Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 09. mar, 2008 17:05

Fantastisk med sensationsnederlag i går til både Scum og Chelsea. Især måden Scum tabte på var rigtig god og at de så tuder efter kampen gør bare sejren endnu sjovere. Barnsley slog os ud med et mirakel og i går skabte de så endnu et mirakel imod Chelsea. Det bliver sgu meget sjovt at sidde og se FA Cup nu når ingen af de fire store hold er tilbage. Det er jo netop derfor FA Cuppen har så stor en charme og jeg sidder da personligt lidt og håber på at Barnsley kan gå hele vejen. De er i hvert fald det hold som fortjener allermest at være der hvor de er i dag i FA Cuppen. De har altså slået både Liverpool og Chelsea ud.

Det hele bliver så bare endnu mere fantastisk af at Cardiff i dag også har spillet sig i semifinalen. FA Cuppens charme kommer virkelig til udtryk i denne sæson og det kunne da være fedt med en vinder fra den næstbedste række når det nu ikke kan blive os. Selvfølgelig kan man godt ærgre sig over at vi blev slået ud på den måde og vi ville have haft alle chancer for at vinde turneringen men i stedet vælger jeg nu bare at glæde mig over at hverken Scum eller Chelsea vinder den i år og vi i stedet vil få en meget atypisk vinder.
Senest rettet af Styf søndag, 09. mar, 2008 17:09, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 09. mar, 2008 17:08

Det ser kraftigt ud til, at årets F.A.-cup vinder kan risikere at komme fra den nederste halvdel af Championsship divisionen, med Cardiff videre efter 0-2 ude over Boro' - fyffer pyffer, sammen med Barnsley der gjorde alle LFC fans stolthed lidt bedre igår :lol:

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 09. mar, 2008 17:09

Styf skrev:turneringen men i stedet vælger jeg nu bare at glæde mig over at hverken Scum eller Chelsea vinder den i år og vi i stedet vil få en meget atypisk vinder.
Har faktisk siddet og gransket lidt i F.A.-cup historien idag, og selv Bury har 2 F.A.-cup titler, men du har ret, anno 2008 vil det blive en atypisk vinder.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 09. mar, 2008 18:03

Vanvittig afslutning i Vejle. FCM får 2 straffe i 2. halvleg, det sidste i 88. minut. Klokken siger 93:58: VB - hovedstød på overliggeren, klokken siger 94:15 - fiber redning af Raska i FCM-målet. Klokken siger 94:22 - it's all over. Stor kredit til Vejle, de fortjente bedre.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 09. mar, 2008 18:35

For helvede det er da træls man ikke kan slå kommentator lyden fra på 3+, frimann er da jordens dummeste nar og høre på, werge prøver at være lige så dum og høre på, men kan slet slet ikke være med.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 09. mar, 2008 18:49

0-0 I Gunners kampen stadigvæk. Måske kun 10 point (midlertidigt) op til 1. pladsen, omend, som jeg har skrevet før, så lå førerholdet i forrige sæson efter et tilsvarende antal kampe med ca. 7-10 point mere. PL ser ud til, at være mere jævnbyrdig i år.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » søndag, 09. mar, 2008 18:57

Wigan fik sku 1 point mod Arsenal, som lige nu ligger 10 point foran os. Lad os da bare få nogle flere af den slags kampe :P

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » søndag, 09. mar, 2008 19:06

Jensen_05 skrev:Wigan fik sku 1 point mod Arsenal, som lige nu ligger 10 point foran os. Lad os da bare få nogle flere af den slags kampe :P
Helst for Chelsea og Man U også !
For det er slet ikk fedt at Arsenal taber, hvis de ikke gør det.
Og Everton for den sags skyld !
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 09. mar, 2008 19:12

Jensen_05 skrev:Wigan fik sku 1 point mod Arsenal, som lige nu ligger 10 point foran os. Lad os da bare få nogle flere af den slags kampe :P
Hvis du er optimistisk mht. at vi stadig kan nå det, så er det jo fint nok. Men det kan vi ikke, så derfor er det noget lort at Arse ikke vinder. Det betyder nemlig at scum snupper 1. pladsen med en sejr over Bolton. Og at de ligger nummer 1, det er vammelt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 09. mar, 2008 19:13

