Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » fredag, 15. apr, 2022 08:38

mortenbak skrev:
torsdag, 14. apr, 2022 09:22
Redtothebone skrev:
onsdag, 13. apr, 2022 23:30
Det var virkelig en hård kamp for City idag. Men hvor er Atlético dog et ulækkert hold, de burde have fået mindst 3 røde kort idag, og det er mig ubegribeligt hvor meget deres spilleres og simione får lov til, er som om dommerne er bange for dem.

Heldigvis er de ude nu, synd for city at de får flere spillere skadet, men Klopp fik da en recept til hvordan City skal presses.
Det lyder helt vildt, hvad der foregik. Jeg så ikke kampen - men har længe syntes at Athletico under Simione er blevet mere og mere usympatiske og svinske.
En gang havde jeg faktisk lidt respekt for deres kampgejst - men det er som om det er kammet fuldstændig over og nu bare handler om at skade modstanderne og rulle længst muligt ved tacklinger.

Og det virker som om det er indøvet og med Simiones accept.

Det er sgu klamt!



AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 15. apr, 2022 20:29

mortenbak skrev:
torsdag, 14. apr, 2022 09:22
Redtothebone skrev:
onsdag, 13. apr, 2022 23:30
Det var virkelig en hård kamp for City idag. Men hvor er Atlético dog et ulækkert hold, de burde have fået mindst 3 røde kort idag, og det er mig ubegribeligt hvor meget deres spilleres og simione får lov til, er som om dommerne er bange for dem.

Heldigvis er de ude nu, synd for city at de får flere spillere skadet, men Klopp fik da en recept til hvordan City skal presses.
Det lyder helt vildt, hvad der foregik. Jeg så ikke kampen - men har længe syntes at Athletico under Simione er blevet mere og mere usympatiske og svinske.
En gang havde jeg faktisk lidt respekt for deres kampgejst - men det er som om det er kammet fuldstændig over og nu bare handler om at skade modstanderne og rulle længst muligt ved tacklinger.

Og det virker som om det er indøvet og med Simiones accept.

Det er sgu klamt!
Det virker til at være sket i takt med, at de er blevet ringere og ringere rent fodboldmæssigt de sidste par sæsoner.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » fredag, 15. apr, 2022 20:58

Håber Atlético bliver straffet efterfølgende, specielt Savic er virkelig utiltalende, han er i samme kategori som pepe, ramos og richarilson, man ved bare de lige pludselig får en hjerneblødning.

Ved at Simione er en helt dernede, men denne gang fejlede han strort, for da de gik frem og pressede City var de det bedste hold, men det var bare for sent.

Også ubegribeligt at han får lov at løbe rundt uden for det teknisk felt 30-40 gange i en kamp, i denne stod han endda inde på banen i lang tid til sidst, han er bare så gennemgribende usympatisk og hans arrogance med at han ikke vil hilse på modstanderende siger bare alt, spark ham af helvede til, det ville blive en stor dag for fodbolden.

Utroligt de har griezmann, suarez, lemar og joao Felix i truppen og stadig spiller de bare anti fodbold
YNWA

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 18. apr, 2022 09:31

Redtothebone skrev:
fredag, 15. apr, 2022 20:58
Håber Atlético bliver straffet efterfølgende, specielt Savic er virkelig utiltalende, han er i samme kategori som pepe, ramos og richarilson, man ved bare de lige pludselig får en hjerneblødning.

Ved at Simione er en helt dernede, men denne gang fejlede han strort, for da de gik frem og pressede City var de det bedste hold, men det var bare for sent.

Også ubegribeligt at han får lov at løbe rundt uden for det teknisk felt 30-40 gange i en kamp, i denne stod han endda inde på banen i lang tid til sidst, han er bare så gennemgribende usympatisk og hans arrogance med at han ikke vil hilse på modstanderende siger bare alt, spark ham af helvede til, det ville blive en stor dag for fodbolden.

Utroligt de har griezmann, suarez, lemar og joao Felix i truppen og stadig spiller de bare anti fodbold
Det mest besynderlige ved Athletico er at de har gjor det i årevis, og dommerne formår stadig ikke at håndtere det korrekt. Dommerne har med andre ord givet dem lov til det, hvorfor jeg egentligt ikke bebrejder at de gør de ting de gør.

Havde dommerne røv nok i bukserne til at slå ned på det konskevent og lange tilpas mange gule og røde kort ud til at vise hold som atheltico at den måde at spille på tolereres ikke, så skulle det nok gå i sig selv.

Det er dommernes opgave at løse det, og løsningen er ikke karantæerne på efterkrav.. Det skal sku være i kampen hede.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » onsdag, 20. apr, 2022 11:02

Tør man håbe på en lille gave fra Brighton og Lallana i aften?

De sidste to kampe har de slået Arsenal og Tottenham, så de går ind til kampen med selvtillid
Brighton er også rigtig gode på udebane - faktisk er det ligaens 6 bedste hold på udebane, og har fået 25 af deres 40 point på udebane.

Måske en overraskelse venter - jeg håber..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 20. apr, 2022 11:07

TG12 skrev:
onsdag, 20. apr, 2022 11:02
Tør man håbe på en lille gave fra Brighton og Lallana i aften?

De sidste to kampe har de slået Arsenal og Tottenham, så de går ind til kampen med selvtillid
Brighton er også rigtig gode på udebane - faktisk er det ligaens 6 bedste hold på udebane, og har fået 25 af deres 40 point på udebane.

Måske en overraskelse venter - jeg håber..
Man kan da altdi håbe. Hvis Crystal Palace og Southampton kan snuppe point imod dem, så er der da håb. Jeg tør ikke håbe så meget at jeg går ned og spiller penge på det.
Brighton er jo også gået fra at underpræstere deres xG, 0 mål efter xG på over 3 i de to forrige kampe, til at overpræstere ret meget de sidste par kampe og scoret 3 mål på en xG på 1.31.
Men City skal spille under niveau hvis de skal smide point til andre end Liverpool Football Club.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 20. apr, 2022 16:53

Jeg drømte at Brighton fik uafgjort mod Shitty i aften :D

Jeg kan ellers aldrig huske mine drømme.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 20. apr, 2022 22:30

mortenbak skrev:
onsdag, 20. apr, 2022 16:53
Jeg drømte at Brighton fik uafgjort mod Shitty i aften :D

Jeg kan ellers aldrig huske mine drømme.
Ser desværre ud til at den ellers opløftende drøm må over i bunken til de andre drømme der aldrig blev andet end netop det. To klamt afrettede skud giver to mål til Man C.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. apr, 2022 14:59

For Fulan det er underholdende at se Arsenal - Scum.
To håbløse amatørforsvar, som konkurrerer om at forære chancer væk.
Gunners fører 2-1 efter 1. halvleg, hvor scum fans føler sig snydt for 2 straffespark i 1. halvleg, som VAR ikke dømmer.
Den ene skal klokkeklart ikke dømmes efter reglerne, da Arsenal spilleren har hånd på bolden, men den befinder sig under kroppen på ham i et fald (ren lovtekst). Den anden er gråzone: Elange røres på den ene arm og den anden skulder, men ganske let berøring uden at "flytte på hans krop" (i mine øjne). I mine øjne er det korrekt, at der ikke dømmes straffe. Det er sådan een, hvor Frimann m.fl. siger: "Der skal mere til for at få et straffe".

Her i anden halvleg FÅR de så et korrekt dømt straffe, og så sparker Fernandes på stolpen og og ud til målspark.
Kort efter scorer Ronaldo, men dømmes korrekt offside, ca. 5-10 cm iflg VAR billedet.

Det er ren "Cola og Popcorn"-underholdning :D :D :D :D :D :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » lørdag, 23. apr, 2022 15:15

Kæmpe gåde hvordan Bruno Fernandes kan undgå rødt der - bolden er langt væk, og han stempler alligevel ind på anklen af Tavares.

Men dejligt at se at han bliver ringere og ringere.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. apr, 2022 15:41

Icipher skrev:
lørdag, 23. apr, 2022 15:15
Kæmpe gåde hvordan Bruno Fernandes kan undgå rødt der - bolden er langt væk, og han stempler alligevel ind på anklen af Tavares.

Men dejligt at se at han bliver ringere og ringere.
Jeg kunne ikke dy mig for at runde forbi scums danske Facebook side. Derinde omtales han som "Bæ Fernandes" eller "Failnandes" Det er i det hele taget rystende, at høre såkaldte fans svine stort set samtlige af deres egne spillere til, som de gør derinde.

Martin Jørgensen kalder for i øvrigt situationen for et "mørkeorange kort" mens Grønkjær dømmer rødt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 23. apr, 2022 16:11

Det er altid fantastisk at se United tabe, nu satte de maguire af holdet og så indkassere de alligevel 3 mål, der er jo ingen på det hold der levere over middel.

Long May it continue :D
YNWA

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 23. apr, 2022 16:39

Redtothebone skrev:
lørdag, 23. apr, 2022 16:11
Det er altid fantastisk at se United tabe, nu satte de maguire af holdet og så indkassere de alligevel 3 mål, der er jo ingen på det hold der levere over middel.

Long May it continue :D
Før kampen var der en på Arsenals forum (bold.dk) der mente det var unfair at sætte 'arry af holdet :lol:

Men okay, Arsenal vandt alligevel :headbang:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 23. apr, 2022 17:10

City får desværre en masse til målscoren idag, de kan nemt lave 3 mere :(
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. apr, 2022 17:53

Redtothebone skrev:
lørdag, 23. apr, 2022 17:10
City får desværre en masse til målscoren idag, de kan nemt lave 3 mere :(
Det er som de lige har skruet bissen på de sidste par kampe. Jeg havde håbet de var blevet lidt rystede efter at have slappet lidt for meget af i det nye år og nu indhentet.

Besvar