Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 23:51

@ RGF

Kan ikke se, hvornår jeg udtaler mig, at Cynwal IKKE må ytre sig som han gør. Jeg forklarer bare mit syn på det, det burde selv du vide, er to vidt forskellige ting. Den eneste, der faktisk fortæller, hvad andre må og ikke må, det er dig. :hello1:

Mit indspark kan jo samtidig tydes som et satirisk modsvar til Cynwals ligeså, men den hypotese kan du vel hurtigt skyde i sænk med din tekst-viden.

Men nu, hvor vi er ved det at kunne tyde og tolke tekster, som du åbenbart mestrer til UG, så kan du jo besvare, hvorledes, du kan tyde, hvor langt mindre Cynwals kommentar er, end hvad jeg puster den op til. Det ved du jo i og for sig ikke en fløjtende fis om.

Tak, i øvrigt for, at du klapper lidt i. Sådan vælger jeg i hvertfald at tolke dit "over and out". Måske har jeg selv en lille tekst-analytiker gemt i mig...who knows.

Og endnu en tak i øvrigt for, at (et af) mine indlæg har vundet indpas hos dig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 14. feb, 2013 00:33

Arda skrev:Et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.
Stående ovationer fra Bernabeu, så de er tydeligvis ret ligeglade dernede med hvad der sker uden for banen. Eller også støtter de bare op om det og så er de lige så slemme som United.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 14. feb, 2013 00:39

@ Allan

Stående ovationer på Bernabeu siger jo intet. De er jo fascister.

Får han også stående ovationer af dig? Jeg har svært ved at se, hvordan en mand som Giggs kan se sig selv i spejlet. Dels er han ikke særlig køn, men han må også have det skidt med sig selv. Han er om nogen et individ, der er drevet af sine drifter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 14. feb, 2013 00:58

Nu står jeg ikke hjemme i lejligheden og klapper af spillerne når de kommer på skærmen, men der er ikke det, som han ikke fortjener.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 14. feb, 2013 07:28

@Arda
Du skriver du hylder de radikale udtalelser, men har åbenbart svært at ved at acceptere Cynwals- han skulle i hvert have en kommentar om Nationen med på vejen, hvilket bliver utroligt hyklerisk idet dine egne kommentarer om Giggs da præcis hører under samme kategori.
Du hylder ytringsfriheden. Fint nok, men det burde ligeså vel indebære en accept af andres holdninger, for ellers bliver det en hul omgang (Nationen om du vil), når man til dels hopper i samme verbale båd, deslige i samme åndedrag ikke holder sig for god til at gå i infantilt forsvar for egne holdninger, hvilket burde være unødvendigt i og med de andre brugere som bekendt bare "ytrer sig".
Du vil deslige ikke belæres, men Cynwal skulle som bekendt lige vide at han skriver som tilhørte han Nationen, hvilket du som bekendt langt fra gør (ironi kan forekomme).
Hvis du på nogen måde vil tages seriøst som den radikale holdningsbærer, så gør det med kant (ja, jeg belærer - eller ytrer jeg mig bare...) og ikke plat tale.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » torsdag, 14. feb, 2013 11:34

Arda skrev:@ Allan

Stående ovationer på Bernabeu siger jo intet. De er jo fascister.

Får han også stående ovationer af dig? Jeg har svært ved at se, hvordan en mand som Giggs kan se sig selv i spejlet. Dels er han ikke særlig køn, men han må også have det skidt med sig selv. Han er om nogen et individ, der er drevet af sine drifter.
Svært ved at se sig selv i spejlet? Hvorfor? Fordi han har været sin kone utro? Altså det har ca 50% af Danmarks befolkning. Og ja også en del af venners kærester o.lign.

Jeg antager, at forummet her er, som gennemsnittet. Så halvdelen kigger vel forbi spejlet?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 14. feb, 2013 17:19

IanRush skrev:
Arda skrev:@ Allan

Stående ovationer på Bernabeu siger jo intet. De er jo fascister.

Får han også stående ovationer af dig? Jeg har svært ved at se, hvordan en mand som Giggs kan se sig selv i spejlet. Dels er han ikke særlig køn, men han må også have det skidt med sig selv. Han er om nogen et individ, der er drevet af sine drifter.
Svært ved at se sig selv i spejlet? Hvorfor? Fordi han har været sin kone utro? Altså det har ca 50% af Danmarks befolkning. Og ja også en del af venners kærester o.lign.

Jeg antager, at forummet her er, som gennemsnittet. Så halvdelen kigger vel forbi spejlet?
Det må være lidt samme følelse, som når man er på et forum og foregiver at være noget, man ikke er. Men hvis bare mange gør det, så er det jo åbenbart ikke moralsk forkasteligt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » torsdag, 14. feb, 2013 17:39

Surf skrev:
IanRush skrev:
Arda skrev:@ Allan

Stående ovationer på Bernabeu siger jo intet. De er jo fascister.

Får han også stående ovationer af dig? Jeg har svært ved at se, hvordan en mand som Giggs kan se sig selv i spejlet. Dels er han ikke særlig køn, men han må også have det skidt med sig selv. Han er om nogen et individ, der er drevet af sine drifter.
Svært ved at se sig selv i spejlet? Hvorfor? Fordi han har været sin kone utro? Altså det har ca 50% af Danmarks befolkning. Og ja også en del af venners kærester o.lign.

Jeg antager, at forummet her er, som gennemsnittet. Så halvdelen kigger vel forbi spejlet?
Det må være lidt samme følelse, som når man er på et forum og foregiver at være noget, man ikke er. Men hvis bare mange gør det, så er det jo åbenbart ikke moralsk forkasteligt.
Helt enig

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » torsdag, 14. feb, 2013 19:59

Surf skrev:
IanRush skrev:
Arda skrev:@ Allan

Stående ovationer på Bernabeu siger jo intet. De er jo fascister.

Får han også stående ovationer af dig? Jeg har svært ved at se, hvordan en mand som Giggs kan se sig selv i spejlet. Dels er han ikke særlig køn, men han må også have det skidt med sig selv. Han er om nogen et individ, der er drevet af sine drifter.
Svært ved at se sig selv i spejlet? Hvorfor? Fordi han har været sin kone utro? Altså det har ca 50% af Danmarks befolkning. Og ja også en del af venners kærester o.lign.

Jeg antager, at forummet her er, som gennemsnittet. Så halvdelen kigger vel forbi spejlet?
Det må være lidt samme følelse, som når man er på et forum og foregiver at være noget, man ikke er. Men hvis bare mange gør det, så er det jo åbenbart ikke moralsk forkasteligt.
Nu stopper den hetz altså!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 14. feb, 2013 21:51

Så score bale lige fra 40 meter np.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 14. feb, 2013 22:10

Wormie skrev:Så score bale lige fra 40 meter np.
Det kan godt være Ronaldo får problemer, hvis Bale skifter til Real.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 14. feb, 2013 22:19

Lad os købe ham Umtiti. For s.... et drøn! :clap:

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » torsdag, 14. feb, 2013 22:57

Og endnu et!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Topcat
Indlæg: 53
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: København
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Topcat » torsdag, 14. feb, 2013 23:31

Jeg ser højdepunkter fra Anzi hvor jeg ser William er med. Han spillede CL for Shaktor. Hvorfor må Stueridge så ikke spille for os ?

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 14. feb, 2013 23:47

Fordi Shaktar stadig spiller med i Champions League.
Fan af Manchester United

Besvar