Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Carradona

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Carradona » søndag, 12. aug, 2007 21:37

Genialt resultat! United har brugt sindsyg mange penge på spillere.. Aligevel ender de med O'shea i angrebet.. Det er sgu godt gået..

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » søndag, 12. aug, 2007 22:23

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 326536.ece

Én af scums stærkeste kort ude af spillet...
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 12. aug, 2007 23:01

Fremragende resultat. Jeg havde troet at de ville vinde men Reading er efterhånden blevet kendt for overraskelser og de er altså et af de meget få hold som er utroligt gode til at yde deres maksimale hver gang. Arsenal og Chelsea vandt godt nok men dette resultat gør nu at den første runde slet ikke har været så dårlig i Premier League. Scum fik jo som bekendt også Rooeny skadet og det vil bestemt være et stort tab for dem men omvendt burde deres trup nu være bred nok til at kunne overleve den slags skader. Nu skal vi bare slå Chelsea på søndag.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 12. aug, 2007 23:37

Styf skrev:Fremragende resultat. Jeg havde troet at de ville vinde men Reading er efterhånden blevet kendt for overraskelser og de er altså et af de meget få hold som er utroligt gode til at yde deres maksimale hver gang.
Jeg tror en stor del af æren må tilfalde Steve Coppell, der efter sigende er en enorm kapacitet. Som gammel Manu-spiller kunne man desværre frygte, at han ville tage over, når den gamle skotter engang får taget sig sammen til at gå på pension. Selvom han godt nok er scouser, ligger den lige til højrebenet i al fald (hvis altså ikke Keane fortsætter med at udføre mirakler i samme tempo som hidtil i Sunderland).
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af No maam » mandag, 13. aug, 2007 00:03

Rasmus skrev:
Styf skrev:Fremragende resultat. Jeg havde troet at de ville vinde men Reading er efterhånden blevet kendt for overraskelser og de er altså et af de meget få hold som er utroligt gode til at yde deres maksimale hver gang.
Jeg tror en stor del af æren må tilfalde Steve Coppell, der efter sigende er en enorm kapacitet. Som gammel Manu-spiller kunne man desværre frygte, at han ville tage over, når den gamle skotter engang får taget sig sammen til at gå på pension. Selvom han godt nok er scouser, ligger den lige til højrebenet i al fald (hvis altså ikke Keane fortsætter med at udføre mirakler i samme tempo som hidtil i Sunderland).
Det bliver Keane når en gang spritfjæset stopper.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 13. aug, 2007 00:13

Det var netop sådanne Nostradamus-bemærkninger, jeg forsøgte at komme i forkøbet med den afsluttende parantes. Men pyt - for det har du jo muligvis ret i.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Christian

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Christian » mandag, 13. aug, 2007 00:36

Bare slap af, United skal nok vende tilbage!.. No maan, hvad har du at sige, fede mongol! Respekter sgu da mr. ferguson Ferguson, der er den største manager nogensinde in the history of football. KLAPHAT

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 13. aug, 2007 00:43

Jeg kan til stadighed blive forundret (og næsegrus imponeret) over al den talentmasse, der gemmer sig blandt internet-debaterende Manchester United-tilhængere. Velargumenterende, respektfulde, saglige, lødige, kløgtige, skarpsindige, empatiske og upartiske - I kan sgu det hele, og i bliver bare ved med at poppe op!

Med hensyn til ovenstående indlæg isoleret set, er jeg særligt begejstret for brugen af kraftudtrykket 'fede mongol' om en anden debattør, for derefter at bede samme person respektere en given manager. Stærkt! Blandingen af dansk og engelsk ville for et par år siden havde sent indlægget helt oppe at ringe på et 13-tal, men siden er Nephew kommet til, og det kan således strengt taget ikke siges at have samme originalitet. Beklager. Hvis jeg var lærer, ville jeg derfor 'kun' give dig et 11-tal for "for den udmærkede og selvstændige præstation". Men gå nu ikke i spåner over det, for med den nye reform vil det alligevel blive 12 - og så kan det jo være lige fedt!

Velkomme til Christian - jeg glæder mig til at debattere med dig! :hello: :hello:
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » mandag, 13. aug, 2007 01:18

Rasmus skrev:Jeg kan til stadighed blive forundret (og næsegrus imponeret) over al den talentmasse, der gemmer sig blandt internet-debaterende Manchester United-tilhængere. Velargumenterende, respektfulde, saglige, lødige, kløgtige, skarpsindige, empatiske og upartiske - I kan sgu det hele, og i bliver bare ved med at poppe op!

Med hensyn til ovenstående indlæg isoleret set, er jeg særligt begejstret for brugen af kraftudtrykket 'fede mongol' om en anden debattør, for derefter at bede samme person respektere en given manager. Stærkt! Blandingen af dansk og engelsk ville for et par år siden havde sent indlægget helt oppe at ringe på et 13-tal, men siden er Nephew kommet til, og det kan således strengt taget ikke siges at have samme originalitet. Beklager. Hvis jeg var lærer, ville jeg derfor 'kun' give dig et 11-tal for "for den udmærkede og selvstændige præstation". Men gå nu ikke i spåner over det, for med den nye reform vil det alligevel blive 12 - og så kan det jo være lige fedt!

Velkomme til Christian - jeg glæder mig til at debattere med dig! :hello: :hello:
Det var da et dejligt begavet svar til den udemaerkede MU-fan som desvaerre i alt for kort tid kiggede forbi! Du har jo ganske ret, den slags indlaeg giver virkelig en lyst til at surfe ind paa nogle af de dejlige MU-fora, saa man rigtig kan blive svinet til paa en velargumenteret og behagelig maade...

