Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bongfong » søndag, 08. jun, 2008 09:17

Sådan. Fik 50% rigtig med resultatet igår. Her er nye bud:
Østrig - Kroatien 0-3
Tyskland - Polen 1-0
Hvis i skal oddse på det, så oddse kroatien sejr med 2. Giver over odds 3 igen. Penge lige ned i lommerne! :D

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 08. jun, 2008 10:48

vandt da 230 kr igår på oddset. altid meget godt.
specielt når jeg ikke har oddset i flere år.
plus jeg vandt straffesparks konkurrencen til fodbold festen igår. superb.

Det jeg så af de 2 kampe igår var skuffende, specielt den første kamp var til at lukke op og skide i.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 08. jun, 2008 20:51

Hvordan kan tyskerne dog brænde den chance efter små 4 min spil?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11222
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 08. jun, 2008 21:29

Rasmus skrev:
henrik1 skrev:Meget cool at Schweitz har Jack Lemmon som træner.
Hvor er det rart, at andre også har fået øjnene op for denne kuriøsitet. Det faktum har jeg advokeret for i årevis: Jack Lemmon er ikke død. Han er bare blevet træt af Hollywood.
Synes nu mere han lignede Walther Matthau (fra "Grumpu old men" aka "Gnavne gamle mænd") :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hald » søndag, 08. jun, 2008 22:45

God kamp af tyskerne i aften. Det er en fornøjelse at se deres spil på kanterne, med Jansen og Podolski i venstresiden og Lahm og Fritz i højre.

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » søndag, 08. jun, 2008 23:11

Hald skrev:God kamp af tyskerne i aften. Det er en fornøjelse at se deres spil på kanterne, med Jansen og Podolski i venstresiden og Lahm og Fritz i højre.
Syntes også det var fedt at sidde og se dem spille som de gør.
Fra det man kunne se idag, så er Tyskland da bare et drømmelandshold, de har jo alt de skal bruge, (ud over Torres :lol: ) Jeg syntes i hvert tilfald at det er super at se et hold spille som dem.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 08. jun, 2008 23:15

Ja tyskerne er jo uhyggelige både deffensivt og offensivt. Og det lader ikke til de er udråbt som favoritter uden grund.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » søndag, 08. jun, 2008 23:18

Thommo skrev:Ja tyskerne er jo uhyggelige både deffensivt og offensivt. Og det lader ikke til de er udråbt som favoritter uden grund.
I agree

Er der egentlig nogle der ved om Mascherano er udtaget til den kamp der bliver spillet i nat. USA-Argentina, godt nok kun en venskabskamp, men kunne da stadig være sjovt hvis masch var med??
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » mandag, 09. jun, 2008 09:54

Pisse ærgerligt at Østrigerne ikke fik udlignet i overtiden mod et skidt spillende (i 2. halv) Kroatisk hold!

Tyskerne ser uhyggelig gode ud og de spiller sikkert finale. Glæder mig til at se Italien mod Holland, burde være meget underholdende.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 09. jun, 2008 10:48

93'Kofoed skrev:
Thommo skrev:Ja tyskerne er jo uhyggelige både deffensivt og offensivt. Og det lader ikke til de er udråbt som favoritter uden grund.
I agree

Er der egentlig nogle der ved om Mascherano er udtaget til den kamp der bliver spillet i nat. USA-Argentina, godt nok kun en venskabskamp, men kunne da stadig være sjovt hvis masch var med??
Han var såmænd med i 87 min. Så så han rødt og blev sendt i bad. Kampen endte 0-0.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » mandag, 09. jun, 2008 10:49

Emmy skrev:
93'Kofoed skrev:
Thommo skrev:Ja tyskerne er jo uhyggelige både deffensivt og offensivt. Og det lader ikke til de er udråbt som favoritter uden grund.
I agree

Er der egentlig nogle der ved om Mascherano er udtaget til den kamp der bliver spillet i nat. USA-Argentina, godt nok kun en venskabskamp, men kunne da stadig være sjovt hvis masch var med??
Han var såmænd med i 87 min. Så så han rødt og blev sendt i bad. Kampen endte 0-0.
Ja, det fandt jeg også ud af. skide ærgeligt resultat, da jeg havde bettet på at Argentina ville vinde.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 09. jun, 2008 11:53

Indtil videre synes jeg det har været et tamt EM - rent spille mæssigt. Der har været for få oplagte muligheder, hvor det faktisk kun e Tyskerne der har spillet ordentligt fodbold - måske endda på en noget billig baggrund. Polen virker indtil nu som det svageste mandskab.

Super kamp af Podolski, Frings og Lahm.

Noget andet bemærkelsesværdigt - 3 ud af de 4 kampe, har det været de røde mod de hvide :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » mandag, 09. jun, 2008 15:04

Nogen der kan svare mig på hvorfor Østrig og Schweiz spillede i helt identiske trøjer? Det har helt sikkert noget at gøre med at de er værtsnationerne men det har man da aldrig ser før. Det fjerner da også noget af charmen. Jeg blev i hvert fald meget overrasket over at se Østrig optræde i de samme trøje som Schweiz i går. :?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » mandag, 09. jun, 2008 16:08

Styf skrev:Nogen der kan svare mig på hvorfor Østrig og Schweiz spillede i helt identiske trøjer? Det har helt sikkert noget at gøre med at de er værtsnationerne men det har man da aldrig ser før. Det fjerner da også noget af charmen. Jeg blev i hvert fald meget overrasket over at se Østrig optræde i de samme trøje som Schweiz i går. :?
Mon ikke det bare er Puma der er meget uopfindsomme med deres designs? Polen spiller ligeledes i en trøje der er næsten magen til (har bare et par hvide streger ned langs begge sider af ryggen).

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » mandag, 09. jun, 2008 16:12

Mads T. skrev:
Styf skrev:Nogen der kan svare mig på hvorfor Østrig og Schweiz spillede i helt identiske trøjer? Det har helt sikkert noget at gøre med at de er værtsnationerne men det har man da aldrig ser før. Det fjerner da også noget af charmen. Jeg blev i hvert fald meget overrasket over at se Østrig optræde i de samme trøje som Schweiz i går. :?
Mon ikke det bare er Puma der er meget uopfindsomme med deres designs? Polen spiller ligeledes i en trøje der er næsten magen til (har bare et par hvide streger ned langs begge sider af ryggen).
Døm selv.

Schweiz
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori ... roeje.html

Østrig
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori ... roeje.html

Polen
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori ... roeje.html
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar