Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
jackass
Indlæg: 1796
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:00
Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jackass » tirsdag, 01. jul, 2008 15:56

Ja :mrgreen:

Jeg er ikke vild efter at få Barry, men jeg tror, at han vil gøre det godt - især i ligaen.

Der er ingen tvivl om, at VDV er mere talentfuld end ham (og sikkert ikke dyrere), men spørgsmålet er, hvem af de to, der vil føre os tættest på mesterskabet næste år.

Det, tror jeg, Barry vil gøre.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 02. jul, 2008 23:22

jackass skrev:Ja :mrgreen:

Jeg er ikke vild efter at få Barry, men jeg tror, at han vil gøre det godt - især i ligaen.

Der er ingen tvivl om, at VDV er mere talentfuld end ham (og sikkert ikke dyrere), men spørgsmålet er, hvem af de to, der vil føre os tættest på mesterskabet næste år.

Det, tror jeg, Barry vil gøre.
Går ud fra, at VDV er Van der Vaart. Barry er trods alt engelsk, og jeg tror Stevie utroligt gerne vil have en større andel af det engelske landshold på sit LFC mandskab. Barry er en god fighter.

Van der Vaart har jeg ikke set meget, men han har scoret temmelig mange mål for HSV, så han er vel en konkurrent til Kuyt, Alonso, Pennant m.fl. Ved ikke helt, om Barry mere skal stå på den bagerste del af midtbanen?

Men begge to, og så enten Keane eller en anden klasse angriber - f.eks. Podolski der efter sigende skulle være uønsket i Bayern (hvilket jeg dog finder utroligt), men "Snauze"-Coke-Daum skulle være ude med riven efter ex-polakken......

Kom nu -LFC - få de handlen igang.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverbird » torsdag, 17. jul, 2008 20:55

Halvleg:

Brøndby - B36 Tórshavn 0-0

KOM SÅ B36!!!!!!!!
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7296
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 19. jul, 2008 17:10

Dejlig start for Randers efter blot 2 minutter, så er Sas-ligaen igang igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7296
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 19. jul, 2008 17:19

2 - 0 af Tidiane. Super duper Randers.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7296
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 19. jul, 2008 19:20

Tillykke Randers, nu fører vi ligaen. :P
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 19. jul, 2008 20:40

Masche20 skrev:Tillykke Randers, nu fører vi ligaen. :P
http://www.youtube.com/watch?v=qPPH46LsJEM
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7296
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. jul, 2008 04:07

Nando skrev:
Masche20 skrev:Tillykke Randers, nu fører vi ligaen. :P
http://www.youtube.com/watch?v=qPPH46LsJEM
Ja, det skræmmende. Vi har måske næst efter Liverpool, verdens bedste supporterer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 20. jul, 2008 11:45

Jeg var ovre at se kampen mellem OB og AV i går aftes. Hvis det er det niveau OB har tænkt sig at spille på, så er de en mere end seriøs kandidat til mesterskabet.
Bortset fra de første 20 min, så var de det bedste hold på banen og at de udlignede var mere end fortjent.
Forhåbentlig for OB så er deres overvurderede anfører skadet i lang tid, for afløseren, Djemba-Djemba, spillede en strålende kamp.
Henrik Hansen og Djembax2 er lige præcis den midtakse som OB har manglet i mange år. Nu hænger hele holdet sammen og de kommer til at få rigtig mange sejre i denne sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » søndag, 20. jul, 2008 21:47

Andras Simon har lige scoret for Ungarn i U-19 EM..
Billede

Anders

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anders » mandag, 21. jul, 2008 13:55

Emmy skrev:Jeg var ovre at se kampen mellem OB og AV i går aftes. Hvis det er det niveau OB har tænkt sig at spille på, så er de en mere end seriøs kandidat til mesterskabet.
Bortset fra de første 20 min, så var de det bedste hold på banen og at de udlignede var mere end fortjent.
Forhåbentlig for OB så er deres overvurderede anfører skadet i lang tid, for afløseren, Djemba-Djemba, spillede en strålende kamp.
Henrik Hansen og Djembax2 er lige præcis den midtakse som OB har manglet i mange år. Nu hænger hele holdet sammen og de kommer til at få rigtig mange sejre i denne sæson.
Jeg var også en stolt skabs-OB'er i forgårs. Flot, flot af OB og ærgerligt, at det efter endnu en fornem præstation i Europa sandsynligvis igen kun bliver lige ved og næsten. Hvor har OB dog rykket sig meget i løbet af de sidste par år.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7296
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 22. jul, 2008 02:33

Anders skrev:
Emmy skrev:Jeg var ovre at se kampen mellem OB og AV i går aftes. Hvis det er det niveau OB har tænkt sig at spille på, så er de en mere end seriøs kandidat til mesterskabet.
Bortset fra de første 20 min, så var de det bedste hold på banen og at de udlignede var mere end fortjent.
Forhåbentlig for OB så er deres overvurderede anfører skadet i lang tid, for afløseren, Djemba-Djemba, spillede en strålende kamp.
Henrik Hansen og Djembax2 er lige præcis den midtakse som OB har manglet i mange år. Nu hænger hele holdet sammen og de kommer til at få rigtig mange sejre i denne sæson.
Jeg var også en stolt skabs-OB'er i forgårs. Flot, flot af OB og ærgerligt, at det efter endnu en fornem præstation i Europa sandsynligvis igen kun bliver lige ved og næsten. Hvor har OB dog rykket sig meget i løbet af de sidste par år.
Vejen til sejr hedder Viggo Jensen. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Anders

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anders » tirsdag, 22. jul, 2008 22:06

Lad os håbe det, Masche20. Jeg har i hvert fald ikke den store tiltro til Lars Olsen.

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » tirsdag, 22. jul, 2008 23:26

Så er det i morgen, Den Gamle Dame gæster Vestegnen. Jeg vil se, om jeg kan få en del Piero autograf på min Baggio-trøje. :D Hvis han da er med i DK.
Just the fax ma'am. Just the fax.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 22. jul, 2008 23:59

Mikkel skrev:Så er det i morgen, Den Gamle Dame gæster Vestegnen. Jeg vil se, om jeg kan få en del Piero autograf på min Baggio-trøje. :D Hvis han da er med i DK.
Tror du ikke også du kan lokke nogle opkvikkende piller ud af dem til mig?

Besvar