Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af martinsommer » onsdag, 18. jun, 2008 14:10

Italien er jo typisk langsomme startere. De har fået en hård medfart herinde, skal jeg lige love for. Fedtspillere? Vel ikke mere end så mange andre.

Nå, men jeg tror nu ikke de kommer meget længere i denne turnering. Det vil i så fald være en overraskelse, nu hvor både Pirlo og Gattuso skal sidde over i kvartfinalen mod Spanien.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7362
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. jun, 2008 14:56

Mambo skrev:
Masche20 skrev: Romænien har ikke navne ligesom Italien og Frankrig alligevel har deres spil været mere opfindsomt og fremadrettet. De mangler bare flere profiler ala. Mutu.
Men ak og ve for Italiens fedtspilleri kommer dem igen til gode.
I hvilken kamp har Rumænien spillet opfindsomt og fremadrettet?
Mange giver Frankrig skylden for at Frankrig - Rumænien var en ekstremt kedelig kamp. Ja, den klart kedeligste indtil videre i slutrunden. Så kan man sige nok så meget om italienerne, men de var ikke implicerede i en af de dødsygeste kampe siden årtusindskiftet. Men Frankrig havde helt klart en stor andel i kampen blev kedelig, men Rumænien prøvede da heller ikke på noget. Det var da tydeligt, at de var ekstremt tilfredse med 0-0.
Jeg er glad for Italien gik videre. Frankrig har i mange år ikke spillet særligt underholdende, og Rumænien har simpelthen ikke spillerne (og viljen?) til at levere en god gang fodbold. Så vil jeg hellere have italienerne videre, og er sikker på de kommer igang nu, og kan nå rigtigt langt i turneringen. Det er bare typisk italiensk.
Jeg vil lige slå fast, at jeg nævner rumænerne ikke har profiler, der kan leverer lækkerier og genistrege igen og igen.
Det har Italien til gengæld, men de har absolut intet bevist. Du skal også se det som helhed jo. Rumæniens odds er langt mindre end Italiens alligevel var de meget tæt på, at slå dem, hvis du husker tilbage.
Derfor synes jeg Rumænien har fået mere ud af, hvad de har at gøre med i forhold til Italien. Du kan heller ikke kun bedømme dem ud fra deres kamp mod Holland, hvor træneren efter min mening så ud til, at være tilfreds med nederlag.
Jeg skrev heller ikke Rumænien spiller fremadrettet og opfindsomt. Jeg skrev de spiller MERE fremadrettet og opfindsomt end Italien og Frankrig, hvilket ingen af de to hold har.
Desuden er Italien nærmest blevet lig med kedelig og uopfindsomt fedtspilleri i min bog.
Dem der vil have Italien videre er tit sjovt nok dem, der også holder med dem. Lidt ligesom Scum, det er kun scums der holder med Scum.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » onsdag, 18. jun, 2008 16:24

Masche20 skrev: Jeg vil lige slå fast, at jeg nævner rumænerne ikke har profiler, der kan leverer lækkerier og genistrege igen og igen.
Det har Italien til gengæld, men de har absolut intet bevist. Du skal også se det som helhed jo. Rumæniens odds er langt mindre end Italiens alligevel var de meget tæt på, at slå dem, hvis du husker tilbage.
Derfor synes jeg Rumænien har fået mere ud af, hvad de har at gøre med i forhold til Italien. Du kan heller ikke kun bedømme dem ud fra deres kamp mod Holland, hvor træneren efter min mening så ud til, at være tilfreds med nederlag.
Jeg skrev heller ikke Rumænien spiller fremadrettet og opfindsomt. Jeg skrev de spiller MERE fremadrettet og opfindsomt end Italien og Frankrig, hvilket ingen af de to hold har.
Desuden er Italien nærmest blevet lig med kedelig og uopfindsomt fedtspilleri i min bog.
Dem der vil have Italien videre er tit sjovt nok dem, der også holder med dem. Lidt ligesom Scum, det er kun scums der holder med Scum.
Jeg vil nu mene Rumænien spillede lige så røvsygt som Italien og Frankrig, men de var undskyldt, fordi de ikke har det samme materiale som Italien og Frankrig. Derimod er der større chance for, at Italien skulle kunne komme til at spille bedre fodbold, netop fordi de har bedre spillere end Rumænien.

Desuden holder jeg ikke med Italien. Jeg har bare ikke det had til dem, som så mange andre har. Jeg holder med Spanien, Holland og Sverige, hvis jeg skulle nævne nogen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7362
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. jun, 2008 16:36

Mambo skrev:
Masche20 skrev: Jeg vil lige slå fast, at jeg nævner rumænerne ikke har profiler, der kan leverer lækkerier og genistrege igen og igen.
Det har Italien til gengæld, men de har absolut intet bevist. Du skal også se det som helhed jo. Rumæniens odds er langt mindre end Italiens alligevel var de meget tæt på, at slå dem, hvis du husker tilbage.
Derfor synes jeg Rumænien har fået mere ud af, hvad de har at gøre med i forhold til Italien. Du kan heller ikke kun bedømme dem ud fra deres kamp mod Holland, hvor træneren efter min mening så ud til, at være tilfreds med nederlag.
Jeg skrev heller ikke Rumænien spiller fremadrettet og opfindsomt. Jeg skrev de spiller MERE fremadrettet og opfindsomt end Italien og Frankrig, hvilket ingen af de to hold har.
Desuden er Italien nærmest blevet lig med kedelig og uopfindsomt fedtspilleri i min bog.
Dem der vil have Italien videre er tit sjovt nok dem, der også holder med dem. Lidt ligesom Scum, det er kun scums der holder med Scum.
Jeg vil nu mene Rumænien spillede lige så røvsygt som Italien og Frankrig, men de var undskyldt, fordi de ikke har det samme materiale som Italien og Frankrig. Derimod er der større chance for, at Italien skulle kunne komme til at spille bedre fodbold, netop fordi de har bedre spillere end Rumænien.

Desuden holder jeg ikke med Italien. Jeg har bare ikke det had til dem, som så mange andre har. Jeg holder med Spanien, Holland og Sverige, hvis jeg skulle nævne nogen.
Sverige?!? :o :shock:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » onsdag, 18. jun, 2008 19:46

martinsommer skrev:Italien er jo typisk langsomme startere. De har fået en hård medfart herinde, skal jeg lige love for. Fedtspillere? Vel ikke mere end så mange andre.

Nå, men jeg tror nu ikke de kommer meget længere i denne turnering. Det vil i så fald være en overraskelse, nu hvor både Pirlo og Gattuso skal sidde over i kvartfinalen mod Spanien.
Gattuso kan undværes. Det er Pirlo der bekymrer mig :|

Kan nu ikke se hvorfor Italien beskyldes for fedt spilleri. Mod Holland var det en ringe indsats. Mod Rumænien var Italien klart det hold der ville noget, og rumænerne var mere end heldige med at få uafgjort.
Frankrig ville ligesom Rumænien heller ikke noget, og kunne heller ikke det helt store. Og slet ikke efter udvisningen.
Så efter nogle lunkne kampe i "dødens pulje", så synes jeg det er fortjent Italien går videre. Frankrig har været en kæmpe joke ved slutrunden, og Rumænien har ikke spillerne til det. Fuldt fortjent at Holland vinder gruppen suverænt, men sgu også fortjent at det er Italien der går videre.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. jun, 2008 20:23

Reina,Arbeloa og Xabi i startopstillingem :P
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7362
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. jun, 2008 20:50

Thommo skrev:Reina,Arbeloa og Xabi i startopstillingem :P
Det er dejligt og Alonso er tilmed anføre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af martinsommer » onsdag, 18. jun, 2008 20:59

Belloni skrev:
martinsommer skrev:Italien er jo typisk langsomme startere. De har fået en hård medfart herinde, skal jeg lige love for. Fedtspillere? Vel ikke mere end så mange andre.

Nå, men jeg tror nu ikke de kommer meget længere i denne turnering. Det vil i så fald være en overraskelse, nu hvor både Pirlo og Gattuso skal sidde over i kvartfinalen mod Spanien.
Gattuso kan undværes. Det er Pirlo der bekymrer mig :|
Enig. Man så det tydeligt i kampen mod Holland, hvor Pirlo ikke spillede godt. Det påvirker hele holdets præstation i negativ retning. Det er også hovedårsagen til, at jeg tror kvartfinalen kunne være endestationen for Italien i denne omgang. Surt for Pirlo at skulle sidde over, da det første gule kort han fik var fuldstændig unødvendigt.
Belloni skrev:Fuldt fortjent at Holland vinder gruppen suverænt, men sgu også fortjent at det er Italien der går videre.
Igen: Enig. I en ineffektiv pulje er det Italien der har været de "mindst dårlige" af de tre, der kæmpede om andenpladsen. I kampen mod Frankrig var det tydeligt at det var italienerne, der ville mest - også (måske især) inden udvisningen.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 18. jun, 2008 21:10

xabi med endnu en kanon fra midten :P det vækker sgu minder, jeg kommer fandme til at savne den knægt..

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 18. jun, 2008 21:25

aarde skrev:xabi med endnu en kanon fra midten :P det vækker sgu minder, jeg kommer fandme til at savne den knægt..
Igen - den gode Xabi, rigtigt fint frispark...
Jeg har et forslag, vi køber sgu ham den nye anfører for Spanien.
Og så glemmer vi Barry, han er iøvrigt alt for dyt.



(sorry -stavefejl, der skulle naturligvis stå "dyr")
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » onsdag, 18. jun, 2008 21:39

Jeg skal da lige love for, at Sverige er blevet kørt grundigt rundt af russerne i første halveg. Hvis Rusland nogensinde skulle lære deres besøgstid at kende på en fodboldbane, ville de kunne blive rigtig gode.
Ellers synes jeg nok Helveg definerer nye lavpunkter for kommentatorstandard. Efter han ikke har sagt noget i ca ti minutter leverer han opskriften på, hvordan Sverige skal komme ind i kampen: "Færre berøringer og nogle sideskift" :lol: :lol: Jeg mindedes den gang jeg var mikroput og vores træner skulle prøve at komme med den simpleste taktik, for at der var en lille chance for, at noget skulle sive ind.
Efter yderligere 10 minutters tavshed siger Helveg så: "Og jo længere svenskerne kommer frem på banen, jo længere kommer russerne også væk fra svenskernes mål". Og det har han jo ret i :D
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Webmartin » onsdag, 18. jun, 2008 21:52

Øhh, tjenara Sverige?

Og så er Helveg da en mærkelig, mundrund kommentator :roll:
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » onsdag, 18. jun, 2008 21:58

Webmartin skrev:Øhh, tjenara Sverige?

Og så er Helveg da en mærkelig, mundrund kommentator :roll:
Jeg tror ikke, han har sagt noget i anden halveg endnu.
I øvrigt et fremragende kontramål af ruserne.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. jun, 2008 21:58

Synes nu man skal lytte når Helveg snakker, det er da lutter guldkorn. Faktisk præcis ligesom når camilla martin er vært i onside











:roll: :roll: :roll: :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rambo » onsdag, 18. jun, 2008 21:59

Damn jeg savner den Alonso vi ser spille for Spanien lige nu.... :cry: :cry: :cry:
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Besvar