@hafsteinsson og jensen_05. Dejligt at se i bevarer optimismen mht. om vi kan blive mestre i år. Meeeen - så stor en optimist er jeg ikke. Og derfor ærgrer det mig gul, grøn og blå og alle mulige andre mærkelige farver, at arsenal ikke kan få prikket en enkelt ind. Vi har 18 mesterskaber - og hvis de unævnelige vinder i år, er de een pind efter. Need I say more?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 09. mar, 2008 19:24

jørgen lk skrev:@hafsteinsson og jensen_05. Dejligt at se i bevarer optimismen mht. om vi kan blive mestre i år. Meeeen - så stor en optimist er jeg ikke. Og derfor ærgrer det mig gul, grøn og blå og alle mulige andre mærkelige farver, at arsenal ikke kan få prikket en enkelt ind. Vi har 18 mesterskaber - og hvis de unævnelige vinder i år, er de een pind efter. Need I say more?
Nej men mon ikke Chelsea også kan gå hen og blande sig nu? De har 2 kampe i hånd, og som en ærgerlig scum fan talte med mig om igår så mangler scum Chelsea ude samt LFC og Arse hjemme, så der er et tre-kløver der kan ligge og kæmpe om det helt til stregen, men ser godt din pointe, og jeg vil hellere tabe en CL-semi til scum end at de overgår os på mesterskabsfronten.....'

Men når alt kommer til alt så har de eddermame også brugt langt over 50år på at nå os hvis det skulle gå så galt :mrgreen:

I øvrigt tror jeg ikke på mesterskabet til os, det var bare afstanden op til de forreste jeg mente, men som jeg skrev tidligere, så er førerholdet næsten 10 point efter sidste sæsons førerhold havde af point efter 29 kampem, så reelt set er vi vel lige langt bagud som sidste år, blot er toppen blevet dårligere, hvis det skal pensles helt ud, men vi kan måske bryste os af, ikke at være blevet ringere :lol:

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » søndag, 09. mar, 2008 19:40

vi kan jo godt blive enige om at jo tættere VI kommer på 1 pladsen, jo bedre er det vel ? :)

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 09. mar, 2008 22:01

Det er svært at glæde sig over at vi kommer tættere på førstepladsen med Arsenals pointtab da det i første omgang giver bedre muligheder for både Chelsea og Scum til at hente dem hvilket jeg bestemt ikke håber at de gør. Med hensyn til FA Cuppen har vi nu tre hold fra den næstbedste række klar til semifinalen så vi får i hvert fald et hold fra den næstbedste række at se i finalen. Portsmouth er altså det eneste Premier League hold som er tilbage i turneringen så der er bestemt muligheder for store sensationer i den turnering hvilket jo netop er det der gør den så charmerende.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 10. mar, 2008 11:22

jackass skrev: Christian er en dreng med et ekstremt behov for at ytre sin mening. Også selvom andre ikke er interesserede i at høre den.

Han udviser store problemer med at beherske det danske sprog. Både stavning og tegnsætning er langt under klassekammeraternes niveau.

Til slut udviser han en ufattelig dårlig attitude over for fremmede, hvilket, skolepsykologen vurderer, skyldes et ekstremt lavt selvværd. Det gør, at Christian har meget svært ved at få venner, hvilket gør ham ensom og frustreret.

Heldigvis for Christian har han nu fundet et skæbnefællesskab i en gruppe, hvor hans slags er normen, da han for nyligt blev tilhænger af fodboldklubben Manchester United.

I den subkultur nærmest dyrker man dårlig opførsel som et ideal, ligesom mindreværd lader til at være adgangsbilletten til gruppen.

Med dette nye tilhørsforhold er det vores håb, at Christian kan falde lidt mere til ro og måske - i en noget høj alder - lære at gøre sig forståelig i skriftligt dansk og måske endda kunne nå til matematikbøgerne for fjerde klassetrin.

Måske en dag han vil nå så vidt, at han kan forstå ligningen 18-5>16-2.
Jeg stemmer for at Jackass indlæg her kommer i Hall-Of-Fame.

Jackass, jeg giver sgisme en fadøl i morgen ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

peter42
Indlæg: 456
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Dagens Kampe

Indlæg af peter42 » mandag, 10. mar, 2008 14:24

øv at everton vandt. Bliver sgu mere nervøs for at de snupper 4. pladsen. Vi har stadig 3 svære udekampe. Arsenal, scum og tottenham

Besvar