Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
LFC1892

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC1892 » mandag, 11. feb, 2008 23:00

Arsenal vandt 2-0 sidste målscorer ADEBAYOR( jeg kan li' manden, han scorer jo mål på samlebånd :lol: :lol: :lol: )

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » mandag, 11. feb, 2008 23:16

jørgen lk skrev:
93'Kofoed skrev:
niels skrev:Arsenal 1-0 efter hjørnespark
Ja, det er noget værre lort :evil:

Senderos
Mener du det alvorligt???
Okay, så slemt var det heller ikke. men det er da skidt hver gang Arsenal, united, eller chelsea vinder. Er det ikk'?
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Gerrard08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Gerrard08 » tirsdag, 12. feb, 2008 00:09

Jeg syntes det er klasse når arsenal vinder i øjeblikket så manu ikke får det mesterskab..

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » tirsdag, 12. feb, 2008 00:11

Gerrard08 skrev:Jeg syntes det er klasse når arsenal vinder i øjeblikket så manu ikke får det mesterskab..
Ja, når man ser det fra den vinkel så er det klasse :dance:
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 12. feb, 2008 13:04

Gerrard08 skrev:Jeg syntes det er klasse når arsenal vinder i øjeblikket så manu ikke får det mesterskab..
Ja lige nøjagtigt! Jeg vil da hundrede gange hellere have at Arsenal vinder mesterskabet end at United gør. Nu er vi jo ude af mesterskabs kampen endnu engang så jeg håber da selvfølgelig på at Arsenal bliver mestre :lol:
Billede

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » tirsdag, 12. feb, 2008 13:20

Superdaniel skrev:
Gerrard08 skrev:Jeg syntes det er klasse når arsenal vinder i øjeblikket så manu ikke får det mesterskab..
Ja lige nøjagtigt! Jeg vil da hundrede gange hellere have at Arsenal vinder mesterskabet end at United gør. Nu er vi jo ude af mesterskabs kampen endnu engang så jeg håber da selvfølgelig på at Arsenal bliver mestre :lol:
Der var en lille periode for nogen uger siden, hvor Arsenal så ud til at havde mistet pusten. Men det var altså en meget lille periode og Wenger har igen formådet at stabilisere Deres spil. Nu tror jeg helt bestemt de kører dette PL i hus. Det mest fantastiske ville være hvis manure nu kom i en meget dårlig periode hvor de dummer sig rigtig meget. Min største drøm ville være at trods vores elendige sæson, vi alligevel ville ende højere end dem! Mmmmmmmm, man har jo lov til at drømme lidt 8-)
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 12. feb, 2008 13:26

RobertS skrev:
Superdaniel skrev:
Gerrard08 skrev:Jeg syntes det er klasse når arsenal vinder i øjeblikket så manu ikke får det mesterskab..
Ja lige nøjagtigt! Jeg vil da hundrede gange hellere have at Arsenal vinder mesterskabet end at United gør. Nu er vi jo ude af mesterskabs kampen endnu engang så jeg håber da selvfølgelig på at Arsenal bliver mestre :lol:
Der var en lille periode for nogen uger siden, hvor Arsenal så ud til at havde mistet pusten. Men det var altså en meget lille periode og Wenger har igen formådet at stabilisere Deres spil. Nu tror jeg helt bestemt de kører dette PL i hus. Det mest fantastiske ville være hvis manure nu kom i en meget dårlig periode hvor de dummer sig rigtig meget. Min største drøm ville være at trods vores elendige sæson, vi alligevel ville ende højere end dem! Mmmmmmmm, man har jo lov til at drømme lidt 8-)
Ja det kunne være smukt hvis det kom til at være tilfældet men jeg tror bare ikke at det kommer til at ske. United har en eller anden tendens til at komme tilbage på sporet efter at de har spillet en dårlig kamp eller lign. Jeg tror desværre ikke at det kommer til at ske men man skal jo aldrig sige aldrig nu hvor de meget vigtige Champions League kampe også kommer og så kan det jo være at mere og mere af deres fokus kommer over på den tunering hvis de kommer måske 8 eller 10 point bagefter Arsenal.
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » torsdag, 14. feb, 2008 21:45

Fantastisk at Manchester City endelig slog Scum på udebane. Selvom resultatet måske ikke var så godt for os tror jeg stadig så meget på vores egne evner at vi nok skal få den fjerdeplads og da jeg elsker at se Scum lide var resultatet bestemt meget glædeligt for mig. Håber virkelig at Scum bliver forhindret i at vinde mesterskabet. Jeg holder selvfølgelig med Arsenal i mesterskabskampen og det er godt nok ynkeligt at vi aldrig selv er med i kampen om mesterskabet men nu må vi jo så bare glæde os over Scums ulykke når vi nu ikke kan glæde os over vores egne resultater.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » fredag, 15. feb, 2008 21:59

"Vores dreng", Jack Hobbs har scoret for Scunthorpe i den svære udekamp mod Stoke og Stoke er bagud med 0-2 ved pausen.

Edit: ...og alligevel vandt Stoke så kampen i sidste ende med 3-2
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 16. feb, 2008 16:25

nrg skrev:"Vores dreng", Jack Hobbs har scoret for Scunthorpe i den svære udekamp mod Stoke og Stoke er bagud med 0-2 ved pausen.

Edit: ...og alligevel vandt Stoke så kampen i sidste ende med 3-2
Og Stoke fører nu divisionen... :D 8-) Kunne være fedt at se dem i PL i næste sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » lørdag, 16. feb, 2008 18:35

Nu er scum også foran. Denne weekend bliver da også værre og værre!

Kaptajnen
Indlæg: 270
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kaptajnen » lørdag, 16. feb, 2008 19:41

Det er det rene elendighed...

Dog vandt jeg 2135 kroner på Stuttgart og Leyton, så har jeg da nogle penge jeg kan tabe i morgen...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 16. feb, 2008 23:25

Uha, hvor man utd spillede en god kamp. De udspillede liganes nr. 1. Adebayor skadet eller ej. anderson og nani gjorde ganske godt, og bedre end de unge 'super' talenter fra Arsenal. Eneste englænder (hoyte) i Arsenal startopstilling, var nok den dårligste på banen. rooney viser verdensklasse. Hvis han fortsætter, så er der ikke mange der vil huske Alan Shearer om nogle år. En efterhånden ganske komplet angriber, og bruttotypen på en engelsk fighter.

Ikke blot at man utd spiller hurtigt og direkte, de spiller også det oppres spil Benitez og Mourinho var med til at indføre i Premier League.

Denne FA cup kamp, kan blive et vendepunkt for Arsenal, det viser at man utd - uden tevez, giggs, scholes og c. ronaldo, og med park, fletcher, brown - kan udspille hvilket somhelst mandskab.

man utd har evnen til at kører videre på et sådan resultat og en sådan overbevisende indsats. Deres velkendte synergi effekt træder i kraft igen.

Glemte lige at nævne Evra pt. er en af verdens bedste backs.

EDIT: Øv hvor det piner mig at skrive ovenstående, men det gør dem ikke mindre sande.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 17. feb, 2008 00:22

Scum er godt nok skræmmende men at Arsenal nu er ude af FA Cuppen kan forhåbentlig vendes til noget positivt da de nu kan koncentrere sig endnu mere om at holde Scum bag sig i Premier League. Jeg frygter meget at Scum hentet dette urutinerede Arsenal hold men de har altså et solidt forspring på fem point så med mindre dette nederlag påvirker dem meget psykisk håber jeg på at de forsat kan opretholde deres stabile resultater i Premier League men det bliver godt svært for Scum har tilsyneladende desværre ramt topformen på det helt rigtige tidspunkt og dette massive nederlag kan simpelthen ikke undgå at påvirke Arsenal en lille smule mentalt i de kommende uger.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 17. feb, 2008 10:06

@Styf & Hekkem

Inden i kammer over i jeres roser til manc, syntes jeg lige i skal træde lidt på bremsen.
manc spillede en helt fantastisk kamp, og var tændte fra start, mod et Arsenal hold som sitiationen ser ud nu, ligger nr. 1 i PL og stadig er med i CL. Selvom Wenger aldrig ville indrømme det (AF ligeså) tror jeg ikke han syntes det er jordens undergang de ryger ud, og denne indstilling tog Arsenal med på banen, og dette bliver starffet mod et meget tændt manc hold.

manc har spillet forfærdeligt i de sidste kampe, og det er kun ronaldo som har gjort forskellen. En spiller som Rooney har vel nok spillet sin dårligste sæson, i deres grimme røde trøje. Så en enkel god kamp ændre ikke på dette.

Jeg tror sagtens Arsenal kan rejse sig fra dette nederlag, hvilket vi også så efter deres store nederlag til Totenham. Men selvfølgelig er Arsenal et meget ungt hold, hvor manc før har været i denne situation.

ps. jeg tror også det er for tidligt af afskrive chelsea.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar