Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 25. nov, 2020 09:39

"Braithwaite, der hårdnakket dæmpede sit mangel på talent", skriver AS. Ha ha

https://as.com/opinion/2020/11/24/porta ... 84865.html

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 28. nov, 2020 20:12

Først rammer fjolset Richarlison helt skævt og derefter kan Pickford med de korte arme ikke nå. Lidt at glæde sig over i dag trods alt.
Edit: godnat Everton. Det var sikkert sjovt så længe det varede.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11279
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 29. nov, 2020 17:31

Nå - For nu at finde et lyspunkt, så beholder de vel Hobitten lidt længere i trænersædet hos scum. Agent Ings havde smadret 2-3 kasser ind på den pis-klub i dag, hvis han havde været klar!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 29. nov, 2020 17:49

Cynwal skrev:
søndag, 29. nov, 2020 17:31
Nå - For nu at finde et lyspunkt, så beholder de vel Hobitten lidt længere i trænersædet hos scum. Agent Ings havde smadret 2-3 kasser ind på den pis-klub i dag, hvis han havde været klar!
Dog ærgerligt at 2-2 ikke holdt. Det ville stadig have dæmpet Sotons højdeflugt, samtidig med at det havde sikret Oleeee et par uger mere ved rattet ... :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » søndag, 29. nov, 2020 18:28

Så det er to mesterskabs kandidater? Tottenham er ren middelmådighed ud over Kane og Son. Om Chelsea hedder det sig lige nu, at de har fået styr på defensiven. Ja godmorgen - efter kampe mod Newcastle, Burnley og Sheffield...Hvis ikke Liverpool eller City vinder, så er det fordi, fodboldguderne har rottet sig sammen mod dem (de har i hvert fald mod os indtil videre).

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 29. nov, 2020 21:38

AJJ skrev:
søndag, 29. nov, 2020 18:28
Så det er to mesterskabs kandidater? Tottenham er ren middelmådighed ud over Kane og Son. Om Chelsea hedder det sig lige nu, at de har fået styr på defensiven. Ja godmorgen - efter kampe mod Newcastle, Burnley og Sheffield...Hvis ikke Liverpool eller City vinder, så er det fordi, fodboldguderne har rottet sig sammen mod dem (de har i hvert fald mod os indtil videre).
Enig. Men det er da meget stærkt, at vores 2. hold ligger nr. 2.

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » søndag, 29. nov, 2020 22:00

Cynwal skrev:
søndag, 29. nov, 2020 17:31
Nå - For nu at finde et lyspunkt, så beholder de vel Hobitten lidt længere i trænersædet hos scum. Agent Ings havde smadret 2-3 kasser ind på den pis-klub i dag, hvis han havde været klar!
Jeg ønsker også alt det værste for United, men jeg mener klart det vil være dårligere for United at fyre ENDNU en træner uden at give ham tiden til at opbygge holdet. .
Ja Ole har været svingnede, men momentvis har han skaffet fine resultater og spillet fornuftig fodbold. Uniteds problem er mest deres stabilitet. Det mener jeg Ole har bedre forudsætninger for at bygge op hvis ledelsen giver ham tid og tålmodighed, end en ny træner vil have på den korte bane.

En ny træner kræver altid tid, og skal bruge 1-2 transfer vinduer på at købe sit eget hold og implementere sine taktik. Det kræver tålmodighed og det har United ikke haft, de har haft fine træner nanve som ikke fik tiden. Jeg ser dem hellere begå den fejl igen, end at lade Ole få tid til at gøre projektet færdigt.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 29. nov, 2020 23:19

Udfordringen for United er vel så bare at om de så gav Ole Gunnar 30 års stabilitet, ville det ikke ændre på at han ikke personligt hsr evnerne. så Før eller siden skal han jo skiftes ud, med mindre selvfølgelig de er tilfreds med at skulle identificere sig som et hold der spiller med om top 4 , og så glædes over engang imellem at være en kæp i hjulet for deres 2 stærste rivaler; Liverpool og City. For jeg kan overhovedet ikke se Ole Gunnar skulle have vidt noget som helst der peger i retning af han kan bringe dem tilbage og blive der.

Jo bevares for nok milliarder kan han da givetvis vinde en Europa League eller FA, måske endda et sporadisk mesterskab (tvivler dog)... er man en middelmådig træner, er man jo en middelmådig træner uanset hvor længe man har været middelmådig.

Nårh men weekendens resultater ku vel næsten ikke have endt mere fordelagtigt ? Og til trods for at vi satte point til, så gjorde vores konkurrenter mere eller mindre det samme. Så næsten status quo, og en kamp længere fremme mod det kortsigtede mål at få truppen op at køre igen, sidste år kørte drengene i denne periode efter devisen One-game-at-a-time og det gør de HELT bestemt også nu ! Der er simpelthen ikke råderum tils andet end st fokusere på den næste kamp og få så meget som over hovedet muligt ud Af den.. så det polerede spil og de youtube venlige kampe komme når vi for spillere retur.. engang imellem er det nok godt nok, når vi er udfordret offensivt, at tænke over at vi altså mangler/har manglet Van Dijk og Trent, Henderson samt Salah i den seneste tid, det er virkelig meget SF vores offensive firepower, især Trent og Dijk er vigtig for os i opbygningen.. når så vores løsning, Thiago, på st kunne spille anderledes når plan A fejler (ikke at Thiago er tiltænkt som Plan B på længere sigt, men tænker bestemt han skal være plan A, det tager bare lige lidt tid) ja så er det altså naturligt at vi har svært ved st skabe samarbejde og rytme og forståelse.. med det in mente synes jeg det er enormt flot st stadig ligge delt nummer 1, med 2 point til 4. Pladsen og ligge godt til at gå videre i ChL... holde fokus, snuden i sporet, One-Game-at-a-time, win no matter how osv osv. Denne sæson bliver ikke afgjort før engang i April/Maj det er jeg sikker på , og vi er i den grad stadig med !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 30. nov, 2020 08:48

Niels K skrev:
søndag, 29. nov, 2020 21:38
AJJ skrev:
søndag, 29. nov, 2020 18:28
Så det er to mesterskabs kandidater? Tottenham er ren middelmådighed ud over Kane og Son. Om Chelsea hedder det sig lige nu, at de har fået styr på defensiven. Ja godmorgen - efter kampe mod Newcastle, Burnley og Sheffield...Hvis ikke Liverpool eller City vinder, så er det fordi, fodboldguderne har rottet sig sammen mod dem (de har i hvert fald mod os indtil videre).
Enig. Men det er da meget stærkt, at vores 2. hold ligger nr. 2.
Suppleret med 3. holdet i midterforsvaret.

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 30. nov, 2020 10:17

Frygteligt - kraniebrud til Jimenez
https://www.wolves.co.uk/news/club/2020 ... l-jimenez/

Pludselig føles ACL ikke særligt slemt - for det der kan være enden på karrieren.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. dec, 2020 22:33

Der føles mærkeligt at forsvare Fred, men jeg mener ikke der var gult i anden omgang. Det er måske efter reglerne, men så er reglerne forkerte, efter min mening. Han laver slet og ret en glidende tackling uden at have til hensigt at smadre modstanderen. Der skal være plads til det fysiske spil. Han kan jo ikke gøre for at modstanderen kommer for sent.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 02. dec, 2020 22:58

Han skulle så have været ud længe inden den tackling. Som også er til gult. For godt nok når han bolden først, men rammer manden med alt for voldsom kraft. Klart gult efter reglerne.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 03. dec, 2020 08:36

Jesper skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 22:33
Der føles mærkeligt at forsvare Fred, men jeg mener ikke der var gult i anden omgang. Det er måske efter reglerne, men så er reglerne forkerte, efter min mening. Han laver slet og ret en glidende tackling uden at have til hensigt at smadre modstanderen. Der skal være plads til det fysiske spil. Han kan jo ikke gøre for at modstanderen kommer for sent.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Muligvis rigtigt, men til gengæld synes jeg at dommeren fejler stort i den første situation. Den burde i mine øjne have udløst gult til PSG-spilleren, der provokerede Fred, som selvfølgelig skulle have haft direkte rødt for skallen.

Men fedt at PSG alligevel tog sejren og sendte Scum på gyngende grund før sidste runde :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11279
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 03. dec, 2020 15:18

Jeg er lidt vægelsindet her. VIl jo helst ikke ud i, at de fyrer Gollum....øhh OGS ... alt for hurtigt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11279
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. dec, 2020 13:50

Oh-hoh-hoh-hoh-hoh..............
I denne søde juletid er det en sand fryd at tænde for fjerneren og så se, at Pikford og Co. allerede er bagud 1-0 mod Burnley:
"Merry christmas- Neverton"

Jeg er smålig med dårlig humor, men kan ikke lade være. Er det begyndt at over de sidste par år at synes mindre og mindre om naboerne, efter at de er begyndt at gå hårdere og hårdere til os fysisk - og ofter langt over stregen - i derby'erne.

Kald mig bare:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar