Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 10. apr, 2008 23:12

3-2 puha Laudrup, hold nu lige de sidste 5 minutter........

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 10. apr, 2008 23:13

3-3 LORT!

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 10. apr, 2008 23:14

Ryger Bayern videre på udebanemål?

Bruzelius

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bruzelius » torsdag, 10. apr, 2008 23:15

Hafsteinsson skrev:Ryger Bayern videre på udebanemål?
Ja...

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 10. apr, 2008 23:18

Bruzelius skrev:
Hafsteinsson skrev:Ryger Bayern videre på udebanemål?
Ja...
Kraftedeme ufortjent - Bayern sutter for vildt røv - 11 imod 10 og så kommer de bagud 3-1 i overtiden, der får du sgu ingen sympati herfra....... Jeg ville skamme mig som Bayern fan.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » torsdag, 10. apr, 2008 23:20

Forbandede prøjsere! Fodbold er simpelthen for ondt en gang imellem.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 10. apr, 2008 23:20

ville lige se LPS og da der stod 3-1 tænkte jeg den var hjemme.

SKulle jeg vidst ikke have gjort

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hald » torsdag, 10. apr, 2008 23:28

Fandens også, at Getafe ikke holdt hjem! Det havde været godt til den arrogante klub at ryge ud i aften..

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » fredag, 11. apr, 2008 00:04

Hafsteinsson skrev:
Bruzelius skrev:
Hafsteinsson skrev:Ryger Bayern videre på udebanemål?
Ja...
Kraftedeme ufortjent - Bayern sutter for vildt røv - 11 imod 10 og så kommer de bagud 3-1 i overtiden, der får du sgu ingen sympati herfra....... Jeg ville skamme mig som Bayern fan.
Nu er det jo ikke os fans, der bestemmer hvordan holdet spiller, så slap af. Uanset hvordan LFC spiller skammer jeg mig aldrig, jeg er altid stolt af at holde med LFC. Og sådan har FCBM fans det sikkert også..
We need a new Fowler...

Kaptajnen
Indlæg: 270
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kaptajnen » fredag, 11. apr, 2008 01:59

Hafsteinsson skrev:Fuck jeg er lige kommet hjem efter at have udvandret fra K.O. efter at Bayern udlignede i 90. minut, og tænker de ryger ud nu, Getafe - der har brændt to kæmpe-chancer tæt foran mål.

Så ser jeg til min glæde at de fanden-fuck'me har scoret to gange, i overtiden - med 10 mand på banen for snart anden time i træk.

Hvor elsker man dog bare de kampe hvor den lille vinder over den store, og hvor fortryder jeg, at jeg ikke blev og så forlænget spilletid.

Men som da jeg kom hjem til Odense samme aften som første kamp ml. Bayern og Getafe blev spillet, og hvor jeg spurgte taxa-chaufføren om resultatet, som han selvfølgelig ikke kendte, så sagde jeg: Ja, når man ikke ser kampene, så kommer der sikkert et point til Laudrup.

Og det gjorde der jo qua 1-1 ude, jeg under Laudrup/Faxe den succes de får i aften.

Stærkt gået
Hvor har jeg dog næsten ondt af dig... først går du hjem i vrede, så bliver du glad og så ryger de ud alligevel... :D

Sekunda

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sekunda » fredag, 11. apr, 2008 09:22

Hafsteinsson skrev:
Kraftedeme ufortjent - Bayern sutter for vildt røv - 11 imod 10 og så kommer de bagud 3-1 i overtiden, der får du sgu ingen sympati herfra....... Jeg ville skamme mig som Bayern fan.
Havde ALDRIG troet jeg skulle se den sætning komme fra en LFC-fan :shock:

Istanbul... Maj 2005... Ring a bell?!?!? Nedspillet i ca. 114 minutter... Men vandt efter straffe... Pssst: Det var vores kamp mod Milan... :roll:

Jeg er en sucker for comebacks, og selvom jeg håbede Getafe ville gå videre, så må det da have været SÅÅÅ fedt at være Bayern-fan igår :D

I øvrigt kan jeg godt sidde igår og blive lidt sur på mig selv over at jeg holder med Getafe, for damn hvor er der mange usympatiske spillere på det hold.

Film, trækken af tiden, brokken til dommeren og de er vel efterhånden ved at sætte rekord i dumme røde kort på en sæson. Meeen der er nu noget sympatisk ved dem, sådan lidt ligesom man holder af Morten og Peter ... og Peter Crouch.

Vallen

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vallen » fredag, 11. apr, 2008 09:28

Sekuda skrev:
Hafsteinsson skrev:
Kraftedeme ufortjent - Bayern sutter for vildt røv - 11 imod 10 og så kommer de bagud 3-1 i overtiden, der får du sgu ingen sympati herfra....... Jeg ville skamme mig som Bayern fan.
Havde ALDRIG troet jeg skulle se den sætning komme fra en LFC-fan :shock:

Istanbul... Maj 2005... Ring a bell?!?!? Nedspillet i ca. 114 minutter... Men vandt efter straffe... Pssst: Det var vores kamp mod Milan... :roll:

Jeg er en sucker for comebacks, og selvom jeg håbede Getafe ville gå videre, så må det da have været SÅÅÅ fedt at være Bayern-fan igår :D

I øvrigt kan jeg godt sidde igår og blive lidt sur på mig selv over at jeg holder med Getafe, for damn hvor er der mange usympatiske spillere på det hold.

Film, trækken af tiden, brokken til dommeren og de er vel efterhånden ved at sætte rekord i dumme røde kort på en sæson. Meeen der er nu noget sympatisk ved dem, sådan lidt ligesom man holder af Morten og Peter ... og Peter Crouch.
Tænkte nøjagtigt det samme, deres disiplinære rekord er jo ikke ligefrem noget at juble over. De må have lært et eller andet af Faxe.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » fredag, 11. apr, 2008 11:09

Vallen skrev:
Sekuda skrev:
Hafsteinsson skrev:
Kraftedeme ufortjent - Bayern sutter for vildt røv - 11 imod 10 og så kommer de bagud 3-1 i overtiden, der får du sgu ingen sympati herfra....... Jeg ville skamme mig som Bayern fan.
Havde ALDRIG troet jeg skulle se den sætning komme fra en LFC-fan :shock:

Istanbul... Maj 2005... Ring a bell?!?!? Nedspillet i ca. 114 minutter... Men vandt efter straffe... Pssst: Det var vores kamp mod Milan... :roll:

Jeg er en sucker for comebacks, og selvom jeg håbede Getafe ville gå videre, så må det da have været SÅÅÅ fedt at være Bayern-fan igår :D

I øvrigt kan jeg godt sidde igår og blive lidt sur på mig selv over at jeg holder med Getafe, for damn hvor er der mange usympatiske spillere på det hold.

Film, trækken af tiden, brokken til dommeren og de er vel efterhånden ved at sætte rekord i dumme røde kort på en sæson. Meeen der er nu noget sympatisk ved dem, sådan lidt ligesom man holder af Morten og Peter ... og Peter Crouch.
Tænkte nøjagtigt det samme, deres disiplinære rekord er jo ikke ligefrem noget at juble over. De må have lært et eller andet af Faxe.
Personligt vil jeg ikke sammenligne LFC og Bayern, snarere LFC og Getafe, derfor syntes jeg din sammenligning mht. comeback er ude af proportioner.

Det er sgu da Getafe der kommer tilbage efter at de har fået en mand smidt ud, de er dybt presset, og ja, der er ikke andet end primitiv fodbold tilbage i sådan en situation, men ikke desto mindre scorede de 3 gange i undertal imod Bayern.

Desuden kunne dommeren have givet gult til Toni da han tager med hånd i Getafe's straffesparks felt, gult til Lahm, da han fælder en i slutningen af enten første eller anden halvleg, og dermed rødt.

Bayern er til grin, og de fortjener ingen sammenligning med vort comeback i 2005

Sekunda

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sekunda » fredag, 11. apr, 2008 11:16

Hafsteinsson skrev:
Bayern er til grin, og de fortjener ingen sammenligning med vort comeback i 2005
Hvorfor er de til grin?

Hvorfor fortjener det ingen sammenligning med os?

Bare fordi Getafe fik en mand smidt ud? Eller fordi favorit/underdog-rollen var byttet om?

Når man går i forlænget i en 1/4finale i UEFA'en, så er der ikke nogen der er mere end 55/45 favoritter længere. Bayern gav ikke op selvom de var nede med to med 20 minutter igen, og dommeren gang på gang havde vist sig naiv nok til at lade Getafe-spillerne gøre som de ville, og endda underkendt to mål (det sidste YDERST tvivlsomt).

Det er i min bog nok til at blive anerkendt.

Hvis - hvilket jeg tror - dit standpunkt bunder i et generelt had til Bayern München, så er det jo helt fair, men så kan du lige så godt melde det klart ud. Så ved vi ligesom hvor vi står. Jeg synes nemlig ikke en hujende fis om de prøjsere, men det de lavede igår aftes - det var sgu i orden!

Og lige til sidst:

Synes du det var fuldt fortjent at vi vandt CL finalen i 2005?

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 11. apr, 2008 13:46

Jeg er lykkelig for Bayerns fortjente udligning i overtiden. Gik desværre glip af den, da jeg var gået ud for at børste tænder - kom tilbage og så at trænerne gav hånd, så jeg tænkte at nu gik de skiderikker åbenbart alligevel videre. Lige indtil jeg så den spanske keeper's tudefjæs :D Og umiddelbart efter blev det bekræftet med et skilt med de herlige cifre 3-3.

Med en skudstatistik på 10 mod 23, er der vist ingen der kan sige noget imod at det er Bayern, der er videre.

Besvar