Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kelly » søndag, 08. apr, 2012 15:57

AndreasN skrev:
Kelly skrev:Jeg har set Barcelona live rigtig mange gange. Alene i 2011, 3 gange. Min søn er stor Barcelonafan.

Det er en sand fornøjelse. Jeg er voldsomt imponeret over en spiller som Xavi, han kan vender spillet på en helt genial måde. De er fantastiske ganske enkelt.

Messi er i særklasse den bedste fodboldbold spiller jeg kan huske. Bedre end Maradona.

Han er uhyggelig god. Og har en dejlig personlighed, altid smilende til sine holdkammerater, udmyg hvilket helt sikkert har været med til at gøre ham god. Han er og bliver kongen.
Arg, skulle vi nu ikk' liiiige.
Messi er kongen. Den meste scorende i en sæson nu i over 40 år. Han har rundet 60 mål i denne sæson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hyppia » søndag, 08. apr, 2012 16:34

Kelly skrev:
AndreasN skrev:
Kelly skrev:Jeg har set Barcelona live rigtig mange gange. Alene i 2011, 3 gange. Min søn er stor Barcelonafan.

Det er en sand fornøjelse. Jeg er voldsomt imponeret over en spiller som Xavi, han kan vender spillet på en helt genial måde. De er fantastiske ganske enkelt.

Messi er i særklasse den bedste fodboldbold spiller jeg kan huske. Bedre end Maradona.

Han er uhyggelig god. Og har en dejlig personlighed, altid smilende til sine holdkammerater, udmyg hvilket helt sikkert har været med til at gøre ham god. Han er og bliver kongen.
Arg, skulle vi nu ikk' liiiige.
Messi er kongen. Den meste scorende i en sæson nu i over 40 år. Han har rundet 60 mål i denne sæson.
Messi hvem er det ?

Fowler is GOD

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. apr, 2012 16:38

Hvad er C. Ronaldo så, for han har også nettet 60 gange i denne sæson. Bevares er nogle af dem landskampsmål, men dem forstår han sjovt nok at lave, modsat sin kompagnon fra Argentina. Og han har stadig spillet færre kampe end Messi.

Der er en konge og det er Kenny.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 08. apr, 2012 16:53

Jeg har lige set scums mål, og det røde kort. Er efterhånden træt af at skrive om scum......MEN de får simpelthen foræret mesterskabet i en grad, jeg aldrig har været vidne til. Selv jorden største man u fan må se dette. Da kamp programmet blev fastlagt, vedtog de den kommende mester på dette møde.

At LFC ligger hvor vi gør er vores egen skyld, men at de ligger nummer 1 er ikke tilfældigt. Grotesk er et mildt ord, i denne sammenhæng.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 08. apr, 2012 16:54

Hyppia skrev:
Kelly skrev:
AndreasN skrev:
Kelly skrev:Jeg har set Barcelona live rigtig mange gange. Alene i 2011, 3 gange. Min søn er stor Barcelonafan.

Det er en sand fornøjelse. Jeg er voldsomt imponeret over en spiller som Xavi, han kan vender spillet på en helt genial måde. De er fantastiske ganske enkelt.

Messi er i særklasse den bedste fodboldbold spiller jeg kan huske. Bedre end Maradona.

Han er uhyggelig god. Og har en dejlig personlighed, altid smilende til sine holdkammerater, udmyg hvilket helt sikkert har været med til at gøre ham god. Han er og bliver kongen.
Arg, skulle vi nu ikk' liiiige.
Messi er kongen. Den meste scorende i en sæson nu i over 40 år. Han har rundet 60 mål i denne sæson.
Messi hvem er det ?

Fowler is GOD
:army7:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 08. apr, 2012 19:27

Thommo skrev:Jeg har lige set scums mål, og det røde kort. Er efterhånden træt af at skrive om scum......MEN de får simpelthen foræret mesterskabet i en grad, jeg aldrig har været vidne til. Selv jorden største man u fan må se dette. Da kamp programmet blev fastlagt, vedtog de den kommende mester på dette møde.

At LFC ligger hvor vi gør er vores egen skyld, men at de ligger nummer 1 er ikke tilfældigt. Grotesk er et mildt ord, i denne sammenhæng.
Jeg har simpelthen så svært ved at gå med på den slags konspirationsteorier, men min slags har fandengalemig fra tid til anden en svær sag i tilfældet Man. Utd. Denne helt afgørende situation er noget af det mest groteske længe.

Ashley Young er klart offside, vælger man alligevel at lade spillet gå videre, kan man argumentere lige så godt for gult kort for film end for straffespark - OG rødt kort er helt hen i vejret, da Youngs løb er direkte på tværs af feltet. det er simpelthen så latterligt.

Når det så er sagt har City mistet pusten, og United vinder jo bare alt, hvad de rører ved (med eller uden dommerhjælp - mod Fulham var det dog også med). Jeg kunne ikke rigtig finde ud af at ærgre mig, da Arteta bankede den ind til 1-0 kort før tid. Sjældent har noget været så fortjent, og hvis det er afgørende for, om Chelsea kommer i CL eller ej, er det måske godt det samme. Mesterskabet var nok røget alligevel.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 08. apr, 2012 23:25

Di Maria dit skodhoved. Er Valenica (og Depor) sympatisør, men lige idag havde jeg håbet på en sejr til Real.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 09. apr, 2012 10:27

Din kærlighed til Messi synes jeg er en smule overdrevet, Kelly, men det er du jo heldigvis selv herre over.
Messi er ligeså usympatisk,som så mange andre store stjerner. Jeg mener, at det var Callesen, der postede en blog fra bold.dk, der beskrev en masse ufine facts om Messi - og så er det heller ikke mere end et par dage siden, at Luna Christofi var ude og sige, at Messi qua sit ego i den grad kan skabe splid i klubben.

Der er kun Robbie God Fowler og King Kenny. Messi? Not even close to them.
Liverpool Football Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. apr, 2012 17:29

Thommo skrev:Jeg har lige set scums mål, og det røde kort. Er efterhånden træt af at skrive om scum......MEN de får simpelthen foræret mesterskabet i en grad, jeg aldrig har været vidne til. Selv jorden største man u fan må se dette. Da kamp programmet blev fastlagt, vedtog de den kommende mester på dette møde.

At LFC ligger hvor vi gør er vores egen skyld, men at de ligger nummer 1 er ikke tilfældigt. Grotesk er et mildt ord, i denne sammenhæng.
Mht. kampprogrammet, så synes jeg nu ikke at der er blevet favoriseret. Vi havde et ret så hårdt startprogram hvilket så er blevet udlignet med slutprogrammet. Ikke at jeg alligevel tror det er sådan det bliver fastsat. Man skal vel alligevel møde alle to gange og alle render ind i lette og svære perioder kampmæssigt.

Noget andet er; hvad er det sket med footytube? Der plejede at være helt vildt lange sammendrag og nu er det kun målene stort set man kan se. Hvis man da overhovedet kan få videoen loadet :(
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 09. apr, 2012 17:44

Everton ser ud til at være i form forud for semi´en i næste weekend. 4-0 efter 80 min. mod Sunderland :shock:

Det bliver vist ingen walk-over. For os i hvert fald. Men lokalopgør har jo ofte deres eget liv, hvor tabelplaceringer og formkurver sættes ud af kraft.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SamiHyppiä » mandag, 09. apr, 2012 20:34

Ved godt kampen ikke blev spillet idag, mens synes folk skulle se dette klip.
Pepe laver det sædvanlige dive, mens Arbeloa tydeligvis ikke er tilfreds med hans filmning.
Pepe svarer igen med at sparke ud efter og ramme Arbeloa..

Pepe er fandme da bare en *****.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10057012
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » mandag, 09. apr, 2012 21:05

SamiHyppiä skrev:Ved godt kampen ikke blev spillet idag, mens synes folk skulle se dette klip.
Pepe laver det sædvanlige dive, mens Arbeloa tydeligvis ikke er tilfreds med hans filmning.
Pepe svarer igen med at sparke ud efter og ramme Arbeloa..

Pepe er fandme da bare en *****.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/s ... d=10057012
Ja han er faktisk det man ville kalde et dumt svin, hvis man kunne finde på den slags :shhh:

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » mandag, 09. apr, 2012 21:09

AndreasN skrev:Din kærlighed til Messi synes jeg er en smule overdrevet, Kelly, men det er du jo heldigvis selv herre over.
Messi er ligeså usympatisk,som så mange andre store stjerner. Jeg mener, at det var Callesen, der postede en blog fra bold.dk, der beskrev en masse ufine facts om Messi - og så er det heller ikke mere end et par dage siden, at Luna Christofi var ude og sige, at Messi qua sit ego i den grad kan skabe splid i klubben.

Der er kun Robbie God Fowler og King Kenny. Messi? Not even close to them.
Har ikke kunnet finde den blog du omtaler, kan du huske i hvilken tråd den blev posted?
Har prøvet at lede lidt på nettet, men det eneste jeg har kunnet finde er rent gætteri fra personen der har skrevet det. (Var ikke en blog)

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 09. apr, 2012 21:22

Belloni skrev:
AndreasN skrev:Din kærlighed til Messi synes jeg er en smule overdrevet, Kelly, men det er du jo heldigvis selv herre over.
Messi er ligeså usympatisk,som så mange andre store stjerner. Jeg mener, at det var Callesen, der postede en blog fra bold.dk, der beskrev en masse ufine facts om Messi - og så er det heller ikke mere end et par dage siden, at Luna Christofi var ude og sige, at Messi qua sit ego i den grad kan skabe splid i klubben.

Der er kun Robbie God Fowler og King Kenny. Messi? Not even close to them.
Har ikke kunnet finde den blog du omtaler, kan du huske i hvilken tråd den blev posted?
Har prøvet at lede lidt på nettet, men det eneste jeg har kunnet finde er rent gætteri fra personen der har skrevet det. (Var ikke en blog)
Det lykkedes mig faktisk i bedste detektiv-stil at finde linket, efter jeg havde surfet lidt rundt i Callesens indlæg (håber du kan leve med det). ;) Men det ser ud til, at bloggeren har slettet sin blog, så jeg kan desværre ikke finde den frem.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » mandag, 09. apr, 2012 21:25

AndreasN skrev:
Belloni skrev:
AndreasN skrev:Din kærlighed til Messi synes jeg er en smule overdrevet, Kelly, men det er du jo heldigvis selv herre over.
Messi er ligeså usympatisk,som så mange andre store stjerner. Jeg mener, at det var Callesen, der postede en blog fra bold.dk, der beskrev en masse ufine facts om Messi - og så er det heller ikke mere end et par dage siden, at Luna Christofi var ude og sige, at Messi qua sit ego i den grad kan skabe splid i klubben.

Der er kun Robbie God Fowler og King Kenny. Messi? Not even close to them.
Har ikke kunnet finde den blog du omtaler, kan du huske i hvilken tråd den blev posted?
Har prøvet at lede lidt på nettet, men det eneste jeg har kunnet finde er rent gætteri fra personen der har skrevet det. (Var ikke en blog)
Det lykkedes mig faktisk i bedste detektiv-stil at finde linket, efter jeg havde surfet lidt rundt i Callesens indlæg (håber du kan leve med det). ;) Men det ser ud til, at bloggeren har slettet sin blog, så jeg kan desværre ikke finde den frem.
Ja ja det kan alle jo komme at sige så :D Men okay jeg giver mig. Kunne sgu bare godt tænke mig at have læst bloggen.

Besvar