Selvfoelgelig kommer MU tilbage, men derfor var det en stor overraskelse for mange af os at de ikke scorede i overtiden, efter et (i UK vurderet) haardt givet roedt kort, var vejen ellers klar for en klassisk MU scoring i overtiden, maaske endda paa et tyndt doemt frisspark paa kanten af feltet!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » mandag, 13. aug, 2007 01:23

Ioevrigt vandt Cheltenham 1-0 over Gillingham paa maal af Steven Gillespie (som har Liverpool fortid) i gaar. Der blev givet tre roede kort, saa det var ret action packed :D

Det kan godt anbefales alle, der har en hang til Engelsk fodbold, at se en kamp i de lavere raekker hvis muligheden en dag byder sig. Det er ret sjovt, selvom kvaliteten af fodbolden ikke er i verdens klasse...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » mandag, 13. aug, 2007 01:39

Christian skrev:Bare slap af, United skal nok vende tilbage!.. No maan, hvad har du at sige, fede mongol! Respekter sgu da mr. ferguson Ferguson, der er den største manager nogensinde in the history of football. KLAPHAT
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=13&t=658
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » mandag, 13. aug, 2007 08:05

Rasmus skrev:Jeg kan til stadighed blive forundret (og næsegrus imponeret) over al den talentmasse, der gemmer sig blandt internet-debaterende Manchester United-tilhængere. Velargumenterende, respektfulde, saglige, lødige, kløgtige, skarpsindige, empatiske og upartiske - I kan sgu det hele, og i bliver bare ved med at poppe op!

Med hensyn til ovenstående indlæg isoleret set, er jeg særligt begejstret for brugen af kraftudtrykket 'fede mongol' om en anden debattør, for derefter at bede samme person respektere en given manager. Stærkt! Blandingen af dansk og engelsk ville for et par år siden havde sent indlægget helt oppe at ringe på et 13-tal, men siden er Nephew kommet til, og det kan således strengt taget ikke siges at have samme originalitet. Beklager. Hvis jeg var lærer, ville jeg derfor 'kun' give dig et 11-tal for "for den udmærkede og selvstændige præstation". Men gå nu ikke i spåner over det, for med den nye reform vil det alligevel blive 12 - og så kan det jo være lige fedt!

Velkomme til Christian - jeg glæder mig til at debattere med dig! :hello: :hello:
Ja, gang på gang viser de deres sande karakter. Og nu er Arsenal-fans også ved at markere sig i samme dur.
Kvalitetsløft på forum uden diskussion.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » mandag, 13. aug, 2007 08:33

Christian skrev:Bare slap af, United skal nok vende tilbage!.. No maan, hvad har du at sige, fede mongol! Respekter sgu da mr. ferguson Ferguson, der er den største manager nogensinde in the history of football. KLAPHAT
Det er da dejligt at se 5-årige børn være så velformulerede nu om dage. Du er bare kommet til det forkerte sted, hvis du søger kammerater ved siden af børnehaven.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 13. aug, 2007 09:06

Christian skrev:Bare slap af, United skal nok vende tilbage!.. No maan, hvad har du at sige, fede mongol! Respekter sgu da mr. ferguson Ferguson, der er den største manager nogensinde in the history of football. KLAPHAT
Velformulerede SCUM-fans.

:sign4: :duh:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 13. aug, 2007 09:24

Mikkel skrev:
Rasmus skrev:Jeg kan til stadighed blive forundret (og næsegrus imponeret) over al den talentmasse, der gemmer sig blandt internet-debaterende Manchester United-tilhængere. Velargumenterende, respektfulde, saglige, lødige, kløgtige, skarpsindige, empatiske og upartiske - I kan sgu det hele, og i bliver bare ved med at poppe op!

Med hensyn til ovenstående indlæg isoleret set, er jeg særligt begejstret for brugen af kraftudtrykket 'fede mongol' om en anden debattør, for derefter at bede samme person respektere en given manager. Stærkt! Blandingen af dansk og engelsk ville for et par år siden havde sent indlægget helt oppe at ringe på et 13-tal, men siden er Nephew kommet til, og det kan således strengt taget ikke siges at have samme originalitet. Beklager. Hvis jeg var lærer, ville jeg derfor 'kun' give dig et 11-tal for "for den udmærkede og selvstændige præstation". Men gå nu ikke i spåner over det, for med den nye reform vil det alligevel blive 12 - og så kan det jo være lige fedt!

Velkomme til Christian - jeg glæder mig til at debattere med dig! :hello: :hello:
Ja, gang på gang viser de deres sande karakter. Og nu er Arsenal-fans også ved at markere sig i samme dur.
Kvalitetsløft på forum uden diskussion.
Det er jo ligefør mine ellers så ivrige ytringer om hvorved fans fra andre fraktioner er så velkommen herpå siden, hvorved de ville kunne være med til at dette forum ikke ender med det rene rygklapperi Liverpool fans imellem. Godt at se de udmærkede og velargumenterede indlæg fra de herrer Christian og mikkel14. De er vitterligt med til at det er lettere at være hadsk overfor fans af andre klubber, end det er at respektere og anerkende dem. Håber i er stolte af at udstille ikke blot jer selv, men - hvad vigtigere er - udstille jeres tilhørsklub.

Ikke let i disse tider, at være forkæmper for en saglig og velargumenteret debat mellem fans af forskellige klubber. Og i to er da med til at det ikke bliver lettere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar