Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 13. feb, 2013 22:20

Arda skrev:@ Cynwal

Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.

It needed to be said.
Træk lige vejret en gang. Du lyder godt nok ophidset :-).. Det er vel op til Cynwal og bestemme, hvem han holder med.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. feb, 2013 22:26

Arda skrev:@ Cynwal

Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.

It needed to be said.
Statistisk set er der nok ligeså mange grisebasser blandt vore egne. Hader vitterligt united, men blande sociale, moralske værdier ind i det, bliver for mig lidt for meget.
Kan i øvrigt godt følge Cynwal lidt. Hader pga en gammel kærlighed til barca også real
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 22:52

Robbie_God_Fowler skrev:
Arda skrev: ...

It needed to be said.
Træk lige vejret en gang. Du lyder godt nok ophidset :-).. Det er vel op til Cynwal og bestemme, hvem han holder med.
Jeg er ikke ophidset. Siden hvornår kan det anskues på skrift? Men jeg synes, hans Franco og fascist kommentarer rammer den laveste fællesnævner.

Lad i øvrigt venligst være med at fortælle mig, hvad jeg skal og ikke skal. Jeg er herre nok over mig selv til selv at kunne bestemme. Din fascist. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » onsdag, 13. feb, 2013 22:52

hahaha Lewandowskis "finte" før hans scorer er genial! :laughin:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 22:54

Jesper skrev:
Arda skrev:@ Cynwal

....

It needed to be said.
Statistisk set er der nok ligeså mange grisebasser blandt vore egne. Hader vitterligt united, men blande sociale, moralske værdier ind i det, bliver for mig lidt for meget.
Kan i øvrigt godt følge Cynwal lidt. Hader pga en gammel kærlighed til barca også real
Det var blot et modsvar til hans fascist kommentar omkring Real Madrid. Men i det mindste er Evras status som utro noget, der er foregået i nu'et, modsat Reals relationer til fascismen.

Statistisk set :lol:

Barca er lort!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. feb, 2013 22:56

Arda skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Arda skrev: ...

It needed to be said.
Træk lige vejret en gang. Du lyder godt nok ophidset :-).. Det er vel op til Cynwal og bestemme, hvem han holder med.
Jeg er ikke ophidset. Siden hvornår kan det anskues på skrift? Men jeg synes, hans Franco og fascist kommentarer rammer den laveste fællesnævner.

Lad i øvrigt venligst være med at fortælle mig, hvad jeg skal og ikke skal. Jeg er herre nok over mig selv til selv at kunne bestemme. Din fascist. ;)
Kan godt lide satiren. Men Cynwal gjorde ikke andet end hvad 90% på forum gør.
I øvrigt er du hyklerisk, men for indirekte gør du det selvsamme med Cynwal
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 13. feb, 2013 22:58

Spændende kamp, hvor Persie kunne have afgjort den hvis han havde en god dag.

De Gea spiller helt klart bedst på banen, men Real beviser at de sindsyge på kontraer/omstillinger.. ;) Ronaldo fik scoret og United er vidst glade med udebanemål til Old Trafford. :duh:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 23:00

@ Jesper

Hyklerisk? Jamen, Fino så kald mig hyklerisk. Det er jo dejligt, at vi i fællesskab kan smide hinanden ned i små bokse.
Cynwal taler til den laveste fællesnævner og jeg er hyklerisk, men verden går jo ikke under af den grund. Gud bevare Danmark og pis mig i øret, hvor er det træls, at Manure hev et point med hjem til toilettet. Bræk-smiley, hvor er du?!?

Tænk sig, jeg er en del af af en minoritet herinde, der modsat Cynwal og sine 90% majoriteter ikke vil komme med Franco/Real udtalelser. Jeg føler mig helt speciel nu.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 13. feb, 2013 23:03, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. feb, 2013 23:01

Arda skrev:@ Jesper

Hyklerisk? Jamen, Fino så kald mig hyklerisk. Det er jo dejligt, at vi i fællesskab kan smide hinanden ned i små bokse.
Cynwal taler til den laveste fællesnævner og jeg er hyklerisk, men verden går jo ikke under af den grund. Gud bevare Danmark og pis mig i øret, hvor er det træls, at Manure hev et point med hjem til toilettet. Bræk-smiley, hvor er du?!?
Sikkert. Du hidser dig da i hvert fald ikke op... Griner
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 23:05

Jeg tænkte, jeg bare lige ville komme med et par radikale udbrud, så Thommo ikke altid skal stå for dem helt alene. :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 23:11

Var der nogen, der sagde Air Jordan? Fremragende mål af C. Ronaldo.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 13. feb, 2013 23:11

Arda skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Arda skrev: ...

It needed to be said.
Træk lige vejret en gang. Du lyder godt nok ophidset :-).. Det er vel op til Cynwal og bestemme, hvem han holder med.
Jeg er ikke ophidset. Siden hvornår kan det anskues på skrift? Men jeg synes, hans Franco og fascist kommentarer rammer den laveste fællesnævner.

Lad i øvrigt venligst være med at fortælle mig, hvad jeg skal og ikke skal. Jeg er herre nok over mig selv til selv at kunne bestemme. Din fascist. ;)
Du tog fat i en sarkastisk bemærkning, og pustede det så op til værende langt mere end hvad det oprindeligt var ment som. Selvom det skrevne ord til tider kan misforstås, så er det nu ikke umuligt at udlede, hvorvidt en person er ophidset ud fra det skrevne ord, hvilket jeg nu også godt tror du er klar over.

Der er ingen grund til at puste det op til værende mere end det er, men jeg fandt bare din prædiken en smule dobbeltmoralsk, eftersom du i WBA tråden snakkede om frie holdninger og ytringsfrihed ;) .

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. feb, 2013 23:13

Arda skrev:Jeg tænkte, jeg bare lige ville komme med et par radikale udbrud, så Thommo ikke altid skal stå for dem helt alene. :)
Godt ord igen. Det var ikke lige den Arda vi kender.
Tror også næste kamp bliver uafgjort
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 23:23

@ RGF

Du snakker for meget. Bliver du ikke selv træt af at høre på dig selv hele tiden.

@ Jesper

Jeg var mildest talt bare i chok over, at Cynwal kunne betvivle, hvem han skulle holde med. Nu håber jeg da ikke, at du anser radikale udtalelser som en dårlig ting, for jeg sætter stor pris på Thommos klare meninger. Thommo sætter kulør på tingene og skaber debat. Det skal vi glæde os over.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 13. feb, 2013 23:41

Arda skrev:@ RGF

Du snakker for meget. Bliver du ikke selv træt af at høre på dig selv hele tiden.
Arda skrev:@ Cynwal

Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.

It needed to be said.
"Men vi har nemlig alle lov til at tilkendegive os og også hvad vi føler. Jeg råber ikke op om "Fyr Rodgers" eller lignende, men jeg forlanger heller ikke, at andre ikke gør som jeg, for i Danmark har vi noget, der kaldes ytringsfrihed og vil man ytre ens utilfredshed med Rodgers osv. så gør man det. Den eneste herinde, der skal belære folk om, hvad de må ytre og ikke ytre, det er Mugge og det er det, fordi det er hans forum.
Vi skal respektere hinandens forskelligheder og huske på, at de passionerede og temperamentsfulde ofte er dem, der på den anden side er med til at sætter kulør og skabe en fest. Og siden hvornår skal man kun være positiv omkring sit hold. Ligeså vel som spillerne får ros når det går godt, ligeså vel er de berettiget til ris når det går dem skidt, for det hører sig nu engang til det erhverv, de arbejder i. Derfor er det trættende at høre nogle belære andre om, hvad man må og ikke må. Desuden er det den forskellighed, der skaber debat og man kan jo også bare ignorere det skrevne og fokusere på alt det andet. Der er jo ingen, der tvinger en til at skulle læse andres ytringer".


Oh the irony ;). Over and out!

Besvar