Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af martinsommer » mandag, 16. jun, 2008 21:52

Jamen jamen. Man piller anførerbindet af Ballack i managerspillet, og så smadrer han den selvfølgelig op i hjørnet så snart han får muligheden for det.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 16. jun, 2008 21:53

ja det var ikke specielt elendigt af Michael :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » mandag, 16. jun, 2008 21:54

Nando skrev:Ej for satan mand.. man kan jo sådan set godt argumentere for at Gomez skylder mig 375 kr!!
ja. Selv hansi kunne score på den chance
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 16. jun, 2008 21:57

Hold da op et mål fra Ballack. Det kandiderer allerede til at være et af de bedste mål ved dette EM. Er du så færdig der var hammer på :o :o

Minder om Jan Mølby i hans bedste dage.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » mandag, 16. jun, 2008 22:09

Havde 100 kroner på Ballack som første målscorer til 7,5 :)

Ramte også Ibrahimovich den anden dag
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 16. jun, 2008 22:34

Det så også det eneste Ballack den flødebolle har foretaget sig. Tyskerne skal med Tyrkerne ud snarest.
De jo et elendigt fodboldhold i forhold til de spillerer de rent faktisk har.

Mit EM's bedste mål må forløbeligt være David Villa til 2-1 over svenskerne. Ikke fordi det så flot ud med det var flot og det var vigtigt..så dejligt...Nåh ja svenskerne skal også ud snarest.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » mandag, 16. jun, 2008 23:03

Jeg holdt med tyskerne, ikke fordi de har været særligt sprudlende under dette EM, men jeg kan umuligt forestille mig, at Østrig skulle have noget som helst at gøre mod Portugal. Nani - og nu Scolari, og behøver jeg nævne flere portugisere? Nej, jeg gider ikke se crybabe.

Har aldrig brudt mig meget om Slaven Bilic, mener bestemt, at det var ham der helt bevidst sparkede en tysker direkte i ansigtet ved EM kvartfinalen 1996.

Men han får nu min respekt. Han får angiveligt en årsløn i omegnen af 400.000 kroner af det kroatiske fodboldforbund. Mange udenlandske klubber var udkig efter Bilic (HSV og flere Premier-League klubber blev nævnt), men det gad Bilic ikke høre på. Han bad forbundet lave en kontrakt, og så ville han skrive under. Så kan lønnen altid diskuteres bagefter. Hatten af for Bilic... :army10:
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » mandag, 16. jun, 2008 23:23

jørgen lk skrev:Jeg holdt med tyskerne, ikke fordi de har været særligt sprudlende under dette EM, men jeg kan umuligt forestille mig, at Østrig skulle have noget som helst at gøre mod Portugal. Nani - og nu Scolari, og behøver jeg nævne flere portugisere? Nej, jeg gider ikke se crybabe.

Har aldrig brudt mig meget om Slaven Bilic, mener bestemt, at det var ham der helt bevidst sparkede en tysker direkte i ansigtet ved EM kvartfinalen 1996.
Men han får nu min respekt. Han får angiveligt en årsløn i omegnen af 400.000 kroner af det kroatiske fodboldforbund. Mange udenlandske klubber var udkig efter Bilic (HSV og flere Premier-League klubber blev nævnt), men det gad Bilic ikke høre på. Han bad forbundet lave en kontrakt, og så ville han skrive under. Så kan lønnen altid diskuteres bagefter. Hatten af for Bilic... :army10:
Som jeg husker situationen, var det vist ikke helt i ansigtet. If my memory serves me correct: En liggende tysker i straffesparksfeltet - husker ikke hvilken ende - og dommeren og Bilic står ved siden af, hvorefter Bilic temmelig umotiveret javer støvlespidsen ind i siden/armhulen på tyskeren. Svagt af dommeren, der som sagt (hvis jeg altså husker korrekt) stod nærmest skulder ved skulder med Bilic. Det blev vist ikke engang til en reprimande.

Men bortset fra den episode, så virker Bilic som en ganske atypisk træner - storryger i en tid, hvor den slags er politisk ukorrekt. Har sit eget hard-rock band, og finder tid til at indspille plader ved siden af trænergerningen.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 17. jun, 2008 13:48

Tror du har ret i, at dommeren stod lige ved siden af, et meget besynderlig tilfælde. Jeg kan ikke huske, hvem tyskeren var, det irriterer mig lidt.
Jeg vil ikke forsværge, at tyskeren blev ramt på kæben eller lignende, men sparket var med fuldt overlæg. Og det var altså ikke bare et lille tjat, det var med saft og kraft.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 17. jun, 2008 20:16

Holland stiller med 9 nye i aften.

Italien: "Det er jo aftalt spil!"
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. jun, 2008 20:40

Mikkel K skrev:Holland stiller med 9 nye i aften.

Italien: "Det er jo aftalt spil!"
Ja men det er det stærkeste hold. Det sagde Van Basten jo selv :lol: . Kom så Mutu og co. frankrig og itallien skal ud hurtigst muligt
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » tirsdag, 17. jun, 2008 20:45

Thommo skrev:
Mikkel K skrev:Holland stiller med 9 nye i aften.

Italien: "Det er jo aftalt spil!"
Ja men det er det stærkeste hold. Det sagde Van Basten jo selv :lol: . Kom så Mutu og co. frankrig og itallien skal ud hurtigst muligt
Er jeg helt og aldeles enig I. De spiller så utrolig kedeligt fodbold.
Men grunden til Holland stiller med et b-hold, er jo nok også at de er sikret. så er det jo meget smart at spare de bedste. Kommer Babel så med idag??
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

johnsenLFC
Indlæg: 230
Tilmeldt: fredag, 07. sep, 2007 18:55
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af johnsenLFC » tirsdag, 17. jun, 2008 20:47

93'Kofoed skrev:
Thommo skrev:
Mikkel K skrev:Holland stiller med 9 nye i aften.

Italien: "Det er jo aftalt spil!"
Ja men det er det stærkeste hold. Det sagde Van Basten jo selv :lol: . Kom så Mutu og co. frankrig og itallien skal ud hurtigst muligt
Er jeg helt og aldeles enig I. De spiller så utrolig kedeligt fodbold.
Men grunden til Holland stiller med et b-hold, er jo nok også at de er sikret. så er det jo meget smart at spare de bedste. Kommer Babel så med idag??
Babel er skadet og er slet ikke med i truppen.... :?

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » tirsdag, 17. jun, 2008 20:50

Krost LFC skrev:
93'Kofoed skrev:
Thommo skrev:
Mikkel K skrev:Holland stiller med 9 nye i aften.

Italien: "Det er jo aftalt spil!"
Ja men det er det stærkeste hold. Det sagde Van Basten jo selv :lol: . Kom så Mutu og co. frankrig og itallien skal ud hurtigst muligt
Er jeg helt og aldeles enig I. De spiller så utrolig kedeligt fodbold.
Men grunden til Holland stiller med et b-hold, er jo nok også at de er sikret. så er det jo meget smart at spare de bedste. Kommer Babel så med idag??
Babel er skadet og er slet ikke med i truppen.... :?
Nu, hvor vi snakker om Holland. Hvordan kan det så være, at kuyt spiller så meget bedre for Holland end for os??
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

johnsenLFC
Indlæg: 230
Tilmeldt: fredag, 07. sep, 2007 18:55
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af johnsenLFC » tirsdag, 17. jun, 2008 20:53

Måske det at han er bedre til hollandsk og det snakker de andre på holdet også.. :?: ;)

Besvar