Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brink

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brink » tirsdag, 29. apr, 2008 23:14

100% enig med dig, Rasmus.

Messi viste klassen i dag, og modsat Cronaldo, falder han IKKE ud af de store kampe. Jeg synes, han(skadesfri, som du også siger) lige er et niveau over Cronaldo.

Og hvor mangler Barca dog Ronaldinho!

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 29. apr, 2008 23:20

Jæger skrev:Lige en anden ting...

Henry passer slet ikke i Spanien og Barcelona... Få ham hjem til England og til Liverpool.. Tror han vil rejse sig for vildt sammen med Torres. Begge er god med hovedet, hurtige og træfsikre.
Henri passer ihvertfald ikke i Barca - og det gør Gudjohnson heller ikke. Jeg tror at Barca købte de 2 for at give spillet en anden dimension (lidt lig Rafas indkøb af Crouch). Men det lykkes ikke for hverken Henri eller Gudjohnson.

Ydermere - Henri er altså ikke så hurtig som han har været. Mod united burde han have udfordret mere, gået til baglinien ihvertfald i en situation, jeg tror han har mistet "the touch". Om han er god nok som angriber i Liverpool, givetvis ja, men vi er da også ret tyndt besat.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 29. apr, 2008 23:25

On a bad day -- listen to Just Jack. Det har ikke en skid med fodbold at gøre, men nu orker jeg ikke at tænke på dagens møgkamp.

http://www.youtube.com/watch?v=K72tfYdYROo
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » onsdag, 30. apr, 2008 00:20

Du er ikke den eneste der lider for tiden min ven. Kan jeg godt love dig. Tak for sangen.

Med hensyn til kampen, så er jeg selvfølgelig noget bitter over ManU er i finalen. Omvendt så ville det være en meget fin gave hvis vi også kommer så langt og slår dem. Vi har et regnskab at gøre op med dem. Og jeg ser intet hellere end at vi slår dem i en CL-finale.

Kaptajnen
Indlæg: 270
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kaptajnen » onsdag, 30. apr, 2008 01:51

Det er en sort dag...

vi SKAL slå de svin i finalen!!!!

Vallen

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vallen » onsdag, 30. apr, 2008 08:50

Brink skrev:100% enig med dig, Rasmus.

Messi viste klassen i dag, og modsat Cronaldo, falder han IKKE ud af de store kampe. Jeg synes, han(skadesfri, som du også siger) lige er et niveau over Cronaldo.

Og hvor mangler Barca dog Ronaldinho!
Messi, viste hvad?

At han er gudsbenådet med en bold, til at drible og aflevere. Men at han langtfra er direkte eller effektiv nok, når han søger målet

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 30. apr, 2008 08:53

Kan grunden til manu blir rost til skyerne for at spille på samme måde som os, mens vi blir nedgjort for det samme, kan det ikke være fordi de har individualisterne, i større grad end vi har?

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » onsdag, 30. apr, 2008 09:53

Vallen skrev:
Brink skrev:100% enig med dig, Rasmus.

Messi viste klassen i dag, og modsat Cronaldo, falder han IKKE ud af de store kampe. Jeg synes, han(skadesfri, som du også siger) lige er et niveau over Cronaldo.

Og hvor mangler Barca dog Ronaldinho!
Messi, viste hvad?

At han er gudsbenådet med en bold, til at drible og aflevere. Men at han langtfra er direkte eller effektiv nok, når han søger målet
Det er lige præcis det, der gør Ronaldo så god, at han scorer 40 mål i år eller mere. Det er jo helt vildt. Messi scorer ikke nok mål, men som fodboldspiller og dribler er han eminent - faktisk en fornøjelse at se på. Og så ligner han ikke en tudemarie som Ronaldo, men ligner i stedet Roman Polanski, hvilket vel også er sejt nok.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. apr, 2008 10:13

jørgen lk skrev:Jeg skal til lønsamtale i morgen - og hvad så, siger i vel.
Men min chef er glødende scum, og han sagde at hvis de tabte idag, så er der altså ingen pardon (money to me). Nu håber jeg vel på en pæn stigning, men havde sgu helst været foruden. Bvadrrrrrrr.....
Hvis det er det der er afgørende for hvor meget du får i lønningspoen, så havde jeg med garanti haft sidste arbejdsdag pågældende sted.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 30. apr, 2008 10:23

Emmy skrev:
jørgen lk skrev:Jeg skal til lønsamtale i morgen - og hvad så, siger i vel.
Men min chef er glødende scum, og han sagde at hvis de tabte idag, så er der altså ingen pardon (money to me). Nu håber jeg vel på en pæn stigning, men havde sgu helst været foruden. Bvadrrrrrrr.....
Hvis det er det der er afgørende for hvor meget du får i lønningspoen, så havde jeg med garanti haft sidste arbejdsdag pågældende sted.
Det har du da fuldstændig ret i. Har du et godt job til mig i Legoland? Eller måske jeg lige skulle vente til vi har klasket dem i Moskva....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. apr, 2008 10:35

jørgen lk skrev:
Emmy skrev:
jørgen lk skrev:Jeg skal til lønsamtale i morgen - og hvad så, siger i vel.
Men min chef er glødende scum, og han sagde at hvis de tabte idag, så er der altså ingen pardon (money to me). Nu håber jeg vel på en pæn stigning, men havde sgu helst været foruden. Bvadrrrrrrr.....
Hvis det er det der er afgørende for hvor meget du får i lønningspoen, så havde jeg med garanti haft sidste arbejdsdag pågældende sted.
Det har du da fuldstændig ret i. Har du et godt job til mig i Legoland? Eller måske jeg lige skulle vente til vi har klasket dem i Moskva....
Hvis du skal blive er det nok en god ide at forhandle løn inden finalen. Evt. forhandle en langtidskontrakt på plads med en fed aftrædelsesbonus.
Skal jeg sørge Keld om han har noget til dig?
Måske en plads i piratland?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 30. apr, 2008 11:14

"Årets fodboldbrag!"

Min bare...
Billede

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 30. apr, 2008 11:18

Henrik C skrev:
Vallen skrev:
Brink skrev:100% enig med dig, Rasmus.

Messi viste klassen i dag, og modsat Cronaldo, falder han IKKE ud af de store kampe. Jeg synes, han(skadesfri, som du også siger) lige er et niveau over Cronaldo.

Og hvor mangler Barca dog Ronaldinho!
Messi, viste hvad?

At han er gudsbenådet med en bold, til at drible og aflevere. Men at han langtfra er direkte eller effektiv nok, når han søger målet
Det er lige præcis det, der gør Ronaldo så god, at han scorer 40 mål i år eller mere. Det er jo helt vildt. Messi scorer ikke nok mål, men som fodboldspiller og dribler er han eminent - faktisk en fornøjelse at se på. Og så ligner han ikke en tudemarie som Ronaldo, men ligner i stedet Roman Polanski, hvilket vel også er sejt nok.
At man er gudsbenådet med en bold til at drible og aflevere, er jo heller ikke så tosset. Messi scorede ikke i aftes - men det gjorde Ronaldo heller ikke. Og bare fordi Ronaldo har scoret en milliard mål i denne sæson, er Messis 15 mål i 33 La Primera og CL-kampe jo ikke just et dårligt snit. Slet ikke, når man tænker på, at han har været skiftet ind i mange af kampene og skiftet i sikkert endnu flere. I sidste sæson var det 15 mål i 31 kampe. Slet ikke værst for en kantspiller overhovedet. Dertil kan man på få sekunder se på Barcas spil om han er på banen eller ej. Så du eks. lokalderbyet mod Espanyol for et par uger siden? Før halvlegen spillede Barca som en pose l*rt. I 2. halvleg kom Messi ind og holdet var som forvandlet. Han drev dem frem ene mand. Det ser man meget sjældent Ronaldo gøre.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik C » onsdag, 30. apr, 2008 12:24

Rasmus skrev:
Henrik C skrev:
Vallen skrev:
Brink skrev:100% enig med dig, Rasmus.

Messi viste klassen i dag, og modsat Cronaldo, falder han IKKE ud af de store kampe. Jeg synes, han(skadesfri, som du også siger) lige er et niveau over Cronaldo.

Og hvor mangler Barca dog Ronaldinho!
Messi, viste hvad?

At han er gudsbenådet med en bold, til at drible og aflevere. Men at han langtfra er direkte eller effektiv nok, når han søger målet
Det er lige præcis det, der gør Ronaldo så god, at han scorer 40 mål i år eller mere. Det er jo helt vildt. Messi scorer ikke nok mål, men som fodboldspiller og dribler er han eminent - faktisk en fornøjelse at se på. Og så ligner han ikke en tudemarie som Ronaldo, men ligner i stedet Roman Polanski, hvilket vel også er sejt nok.
At man er gudsbenådet med en bold til at drible og aflevere, er jo heller ikke så tosset. Messi scorede ikke i aftes - men det gjorde Ronaldo heller ikke. Og bare fordi Ronaldo har scoret en milliard mål i denne sæson, er Messis 15 mål i 33 La Primera og CL-kampe jo ikke just et dårligt snit. Slet ikke, når man tænker på, at han har været skiftet ind i mange af kampene og skiftet i sikkert endnu flere. I sidste sæson var det 15 mål i 31 kampe. Slet ikke værst for en kantspiller overhovedet. Dertil kan man på få sekunder se på Barcas spil om han er på banen eller ej. Så du eks. lokalderbyet mod Espanyol for et par uger siden? Før halvlegen spillede Barca som en pose l*rt. I 2. halvleg kom Messi ind og holdet var som forvandlet. Han drev dem frem ene mand. Det ser man meget sjældent Ronaldo gøre.
Hvis din kommentar er rettet til mig, så har du ret i at jeg skrev noget vrøvl. Jeg mente at i forhold til Ronaldo er Messi mindre scorende, men det er alle i hele verden jo. Messi er sej.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 30. apr, 2008 12:33

Rasmus skrev:
Ryehauge skrev:Jovist, Ronaldo er verdens bedste spiller, men kan han virkelig betyde SÅ meget for det hold?
Nu jeg er igang med diazshow:

Billede

Når Messi ellers er skadesfri, så ville jeg vælge ham ti ud af ti gange.
Dertil er jeg ti ud af ti gange enig.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar