Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 09. feb, 2020 14:24

Jesper skrev:
Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:
søndag, 09. feb, 2020 13:43
Hvordan kan det egentlig være at nogle hold har meget kort pause, andre en del længere?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Mener at læse at alle hold havd enlige langt pause, ca.
Har ikke selv tjekket op på det, kan blot konstatere City har fri i næste weekend, og spiller idag, så de for ihvertfald også en 2 ugers tid.
Mener ihvertfald at have læst at det var passet sammen så alle hold fin deres pause, men at der stadig bliver spillet fodbold
Det giver mening, men lidt utraditionelt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja tænk hvad der ville ske hvis SKY skulle gå en hel weekend uden at have fodbold i tv Billede

Men det er jo et ok kompromis og Liverpool har jo fået det sådan at vi ikke skal gå kolde ind i en Champions League 1/8 finale, så der er taget lidt hensyn, men det var jo så det der gjorde at vores pause faldt sammen med FA Cup kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 09. feb, 2020 14:26

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:
Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:
søndag, 09. feb, 2020 13:43
Hvordan kan det egentlig være at nogle hold har meget kort pause, andre en del længere?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Mener at læse at alle hold havd enlige langt pause, ca.
Har ikke selv tjekket op på det, kan blot konstatere City har fri i næste weekend, og spiller idag, så de for ihvertfald også en 2 ugers tid.
Mener ihvertfald at have læst at det var passet sammen så alle hold fin deres pause, men at der stadig bliver spillet fodbold
Det giver mening, men lidt utraditionelt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja tænk hvad der ville ske hvis SKY skulle gå en hel weekend uden at have fodbold i tv Billede

Men det er jo et ok kompromis og Liverpool har jo fået det sådan at vi ikke skal gå kolde ind i en Champions League 1/8 finale, så der er taget lidt hensyn, men det var jo så det der gjorde at vores pause faldt sammen med FA Cup kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan så sige, at på grund af vejret, så er det en del klubber, der kunne have prioriteret deres tid en hel del anderledes med den her pause.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » søndag, 09. feb, 2020 15:23

Jesper skrev:
søndag, 09. feb, 2020 13:43
Hvordan kan det egentlig være at nogle hold har meget kort pause, andre en del længere?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
I vinterpausen var indlagt en spillerunde, men denne spillerunde var delt op i 4 kampe den første weekend og 6 kampe den næste. Detaljer kan læses her https://www.espn.co.uk/football/english ... will-it-be

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » søndag, 09. feb, 2020 15:28

Det er iø interessant at se Sheffield United - Bournemouth i dag. To hold som har mange potentielle "Robbo-signings" i deres lineups. Jeg var skeptisk omkring vores link til Sander Berge, og han har været elendig indtil nu, men skal naturligvis vende sig til tempoet. Skulle han udvikle sig som nogle håbede på, er United nok en klub hvor han kan få lagt nogle af de ting på, som kunne gøre ham potentiel kandidat for os.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 09. feb, 2020 16:39

pow9199 skrev:
søndag, 09. feb, 2020 15:28
Det er iø interessant at se Sheffield United - Bournemouth i dag. To hold som har mange potentielle "Robbo-signings" i deres lineups. Jeg var skeptisk omkring vores link til Sander Berge, og han har været elendig indtil nu, men skal naturligvis vende sig til tempoet. Skulle han udvikle sig som nogle håbede på, er United nok en klub hvor han kan få lagt nogle af de ting på, som kunne gøre ham potentiel kandidat for os.
Og helt rart at sidde stille og roligt og se en kamp uden at pulsen er oppe og ringe.

Nogen der ved hvad der er blevet af Jordon Ibe? Han er ikke engang på bænken :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » søndag, 09. feb, 2020 16:58

Sledgehammer skrev:
søndag, 09. feb, 2020 16:39
pow9199 skrev:
søndag, 09. feb, 2020 15:28
Det er iø interessant at se Sheffield United - Bournemouth i dag. To hold som har mange potentielle "Robbo-signings" i deres lineups. Jeg var skeptisk omkring vores link til Sander Berge, og han har været elendig indtil nu, men skal naturligvis vende sig til tempoet. Skulle han udvikle sig som nogle håbede på, er United nok en klub hvor han kan få lagt nogle af de ting på, som kunne gøre ham potentiel kandidat for os.
Og helt rart at sidde stille og roligt og se en kamp uden at pulsen er oppe og ringe.

Nogen der ved hvad der er blevet af Jordon Ibe? Han er ikke engang på bænken :shock:
Han var skadet i januar, men har været helt ude i kulden i denne sæson. Solanke ligner en på vej i samme retning med hastige skridt!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 11. feb, 2020 10:18

Jeg gad ellers godt se Brentford mod Bielsas Leeds i aften. Men i stedet bliver danske seere spist af med Swansea-QPR....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 11. feb, 2020 22:35

I guder, hvor er Swansea et forfærdeligt hold. Det er dælme ikke imponerende, hvad de disker op med.

Desværre imponerer Brewster mig heller ikke. Det skal siges, at han sandelig ikke får meget at arbjede med. Men han spiller altså heller ikke med den agressivitet, som jeg har set ham levere for U-holdene.

Nu endte han dog med potentielt at blive snydt for et straffe, da han fiskede bolden fra keeperen og efterfølgende blev hægtet af keeperen, som dog måske tog bolden først.
Kloppite

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » onsdag, 12. feb, 2020 08:15

Jesper skrev:
søndag, 09. feb, 2020 13:43
Hvordan kan det egentlig være at nogle hold har meget kort pause, andre en del længere?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Pga. omkampe i FA cuppen - ellers havde alle hold mere end 12 fridage

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 17. feb, 2020 22:27

Håber vi aldrig nogensinde skal høre fra en United fan at VAR er med os :) United har haft mere VAR trække i denne sæson end vi har.

Forskellen er bare vi ikke har haft brug for det. det har de.

Dette åbner kampen om 4-5 pladsen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 17. feb, 2020 22:39

Jesus, hvor har de marginalerne med sig. Hvordan fuck kan Chelsea ikke have scoret endnu..

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. feb, 2020 14:10

Tænk hvis Frank Lampard havde stillet med Olivier Giroud i startopstillingen mod Scum United, så havde de jo SMADRET det PIShold.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 22. feb, 2020 14:41

VAR er fantastisk,

Men de engelske dommere er FULDSTÆNDIG VANVITTIGE inkompetente. det jo ren børnehave hvordan de kommer frem til deres vanvittige forkerte beslutninger.

Hvordan kan de ovehoved få lov at have et arbejde?

Der var måske 10 personer i verden som mener det ikke var et rødt kort. men VAR referee var lige præcis en af dem.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » lørdag, 22. feb, 2020 14:57

Problemet er ikke VAR, problemet er inkompetencen hos de engelske dommere - der var klart rødt kort i situationen.

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor dommeren ikke kigger på situationen selv, der er trods alt en monitor på sidelinjen. Det giver ingen mening.


Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » lørdag, 22. feb, 2020 15:15


Besvar