Chelsea det opgør bliver det for alvor spændende. Jeg bryder mig bestemt ikke om Chelsea, men foretrækker dem alligevel fremfor Man U. Ingen tvivl om det!
Tjaaaa jeg ved sku ikke hvilken klub som jeg helst vil have som vinder af mesterskabet. Kan Arsenal ikke bare vinde det? for dem har jeg ikke noget imod men det har jeg godt nok af United og Chelski!
Billede

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 23. mar, 2008 20:53

Nice mål Valencia lige har scoret :D

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 23. mar, 2008 22:08

Another Wasted Corner skrev:Havde også foretrukket Arsenal som vinder af dagens London dyst, men hellere en vinder end at den var endt uafgjort. Så var United næsten i mål med nummer 17. Nu er det mellem United og Chelsea og de skal også mødes i London. Vinder Chelsea det opgør bliver det for alvor spændende. Jeg bryder mig bestemt ikke om Chelsea, men foretrækker dem alligevel fremfor Man U. Ingen tvivl om det!
Ja, til at begynde med ærgrede jeg mig også voldsomt over det, men jeg er efterhånden også nået frem til samme resultat som dig. Og jeg foretrækker til HVER en tid Chelsea fremfor ManU.

Og måske falder Arsenal nu så meget fra hinanden, at vi kan nå dem på 3. pladsen?!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » mandag, 24. mar, 2008 11:37

LarsU skrev:
Another Wasted Corner skrev:Havde også foretrukket Arsenal som vinder af dagens London dyst, men hellere en vinder end at den var endt uafgjort. Så var United næsten i mål med nummer 17. Nu er det mellem United og Chelsea og de skal også mødes i London. Vinder Chelsea det opgør bliver det for alvor spændende. Jeg bryder mig bestemt ikke om Chelsea, men foretrækker dem alligevel fremfor Man U. Ingen tvivl om det!
Ja, til at begynde med ærgrede jeg mig også voldsomt over det, men jeg er efterhånden også nået frem til samme resultat som dig. Og jeg foretrækker til HVER en tid Chelsea fremfor ManU.

Og måske falder Arsenal nu så meget fra hinanden, at vi kan nå dem på 3. pladsen?!
Ja, og banke dem sønder og sammen i Champions League
:)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. mar, 2008 22:33

Østrig 3-4 Holland

6' Andreas Ivanschitz 1-0
18' Sebastian Prödl 2-0
35' Sebastian Prödl 3-0
37' 3-1 Klaas Jan Huntelaar
67' 3-2 Johnny Heitinga
83' 3-3 Jan Vennegoor of Hesselink
86' 3-4 Jan Vennegoor of Hesselink

Ganske hæderligt comeback af Holland :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 27. mar, 2008 07:49

Chelsea har 3 mesterskaber, scum har 16. Lad for guds skyld Chelsea vinde. Ærgeligt at de mistede point mod spurs forleden..

LFC5

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC5 » torsdag, 27. mar, 2008 08:24

Thommo skrev:Østrig 3-4 Holland

6' Andreas Ivanschitz 1-0
18' Sebastian Prödl 2-0
35' Sebastian Prödl 3-0
37' 3-1 Klaas Jan Huntelaar
67' 3-2 Johnny Heitinga
83' 3-3 Jan Vennegoor of Hesselink
86' 3-4 Jan Vennegoor of Hesselink

Ganske hæderligt comeback af Holland :shock:
Det var nu Huntelaar der scorede til 4-3 (ja, gu er det flueknepperi!).

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 27. mar, 2008 08:50

Thommo skrev:Østrig 3-4 Holland

6' Andreas Ivanschitz 1-0
18' Sebastian Prödl 2-0
35' Sebastian Prödl 3-0
37' 3-1 Klaas Jan Huntelaar
67' 3-2 Johnny Heitinga
83' 3-3 Jan Vennegoor of Hesselink
86' 3-4 Jan Vennegoor of Hesselink

Ganske hæderligt comeback af Holland :shock:
Og så slukkede jeg efter de 80 minutter - øv.

Klaas-Jan Huntelaar scorede et ganske fint mål til 3-1.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar