Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 30. sep, 2021 13:18

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. sep, 2021 23:15
Cynwal skrev:
onsdag, 29. sep, 2021 23:10
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 29. sep, 2021 22:57
Det bedste ved det er at Ole ikke bliver fyret.
Det sjove er så, at iflg. Ole Gunners egen definition af offside reglen, så er Lindgard vel offside på Glitterick Smørhårs scoring i overtiden
Det gælder vel ikke, når det er i mod Man u :lol:
Men kampen viste at de har ikke noget godt hold. De lever på tilfældigheder og individuel kvalitet.
Jeg sad også og så lidt af kampen igår, jeg undrer mig stadig over hvilken spillestil eller koncept de ønsker at spille, Pogba så i øvrigt røv sur ud efter kampen :D og Sancho der har koster over 600 mio virker ganske ordinær - I LOVE IT :D

Har i set deres kamp program de næste 11 kampe, kun en på papiret nem kamp, jeg tror ikke Ole er manager når de når til december.

Manchester United Everton 2. oktober
Leicester Manchester United 16. oktober
Manchester United Atalanta 20. oktober
Manchester United Liverpool 24. oktober
Tottenham Manchester United 30. oktober
Atalanta Manchester United 2. november
Manchester United Manchester City 6. november
Watford Manchester United 20. november
Villarreal Manchester United 23. november
Chelsea Manchester United 28. november
Manchester United Arsenal 30. november
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. okt, 2021 13:30

Redtothebone skrev:
torsdag, 30. sep, 2021 13:18

Har i set deres kamp program de næste 11 kampe, kun en på papiret nem kamp, jeg tror ikke Ole er manager når de når til december.
Ronaldo som spillende træner inden årsskiftet?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » fredag, 01. okt, 2021 23:53

Filos of Isk skrev:
fredag, 01. okt, 2021 13:30
Redtothebone skrev:
torsdag, 30. sep, 2021 13:18

Har i set deres kamp program de næste 11 kampe, kun en på papiret nem kamp, jeg tror ikke Ole er manager når de når til december.
Ronaldo som spillende træner inden årsskiftet?
Haha, med taktikken spil mig.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. okt, 2021 14:19

Pickford har bare de latterligt korteste arme i PL:
Billede

Det skud fra Martial skulle han have reddet!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 02. okt, 2021 15:32

Der er grund til at sende en venlig tanke til Rafa & co. for at stjæle et par points fra Scumsters... :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. okt, 2021 17:58

Billede
Leicester - Manchester United: 4-2
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 16. okt, 2021 18:38

Herligt med nederlag til scum. De er godt nok ringe. Jeg ser ingen som helst mulighed for at vi ikke vinder over dem næste weekend.

Og Chelsea stiller endnu engang op i en 8-2 opstilling. Hold kæft et fesent defensivt hold mand
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. okt, 2021 20:07

Emmy skrev:
lørdag, 16. okt, 2021 18:38
Herligt med nederlag til scum. De er godt nok ringe. Jeg ser ingen som helst mulighed for at vi ikke vinder over dem næste weekend.

Og Chelsea stiller endnu engang op i en 8-2 opstilling. Hold kæft et fesent defensivt hold mand
:dance:

Brentford med 2 på stolpen og lige snydt for et straffe, da der ikke var offside, men man gider åbenbart slet ikke bruge VAR mere :dontknow:

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 16. okt, 2021 20:29

Hvor er det dog langt ude at Chelsea spillerne kan ligge og lege skadede i 10 minutter og der bliver lagt 4 minutter til. Alene udskiftningerne burde udgøre de 4 minutter.
Og ja! VAR burde da gennemse episoden ved offsiden og efterflg straffe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bblauritzen » søndag, 17. okt, 2021 09:54

Niels K skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 16. okt, 2021 18:38
Herligt med nederlag til scum. De er godt nok ringe. Jeg ser ingen som helst mulighed for at vi ikke vinder over dem næste weekend.

Og Chelsea stiller endnu engang op i en 8-2 opstilling. Hold kæft et fesent defensivt hold mand
:dance:

Brentford med 2 på stolpen og lige snydt for et straffe, da der ikke var offside, men man gider åbenbart slet ikke bruge VAR mere :dontknow:
Det undrede jeg mig også meget over. Nogen der kan komme med en reel forklaring på hvorfor?

-----------------
bblauritzen


Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 17. okt, 2021 16:46

Cynwal skrev:
lørdag, 16. okt, 2021 17:58
Billede
Leicester - Manchester United: 4-2
Billede
Jeg undrer mig lidt over at Peter Schmeichel ikke blev bedt om en kommentar til det resultat i aftenens TV-show? Kunne ellers have været sjovt at høre hvad han mente om det ... :lol:

Gad i øvrigt vide om ikke West Ham snart må anses for en mere seriøs top 4 kandidat end Scumsters?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 17. okt, 2021 18:24

Sledgehammer skrev:
søndag, 17. okt, 2021 16:46
Cynwal skrev:
lørdag, 16. okt, 2021 17:58
Billede
Leicester - Manchester United: 4-2
Billede
Jeg undrer mig lidt over at Peter Schmeichel ikke blev bedt om en kommentar til det resultat i aftenens TV-show? Kunne ellers have været sjovt at høre hvad han mente om det ... :lol:

Gad i øvrigt vide om ikke West Ham snart må anses for en mere seriøs top 4 kandidat end Scumsters?
Hmmm, David Moyes, som Det Gamle Træfort HELLER ikke kunne bruge, får med klassiske managerdyder meget ud af sit materiale, så det kan være du har ret. Som Mr. Fergusons "replacement" var han dog dømt til fiasko, men det tror jeg ALLE managers ville have været.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 18. okt, 2021 06:53

bblauritzen skrev:
søndag, 17. okt, 2021 09:54
Niels K skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 16. okt, 2021 18:38
Herligt med nederlag til scum. De er godt nok ringe. Jeg ser ingen som helst mulighed for at vi ikke vinder over dem næste weekend.

Og Chelsea stiller endnu engang op i en 8-2 opstilling. Hold kæft et fesent defensivt hold mand
:dance:

Brentford med 2 på stolpen og lige snydt for et straffe, da der ikke var offside, men man gider åbenbart slet ikke bruge VAR mere :dontknow:
Det undrede jeg mig også meget over. Nogen der kan komme med en reel forklaring på hvorfor?

-----------------
bblauritzen
Chelsea heldige som er tilbake på tabelltopp

Chelsea ble satt under massivt press i andre omgang mot Brentford, og kan takke keeper Edouard Mendy for at de fortsatt ligger foran Liverpool på tabellen.

Blåtrøyene vant 1-0 på Brentford Community Stadium, men det er nesten utrolig at Chelsea fikk med seg ett poeng fra denne kampen, da de hadde bare en avslutning på mål.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. okt, 2021 07:14

Er jeg smålig?... Det har jeg vist bevist før, så jeg kan ligesågodt fortsætte.
Min holdning til Newcastle har vendt 180 grader. Fra at have syntes, at de er en historierig traditionsklub, som hører hjemme i PL, ønsker jeg dem fremadrettet alt dårligt, i selskab med de andre statsejede/oligark ejede klubber. Så jeg vil græde tørre tårer, hvis det øjeblikkelige billede omkring nedrykning også er det endelige resultat efter sidste spilledag i maj 2022:

Nedrykkerne er i øjeblikket:

Norwich - Newcatle - Burnley.

Ovenover ligger:
Leeds - Vi skal ha' Bielsa-Bold i PL
Watford - Okay, de må evt. gerne bytte plads med Burnley, så de får et slag for deres evindelige skift af maneger
Southampton
Crystal Palace

For i øvrigt dejligt med en oprykker som Brentford, der kommer med et friskt pust og en seervenlig tilgang til at spille fodbold.

Prøvede for i øvrigt at uploade billede af bundstillingen, men Postimage.org og Forum virker ikke i kombination i øjeblikket. Har fejlmeldt det til Mugge.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 18. okt, 2021 22:50

Jeg kan sgu meget godt li ham Gallagher hos Palace.
God fight og løbevilje og med i mange ting både offensivt og defensivt.
Desværre er han udlånt fra Chelsea.

Ok han er så også U-21 anfører for England, så nok andre der også er interesseret.

Shit 2-2 i sidste sekund!
Elsker sgu Premier League !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar