Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
veffe

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe » torsdag, 12. jun, 2008 21:38

:o :o :o :o :o - :shock:

5-1 i kæmpe chancer til Østrig

MEN

1-0 til Polen på måltavlen.

ER sikker på den ender 1-1 :D

Strudahl i 1 halveg.
-Det var dog en fantastisk fejl han lavede der polens sweeper :lol:

-Siden hvornår er en fejl blevet fantastisk :roll: - tumpe, sgu da nærmere tragisk så ringe det polske forsvar har været, uden at Østrig har straffet det.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. jun, 2008 21:42

veffe skrev::o :o :o :o :o - :shock:

5-1 i kæmpe chancer til Østrig

MEN

1-0 til Polen på måltavlen.

ER sikker på den ender 1-1 :D

Strudahl i 1 halveg.
-Det var dog en fantastisk fejl han lavede der polens sweeper :lol:

-Siden hvornår er en fejl blevet fantastisk :roll: - tumpe, sgu da nærmere tragisk så ringe det polske forsvar har været, uden at Østrig har straffet det.
Strudahl er konge. Han vidste at Polen ville score på deres første chance og han ved hvem der bliver mester.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 12. jun, 2008 22:19

Emmy skrev:Strudahl er konge. Han vidste at Polen ville score på deres første chance og han ved hvem der bliver mester.
Polen ?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. jun, 2008 22:20

Heksem skrev:
Emmy skrev:Strudahl er konge. Han vidste at Polen ville score på deres første chance og han ved hvem der bliver mester.
Polen ?
Ved ikke. Kongen har ikke afsløret det endnu.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 12. jun, 2008 22:35

Emmy skrev: Ved ikke. Kongen har ikke afsløret det endnu.
Jeg siger - KØB
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 12. jun, 2008 22:38

For fanden da.

Der røg mit odds i overtiden. igår vandt jeg i overtiden

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. jun, 2008 22:41

Mon ikke Østrig gerne vil sende tysken ud af Em i deres sidste runde kamp? Jeg tror det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » torsdag, 12. jun, 2008 23:04

Emmy skrev:Mon ikke Østrig gerne vil sende tysken ud af Em i deres sidste runde kamp? Jeg tror det.
Men kan de? Jeg tror det ikke.
Billede

Ryehauge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ryehauge » torsdag, 12. jun, 2008 23:36

Fedt at Østrig fik udlignet. Dem har jeg altså lidt sympati for pga. deres klare underlegenhed. De får det nok rigtig svært mod Tyskland, men nu har de i det mindste fået en lille portion succes i form af et mål.

Mark Strudahl er så krampagtigt irriterende, at det er til at brække sig i lårtykke stråler over. Hans stemme i sig selv gør, at man er tæt på at smadre sit fjernsyn i frustration. Hvis det ikke var fordi, der bare er et eller andet specielt over en slutrundestemning med flag, farver og national-sange, så ville den mand alene gøre, at det blev et stumt EM, jeg ville overvære. Han er så tydeligt fodbolduintelligent. Han ikke alene spilder vores tid som seere, han også gør det direkte uudholdeligt, på den måde han opfarer helt vildt, når der sker det mindste, der lugter af teknik. Alene hans kommentarer om Portugal's kludemål som han forvandlede til et magisk tryllemål, siger alt om, at han var alt for længe hos FC Zulu.

Og Helveg, hvor er den mand dog kedelig. Han siger ting, der er så ubetydelige, at man ville blive mere fodboldklog af ikke at høre på dem. "Man kan tydeligt se at Kroatien spiller med engagement" - nå da da.

EM er altså en rigtig stor begivenhed. Så må Tv2 også tage det seriøst og ansætte nogle folk, der har noget fornuftigt at sige, eller i det mindste bare en udholdelig stemme. Troels Bech og tildels Erik Rasmussen er de eneste værdige.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11146
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 13. jun, 2008 09:24

Martin VP skrev:Næsten morsomt med Østrig. Det er noget af det mest ineffektive, jeg nogensinde har set.
Hvis du synes det er god underholdning, er du velkommen på sidelinien til en af vore Super Old Boys kampe. Vi har i år spillet kampe, hvor vi har været så ineffektive foran kassen, at du ville være gået hjem med mavekramper af latter :D

(Håber ikke nogen af gutterne fra vores "angreb" læser med her på forum)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 13. jun, 2008 12:26

Ryehauge skrev:
Mark Strudahl er så krampagtigt irriterende, at det er til at brække sig i lårtykke stråler over. Hans stemme i sig selv gør, at man er tæt på at smadre sit fjernsyn i frustration. Hvis det ikke var fordi, der bare er et eller andet specielt over en slutrundestemning med flag, farver og national-sange, så ville den mand alene gøre, at det blev et stumt EM, jeg ville overvære. Han er så tydeligt fodbolduintelligent. Han ikke alene spilder vores tid som seere, han også gør det direkte uudholdeligt, på den måde han opfarer helt vildt, når der sker det mindste, der lugter af teknik. Alene hans kommentarer om Portugal's kludemål som han forvandlede til et magisk tryllemål, siger alt om, at han var alt for længe hos FC Zulu.

Og Helveg, hvor er den mand dog kedelig. Han siger ting, der er så ubetydelige, at man ville blive mere fodboldklog af ikke at høre på dem. "Man kan tydeligt se at Kroatien spiller med engagement" - nå da da.
Jeg tror aldrig jeg har været så enig i et indlæg, har snakket med med flere kammier om "problemet" Synes faktisk kun Mølby dur som kommentator, og det har intet med hans fortid at gøre, kan bare godt lide hans ærlighed, hvis DK, Brasilien, bif eller LFC spiller af lort så siger han det uden at pakke det ind.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » fredag, 13. jun, 2008 12:41

Ja kommentatorerne har på ingen måde været inspirerende. Som en af mine Engelske venner sagde, "it's like listening to a good-night story".

Der er på ingen måde nogen entusiasme eller sågar interesse for det der sker på banen. Meget ofte kommer der lange lange pauser hvor det er som om begge kommentatorer har besluttet sig for at lige gå ud og tisse eller gået til aftensmad i kantinen. Når de så kommer igen er der ingen forklaring eller undskyldning, bare forstæt med go-nat historien.

Dybt pinligt for Dansk sports journalistik og meget uprofessionelt! Og faktisk lidt mystisk fordi jeg har altid haft den opfattelse af Danskerne at de intet elsker mere end lyden af egen stemme - og før jeg får høvl så skal jeg tilføje at det ikke er bedømmende eller nedladende ment - så derfor fatter jeg ikke hvorfor når det gælder live sports at der er så meget stilhed??? Nogen forklaringer?
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » fredag, 13. jun, 2008 14:21

Jeg synes, Erik Rasmussen er helt ok. Strudal er irriterende at høre på, men dog i det mindste entusiastisk. Hans overdrevne Næstved-accent er dog svær at klare. Thomas Helveg er simpelthen så intetsigende, at man tror, det er løgn. Har den mand overhovedet bare en lille flig af en personlighed?

CYNWAL, tak for tilbuddet, men jeg spiller selv, så jeg får rigeligt på den konto..
I like my sugar sweet

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » fredag, 13. jun, 2008 17:39

Ryehauge skrev:Fedt at Østrig fik udlignet. Dem har jeg altså lidt sympati for pga. deres klare underlegenhed. De får det nok rigtig svært mod Tyskland, men nu har de i det mindste fået en lille portion succes i form af et mål.

Mark Strudahl er så krampagtigt irriterende, at det er til at brække sig i lårtykke stråler over. Hans stemme i sig selv gør, at man er tæt på at smadre sit fjernsyn i frustration. Hvis det ikke var fordi, der bare er et eller andet specielt over en slutrundestemning med flag, farver og national-sange, så ville den mand alene gøre, at det blev et stumt EM, jeg ville overvære. Han er så tydeligt fodbolduintelligent. Han ikke alene spilder vores tid som seere, han også gør det direkte uudholdeligt, på den måde han opfarer helt vildt, når der sker det mindste, der lugter af teknik. Alene hans kommentarer om Portugal's kludemål som han forvandlede til et magisk tryllemål, siger alt om, at han var alt for længe hos FC Zulu.

Og Helveg, hvor er den mand dog kedelig. Han siger ting, der er så ubetydelige, at man ville blive mere fodboldklog af ikke at høre på dem. "Man kan tydeligt se at Kroatien spiller med engagement" - nå da da.

EM er altså en rigtig stor begivenhed. Så må Tv2 også tage det seriøst og ansætte nogle folk, der har noget fornuftigt at sige, eller i det mindste bare en udholdelig stemme. Troels Bech og tildels Erik Rasmussen er de eneste værdige.
Ja, du har så evig ret, og det er vel det ringeste hold, TV2 nogensinde er stillet med til en større sportsbegivenhed. Og bare det, at vi dag for dag skal veksle mellem de to nævnte herrer, er for mit vedkommende nok til at jeg periodevis stiller om til SV2, ikke at jeg forstår meget af, hva' de siger, men der slipper man da for de intetsigende komentarer og ikke mindst de pubertetslignende stemmeføringer, som de to herrer disker op med!
Synes i øvrigt næsten Helveg's stemme er værre end Strudahl's, men det er en tæt kamp om førsteprisen! Og som VP (tror jeg) skriver, den mand har bare ingen personlighed overhovedet. Han stikker faktisk B. Laudrup med flere længder, og det er sgu lige før man sidder og savner CL-trekløveret! Nå ikke, men så Luna da ;)

Bech er klasse, ikke kun sammenlignet med resten af holdet, men osse set på et mere overordnet niveau, det er sgu imponerende, hva' den mand ser og så har han en dejlig tør humor, når han fremlægger sine betragtninger.

Well, vi ska' til den igen om lidt, så må vi ta' det sure med det søde.

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » fredag, 13. jun, 2008 18:53

Det er da en piv åben kamp mellem Italien og Rumænien, med Italien som klart boldbesiddende og med det bedste spil - og store chancer - både i starten og slutningen af halvlegen, men med Rumænien som de giftigste, ikke mindst midt i halvlegen, hvor de havde en 4-5 gode forsøg, de fleste på langskud.
Både Button og Rumæniens målmand (?) har stået godt.

Hos Italien er Toni og Piero vel de bedste, men der mangler niveau hos flere af deres spillere og spillet flyder ikke. Måske skyldes det al den rotation ;)

Jeg holder lidt med Rumænien, ka' jeg mærke, måske fordi de er underdogs.

Besvar