Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » onsdag, 09. apr, 2008 22:35

Alex Brockins skrev:
henrik1 skrev:1-0 til ManU. Tevez.

Så er der med andre ord en rimelig chance for at vi møder ManU i en eventuel finale. Det jeg frygter mest ved ManU er, at de jo både er rigtigt gode fremad banen, men også rigtigt gode i defensiven. Såfremt vi når så langt bliver det sku en hård nød at knække.
Det værste ved United er, at de kan spille på alle måder. Hurtigt, langsomt, flot, grimt. Derfor vinder de fandme hele tiden.
Ja det er rigtigt uhyggeligt. Har virkelig været deres år i år. De har fundet den rigtige formel, ikke lige så underholdende som Arsenal, men stadig uhyggeligt effektive og seværdige offensivt samtidig. Ikke lige så defensive og taktiske som os, men alligevel uhyggeligt sikre bagud, disciplinerede og fuld af vilje.

Håber virkelig de snubler mod Barca og mod Chelsea i PL.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 09. apr, 2008 23:27

For tiden ligner Barca ikke engang et hold Man Utd. kunne drømme om at snuble over. Men hvor kunne det altså bare være godt...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » onsdag, 09. apr, 2008 23:28

henrik1 skrev:Ja det er rigtigt uhyggeligt. Har virkelig været deres år i år. De har fundet den rigtige formel, ikke lige så underholdende som Arsenal, men stadig uhyggeligt effektive og seværdige offensivt samtidig.
Jeg synes faktisk at scum ofte spiller mere underholdende end Arsenal. De spiller ikke helt så småt pasningsspil, men de kan spille virkelig hurtigt og meget direkte. Også har de mere underholdende individualister! Derudover kan de variere spillet mere end Arsenal, når pasningsspillet ikke lige kører. De er giftige...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » torsdag, 10. apr, 2008 07:33

Øhh skal vi nu ikke lige vinde over Chelski først, før vi begynder på Moskva snakk? Rimelig arrogant at bare feje vores næste modstander af banen før vi rent faktisk har spillet mod dem!

So what at vi har vundet over dem før? Denne sæson har ikke givet os optimale resultater, heller ikke imod Chelski så koncentration på én ting ad gangen! Og de er enda mere effektive end Arsenal så vi skal ikke havde sådan en ukoncentreret dag som vi havde mod Arsenal forgårs!

HVIS vi vinder over Chelski så er jeg ligeglad om det bliver manu eller Barca. At komme i finale for 3. gang på 4 år ville være intet mindre end imponerende!
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Hardy
Indlæg: 1080
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:46
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 59
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hardy » torsdag, 10. apr, 2008 10:36

Jeg kan ikke forestille mig at barca vinder samlet over manure - barca er pivringe for tiden - prove me wrong, please

Det eneste jeg frygter ved manure er deres held mod netop os - fuck jeg ville aldrig nogensinde komme mig over et finalenederlag til dem, jeg ville tilgengæld fryde mig så meget hvis det skulle lykkes os at slå dem i en finale - tror jeg ville love sexuel afholdenhed resten af livet hvis det går i opfyldelse

Nu skal vi jo lige forbi chelski igen og det kommer vi!!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 10. apr, 2008 14:38

Hardy skrev:Jeg kan ikke forestille mig at barca vinder samlet over manure - barca er pivringe for tiden - prove me wrong, please

Det eneste jeg frygter ved manure er deres held mod netop os - fuck jeg ville aldrig nogensinde komme mig over et finalenederlag til dem, jeg ville tilgengæld fryde mig så meget hvis det skulle lykkes os at slå dem i en finale - tror jeg ville love sexuel afholdenhed resten af livet hvis det går i opfyldelse

Nu skal vi jo lige forbi chelski igen og det kommer vi!!
ENIG!!
Barca har et par uger til at få vendt skuden. Nogen der ved om Messi når at blive klar??
Ved sgu ikke engang om jeg tør se en finale mod scum. Det ville simpelthen ikke være til at bære at tabe til de butt fuckers

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » torsdag, 10. apr, 2008 20:53

Getafe nu med 10 mand efter 5 minutter - skidt skidt dømt af dommeren, hvilket ikke er første gang af denne Boussakka (staves hvordan?). De La Red (som ryger ud) er ikke bagerste mand!
Billede

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 10. apr, 2008 20:54

Rødt kort til Getafe. Virker lidt hårdt dømt sys jeg

Og Bayern for et målt underkendt efterfølgende. Det bliver sgu op ad bakke for Getafe nu :(

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 10. apr, 2008 21:36

Gak gak Getafe foran med ti mand.
Bliver fascineret hver gang jeg ser dem. Det hurtige kombinations spil og giftige kontra er flot at se.
Forestil Jer det i Liverpool :P

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » torsdag, 10. apr, 2008 22:07

Jeg er også misundelig over den stemning de har til deres hjemmekampe. De har klappe-pølser!
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » torsdag, 10. apr, 2008 22:36

Hold kæft hvor ærgeligt at Bayern får scoret i sidste minut :twisted:

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 10. apr, 2008 22:42

Hold da kæft et mål :shock:

nåede lige at se 20 sekunder så den sparket ind. damn!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 10. apr, 2008 22:44

og igen! 1½ minut senere hvor det dog vildt det her! :lol:

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » torsdag, 10. apr, 2008 22:52

Det er fanme klasse af Getafe!!

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 10. apr, 2008 23:11

Fuck jeg er lige kommet hjem efter at have udvandret fra K.O. efter at Bayern udlignede i 90. minut, og tænker de ryger ud nu, Getafe - der har brændt to kæmpe-chancer tæt foran mål.

Så ser jeg til min glæde at de fanden-fuck'me har scoret to gange, i overtiden - med 10 mand på banen for snart anden time i træk.

Hvor elsker man dog bare de kampe hvor den lille vinder over den store, og hvor fortryder jeg, at jeg ikke blev og så forlænget spilletid.

Men som da jeg kom hjem til Odense samme aften som første kamp ml. Bayern og Getafe blev spillet, og hvor jeg spurgte taxa-chaufføren om resultatet, som han selvfølgelig ikke kendte, så sagde jeg: Ja, når man ikke ser kampene, så kommer der sikkert et point til Laudrup.

Og det gjorde der jo qua 1-1 ude, jeg under Laudrup/Faxe den succes de får i aften.

Stærkt gået

Besvar