Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jordan
Indlæg: 267
Tilmeldt: mandag, 10. mar, 2008 09:52
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jordan » fredag, 13. jun, 2008 19:19

Så kom der for alvor gang i kampen mellem Italien og Rumænien. To hurtige mål til hvert hold, og flere chancer efterfølgende.

Jeg troede godt nok mine bets var væk efter Mutu scorede, men så scorede Perotta. Selvom jeg ikke er meget for det bliver jeg nødt til at holde med Italien, da de bestemmer om jeg skal have mange penge med i by eller om jeg må tage fattig afsted.

Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rosales » fredag, 13. jun, 2008 19:25

Camronesi passer bedre på den centrale midtbane end som wing. Godt han er blevet rykket ned, spillede han ikke også denne plads i 2006 ?

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » fredag, 13. jun, 2008 20:08

En ganske underholdende kamp, og et fair resultat, som nok betyder, at Italien får mer' end svært ved at kvalificere sig. Ikke mindst pga. deres elendige målscore.

Omvendt tror jeg på, at Rumænien kan få et brugbart resultat mod Holland, hvis bare hollænderne kan vinde kampen i aften.

Mutu brændte et - tvivlsomt - straffespark, men er ellers en besnærende spiller. Hva' med ham ved siden af eller lige bag Torres, altså hvis "Villa-handlen" glipper? ;)

Another Wasted Corner

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Another Wasted Corner » fredag, 13. jun, 2008 20:37

DD skrev:En ganske underholdende kamp, og et fair resultat, som nok betyder, at Italien får mer' end svært ved at kvalificere sig. Ikke mindst pga. deres elendige målscore.

Omvendt tror jeg på, at Rumænien kan få et brugbart resultat mod Holland, hvis bare hollænderne kan vinde kampen i aften.

Mutu brændte et - tvivlsomt - straffespark, men er ellers en besnærende spiller. Hva' med ham ved siden af eller lige bag Torres, altså hvis "Villa-handlen" glipper? ;)
Ganske ok kamp, omend Italien har skuffet big time med deres spil i de første to kampe. Villa eller Mutu...ok med mig, frygter dog virkelig at Rafa ikke får noget nævneværdigt budget og at han skal sælge før han kan købe. ØV!

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » fredag, 13. jun, 2008 20:38

Kuyt starter for Oranje om 5-10 minutter. Glædeligt!
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » fredag, 13. jun, 2008 20:55

Sådan Kuyt! Godt at se ham score på hans landshold også :D

Nikolaj

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nikolaj » fredag, 13. jun, 2008 20:55

Kuyt scorer! Fantastisk!!

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 13. jun, 2008 20:55

Mikkel K skrev:Kuyt starter for Oranje om 5-10 minutter. Glædeligt!
Det må man sige!!

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » fredag, 13. jun, 2008 20:56

Sådan, Kuyt med et forrygende hovedstød til 1-0 :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11286
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 13. jun, 2008 20:56

RobertS skrev:Ja kommentatorerne har på ingen måde været inspirerende. Som en af mine Engelske venner sagde, "it's like listening to a good-night story".

Der er på ingen måde nogen entusiasme eller sågar interesse for det der sker på banen. Meget ofte kommer der lange lange pauser hvor det er som om begge kommentatorer har besluttet sig for at lige gå ud og tisse eller gået til aftensmad i kantinen. Når de så kommer igen er der ingen forklaring eller undskyldning, bare forstæt med go-nat historien.

Dybt pinligt for Dansk sports journalistik og meget uprofessionelt! Og faktisk lidt mystisk fordi jeg har altid haft den opfattelse af Danskerne at de intet elsker mere end lyden af egen stemme - og før jeg får høvl så skal jeg tilføje at det ikke er bedømmende eller nedladende ment - så derfor fatter jeg ikke hvorfor når det gælder live sports at der er så meget stilhed??? Nogen forklaringer?
Aaaarrhhhhh - ved nu ikke helt rigtigt. Vil til hver en tid foretrække den mere tilbagelænede danske stil, fremfor totalt over-exalterede ego-nationale norske tranlampe-kommentatorer :mrgreen:

...OG SÅ KRAFTED.... OM IKKE DICKIE BOY KUYT HEADER DEN IND TIL 1-0 MENS JEG SIDDER HER OG SKRIVER! :D :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11286
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 13. jun, 2008 20:58

DD skrev:En ganske underholdende kamp, og et fair resultat, som nok betyder, at Italien får mer' end svært ved at kvalificere sig. Ikke mindst pga. deres elendige målscore.

Omvendt tror jeg på, at Rumænien kan få et brugbart resultat mod Holland, hvis bare hollænderne kan vinde kampen i aften.

Mutu brændte et - tvivlsomt - straffespark, men er ellers en besnærende spiller. Hva' med ham ved siden af eller lige bag Torres, altså hvis "Villa-handlen" glipper? ;)
Tror ikke rigtig en mand der er blevet knaldet for at tage coke indgår i Rafa's billede af "the right mentallity to play for Liverpool"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » fredag, 13. jun, 2008 21:04

Hvor er meget af det, som Holland laver, bare super flot og imponerende!
Billede

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 13. jun, 2008 21:09

Mikkel K skrev:Hvor er meget af det, som Holland laver, bare super flot og imponerende!
Det åbner mere og mere for at drømmefinalen må hedde Holland-Portugal. Det er vel de to hold, der stråler over alle andre i den her turnering indtil nu, selvom der har været mange fine præstationer.

Nu skal Spanien jo osse lige have lov at spille deres 2. kamp i turneringen, og de viste jo osse høj klasse mod Rusland.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » fredag, 13. jun, 2008 21:13

Another Wasted Corner skrev:
DD skrev:En ganske underholdende kamp, og et fair resultat, som nok betyder, at Italien får mer' end svært ved at kvalificere sig. Ikke mindst pga. deres elendige målscore.

Omvendt tror jeg på, at Rumænien kan få et brugbart resultat mod Holland, hvis bare hollænderne kan vinde kampen i aften.

Mutu brændte et - tvivlsomt - straffespark, men er ellers en besnærende spiller. Hva' med ham ved siden af eller lige bag Torres, altså hvis "Villa-handlen" glipper? ;)
Ganske ok kamp, omend Italien har skuffet big time med deres spil i de første to kampe. Villa eller Mutu...ok med mig, frygter dog virkelig at Rafa ikke får noget nævneværdigt budget og at han skal sælge før han kan købe. ØV!
Enig i at Italien skuffer, som jeg ose skrev allerede efter 1. halvleg, men kampen som sådan var nu efter min mening ganske underholdende, i hvert fald et hav af målchancer og gode forsøg.

Er - desværre - enig omkring transfers, "Villa-handlen" skulle nu osse forstås ironisk fra min side, på baggrund af det hav af spekulationer både på dette samt flere engelske fora. Og Guillem Balague siger jo .....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11286
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 13. jun, 2008 21:16

Mikkel K skrev:Hvor er meget af det, som Holland laver, bare super flot og imponerende!
Måske - men jeg kommer ALDRIG til at synes bare det mindste om van Horseface. Faktisk har mange hollændere - i hvert fald i forretningsverdenen - en på overfladen meget arrogant attityde. Nogle tør op, når man lærer dem at kende, men mange bliver ved med at være nogle arrogante skiderikker.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar