Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 09. jun, 2008 22:31

veffe skrev:
vorstrup skrev:Veffe@ Sikkert ja ;)

Utroligt ham Toni ikke snart får sit andet gule kort, for hold kæft hvor han smider sig hele tiden. En så stor mand burde ikke være så nem at ligge ned.
Lidt ligesom Crouch ;)
Vil hellere sig lige som Drogba
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 09. jun, 2008 22:34

Nicoen skrev:
Hæske skrev:Har sikkert fået det med før.
Men hvorfor er Van Persie et problem barn?
Tror det er hans mange skader der er skyld i det kaldenavn, men det er bare et gæt fra min side.
Underligt man er et problem barn så...
Men verden er jo så forunderlig

veffe

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe » mandag, 09. jun, 2008 22:39

Heksem skrev:
veffe skrev:
vorstrup skrev:Veffe@ Sikkert ja ;)

Utroligt ham Toni ikke snart får sit andet gule kort, for hold kæft hvor han smider sig hele tiden. En så stor mand burde ikke være så nem at ligge ned.
Lidt ligesom Crouch ;)
Vil hellere sig lige som Drogba
Nu er Drogba bare ikke lige så stor nsom de 2 nævnte, han er jo nærmest en lille lort i forhold til, eller ihvertfald en lort :)

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » mandag, 09. jun, 2008 22:40

Heksem skrev:
veffe skrev:
vorstrup skrev:Veffe@ Sikkert ja ;)

Utroligt ham Toni ikke snart får sit andet gule kort, for hold kæft hvor han smider sig hele tiden. En så stor mand burde ikke være så nem at ligge ned.
Lidt ligesom Crouch ;)
Vil hellere sig lige som Drogba
Helt perfekt eksempel Hekse
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rambo » mandag, 09. jun, 2008 22:42

Hæske skrev:
Nicoen skrev:
Hæske skrev:Har sikkert fået det med før.
Men hvorfor er Van Persie et problem barn?
Tror det er hans mange skader der er skyld i det kaldenavn, men det er bare et gæt fra min side.
Underligt man er et problem barn så...
Men verden er jo så forunderlig
der var ihvertfald en masse bøvl med ham i Feyennoord, derfor tror jeg.....

er der andre der ærgerer sig over at Babel ikke fik lov til at lege med idag??? han havde sgu rundbarberet de latino backs der!!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 09. jun, 2008 22:49

hansilivlykke skrev:
Belloni skrev:Fuck hvor latterligt den ikke bliver dømt :roll:
Hvordan kan en spiller der ligger udenfor banen være en del af spillet som Helveg siger det - en mere tydelig offsivt kan man ikke finde efter min menig
Dickieboy spiller ellers en god kamp
Ja den fatter jeg sgu ikke, og claus bo sagde i pausen det var korrekt dømt :shock: (fik en sms om han havde sagt det, hørte det ikke selv) men har stadig mine tvivl om ikke claus bo tager fejl, har da ihvertfald ofte set den gå i CL, og uanset om han er skadet eller ej er han sgu ikke med i spillet hvis han bliver bag linien til angrebet er ovre. Meget mystisk
Verden er smask fuld af hyklere....

veffe

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe » mandag, 09. jun, 2008 22:54

Thommo skrev:
hansilivlykke skrev:
Belloni skrev:Fuck hvor latterligt den ikke bliver dømt :roll:
Hvordan kan en spiller der ligger udenfor banen være en del af spillet som Helveg siger det - en mere tydelig offsivt kan man ikke finde efter min menig
Dickieboy spiller ellers en god kamp
Ja den fatter jeg sgu ikke, og claus bo sagde i pausen det var korrekt dømt :shock: (fik en sms om han havde sagt det, hørte det ikke selv) men har stadig mine tvivl om ikke claus bo tager fejl, har da ihvertfald ofte set den gå i CL, og uanset om han er skadet eller ej er han sgu ikke med i spillet hvis han bliver bag linien til angrebet er ovre. Meget mystisk
<det tror jeg ikke han har.

Man kan vel også vende den om, skal spillere der står i nærheden af linien ved givne situationer skynde sig ud over baglinien, så der bliver offside..?

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » mandag, 09. jun, 2008 23:30

Det var ellers en herlig kamp. Jeg syntes ikke Holland imponerede så meget mod DK, men idag var de gode. Offensiv fodbold og teknik er stadig en prioritet, men der var også god organisation. Jeg ved det er en slidt kliche, men Hollands sejr var en sejr for fodbolden :)

Flot opläg af Kuyt til 3-0 målet forresten. Det var sku klasse.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » tirsdag, 10. jun, 2008 00:07

Fantastisk kamp af Holland i dag og jeg havde det på fornemmelsen. Nu skal jeg ikke sidde og spille klog men giver sgu ikke meget for eksperternes vurdering i år. De troede Schweiz ville smadre Tjekkiet hvilket lød meget dumt i mine ører og jeg fik ret. De afskrev også Holland på grund af deres svage defensive men de burde vide at man ikke kan vurdere holdene udfra træningskampene op til slutrunderne. Holland spillede super godt i den mest underholdene kamp indtil videre i dag og som jeg har sagt allerede lang tid før slutrunden er jeg helt sikker på at det enten bliver Holland, Tyskland eller Portugal der vinder og det er vel at mærke også dem som er kommet bedst fra start. Mange ekspeter har peget på Italien og Frankrig men deres tid er ved at vøre ovre og Spanien skuffer jo altid.

I øvrigt var der overhovedet ikke offside på Hollands mål i dag hvilket der jo er blevet argumenteret for i medierne siden. Det kan da aldrig blive Hollands problem at Buffon vælger at skubbe sin medspiller udover baglinjen. Sneijder var kampens store oplevelse i dag og Kuyt spillede overraskende fremragende og lavede da også to oplæg. Han er stadig ikke særligt træfsikker men forhåbentlig kan han forsætte de gode takter for os i næste sæson for han har sgu gjort det godt på det sidste. Mit bedste bud på en EM vinder er dog stadig Tyskland men jeg har allerede indgået et par andre væddemål omkring vinderen så jeg er da klar på et par mere herinde. Vælg tre lande som i tror vinder EM. Jeg har sagt Portugal, Holland eller Tyskland og jeg ved at jeg får ret. 8-)
Senest rettet af Styf tirsdag, 10. jun, 2008 00:25, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » tirsdag, 10. jun, 2008 00:11

I fodboldloven står:" En forsvarsspiller, som forsætligt forlader banen for derved at anbringe en angrebsspiller i en offside-position, skal advares, men det er ikke nødvendigt for dommeren at standse spillet med det samme for at advare spilleren. Angriberen skal ikke straffes for den offsideposition, han er blevet anbragt i ved unfair midler."

Jeg siger stadig, at der var offside - klart endda.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » tirsdag, 10. jun, 2008 00:12

Styf@
3 lande ud af 16? Og det er vel kun halvdelen der har en reel chance for at vinde. 3 gæt er alt for meget.
Nej kom med et enkelt bud i stedet for 3 og så har jeg respekt hvis du gætter rigtigt.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » tirsdag, 10. jun, 2008 00:24

vorstrup skrev:Styf@
3 lande ud af 16? Og det er vel kun halvdelen der har en reel chance for at vinde. 3 gæt er alt for meget.
Nej kom med et enkelt bud i stedet for 3 og så har jeg respekt hvis du gætter rigtigt.
Kan ikke sige det mere nøjagtigt men mit bedste bud ville så være Tyskland. Ideen kom bare af at mig og en ven har lavet et væddemål hvor vi hver skulle pege på tre favoritter som vi regnede med ville vinde EM. Han har valgte de typiske som Italien, Spanien og Frankrig hvilket jeg ærligt talt ikke har den store forståelse for. Jeg valgte som bekendt Tyskland, Holland og Portugal men tror mest på Tyskland i den sidste ende. Er dog sikker på at det bliver en af de tre. Forstår godt hvad du mener men det vare bare det ideen kom fra og EM turneringen synes jeg nu er meget åben og det er ikke så mange nationer man helt kan afskrive med det samme. Det er vel kun Tyrkiet, Østrig og Schweiz man kan sige med sikkerhed ikke vinder turneringen.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 10. jun, 2008 09:16

Henrik C skrev:I fodboldloven står:" En forsvarsspiller, som forsætligt forlader banen for derved at anbringe en angrebsspiller i en offside-position, skal advares, men det er ikke nødvendigt for dommeren at standse spillet med det samme for at advare spilleren. Angriberen skal ikke straffes for den offsideposition, han er blevet anbragt i ved unfair midler."

Jeg siger stadig, at der var offside - klart endda.
Jeg er overbevist om du har ret. Han forlader ikke forsætligt banen i og med han bliver skubbet ud. Han ligger stadig ned, da bolden bliver sendt ind over mållinjen, hvilket med tydelighed indikerer det ikke var forsætligt han var uden for banen.

Ofte bliver offensive spillere der er i offside position, gjort de er udenfor spilindflydelse. Dette kunne man også indføre for forsvarsspilleren, men igen så bliver denne offside regel endnu mere indviklet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » tirsdag, 10. jun, 2008 09:54

Heksem skrev:
Henrik C skrev:I fodboldloven står:" En forsvarsspiller, som forsætligt forlader banen for derved at anbringe en angrebsspiller i en offside-position, skal advares, men det er ikke nødvendigt for dommeren at standse spillet med det samme for at advare spilleren. Angriberen skal ikke straffes for den offsideposition, han er blevet anbragt i ved unfair midler."

Jeg siger stadig, at der var offside - klart endda.
Jeg er overbevist om du har ret. Han forlader ikke forsætligt banen i og med han bliver skubbet ud. Han ligger stadig ned, da bolden bliver sendt ind over mållinjen, hvilket med tydelighed indikerer det ikke var forsætligt han var uden for banen.

Ofte bliver offensive spillere der er i offside position, gjort de er udenfor spilindflydelse. Dette kunne man også indføre for forsvarsspilleren, men igen så bliver denne offside regel endnu mere indviklet.
Helt enig med jer begge. Der var klart offside. Det irriterer mig grænseløst som dommere altid skal dække over hinanden. Det ville klæde dommerstanden at indrømme, de laver fejl bare engang imellem :roll:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » tirsdag, 10. jun, 2008 10:17

Knud Erik Fisker er enige med VP, Heksem og HC http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 018200.ece
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Besvar