Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 03. feb, 2019 22:18

Niels K skrev:
Tom_Jorsal skrev:Øv, Arsenal var sgu ellers kommet godt med i kampen.
Ja øv, men det var godt nok et flot mål til 2:1. Ved 3:1 er det vel armen, der får den med i mål, så jeg forstår ikke, at den så tæller ?
3-1 er komplet uforståeligt det godkendes, er med på man altid føler ens hold snydes non stop(jeg gør ihvertald), men jeg kan ikke huske LFC har fået sådan et mål foræret i de sidste par år. Og er farvet, men prøver at være neutral i denne sag. Altid noget LFC modstanderne ikke har deres målmand som står som årets keeper hver 5. gang som før i tiden.Måske fordi vi har bedre afsluttere nu :dance: . Altid noget vi vinder trofæet trods alt :gunfire:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. feb, 2019 06:27

Jesper skrev:Man må vente til onsdag eller søndag og håbe på lidt hjælp fra en af de to blå hold. Jeg har faktisk størst forhåbning for at Everton kan gøre et eller andet.
Jeg gir' ikke Everton mange chancer mod Man C. Evertons statistik mod Top 6 hold er rystende ringe, og de har har spillet ad H til på det sidste. Jeg tror, håber faktisk mere på at Sarri kan få sat Chelsea op til en god dag, nu hvor de ser ud til at have fået godt gang i Higuain.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 06. feb, 2019 18:56

Det lader til, at "midterforsvars-skader" er en udbredt virus på Merseyside. Dette er fra kampoptakten på Evertonfc.com:

"Everton vs Man City
Team News

Everton are without seasoned defenders Phil Jagielka and Leighton Baines, centre-back Jagielka still nursing a minor niggle and Baines ruled out by the rib injury which forced the full-back's early withdrawal from matches against Huddersfield Town and Wolverhampton Wanderers in the past week.

Another centre-half, Yerry Mina, is not ready to return from his foot problem but Marco Silva can call on Idrissa Gana Gueye, who has recovered from a groin issue."

Kan man oddse på, at Man City fører med 4 i pausen?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pingel » onsdag, 06. feb, 2019 19:28

Så bliver det vel Kurt og Keane...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 06. feb, 2019 19:38

Tror sgu, at Toffees får en ordentlig røvfuld. Pickford er jo bygget til et 7-mands mål. Hvis det skal få noget med, så skal Goodison få færten af noget, så de ender med at levere den fremragende stemning, som de altså også af og til er leverandør af.
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 06. feb, 2019 20:02

Silva sparer både Richarlison og Sigurdsson. Vel ret beset Everton’s to største profiler.

Det er åbentlyst at Silva anser denne kamp som en fribillet eftersom den bitre blå fanskare ikke vil rynke meget på næsen over et nederlag som sender bysbørnene ned på andenpladsen. Men de blå skal jo også have lidt at glæde sig over, når de ikke har vundet et trofæ i 24 år. Small club mentaliteten praktiseres i bedste velgående.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » onsdag, 06. feb, 2019 21:31

Robbie_God_Fowler skrev:Silva sparer både Richarlison og Sigurdsson. Vel ret beset Everton’s to største profiler.

Det er åbentlyst at Silva anser denne kamp som en fribillet eftersom den bitre blå fanskare ikke vil rynke meget på næsen over et nederlag som sender bysbørnene ned på andenpladsen. Men de blå skal jo også have lidt at glæde sig over, når de ikke har vundet et trofæ i 24 år. Small club mentaliteten praktiseres i bedste velgående.
Jaja, kan Snottenham og Man U tillade sig at spare spillere, hvorfor skulle (N)everton så ikke kunne?

Forstår ærligt taget ikke at FA vil tolerere den slags. Det er jo nærmest to separate ligaer City og Liverpool spiller i. Særligt deres kamp mod Tottenham var skandaløs, hvor både Son, Eriksen og Alli startede ude:

https://www.skysports.com/football/tott ... ams/390855

Men så sparer Everton jo sikkert også Richarlison og Gylfi mod os (sarkasme kan være anvendt)Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af Red Man Walking onsdag, 06. feb, 2019 21:34, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. feb, 2019 21:32

FFS!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 06. feb, 2019 21:33

texy skrev:Pickford er jo bygget til et 7-mands mål.
Du har desværre fuldstændig ret
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 06. feb, 2019 21:40

Everton er virkelig godt nok et ligegyldigt hold
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » onsdag, 06. feb, 2019 21:42

Gutter, det er jo ikke Evertons skyld, at vi ikke kan slå Leicester og West Ham...

Everton kommer aldrig til at gøre Liverpool en tjeneste af nogen som helst slags, det gjorde de ikke i 13/14, og det gør de heller ikke idag.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. feb, 2019 21:49

Skovdal skrev:Gutter, det er jo ikke Evertons skyld, at vi ikke kan slå Leicester og West Ham...

Everton kommer aldrig til at gøre Liverpool en tjeneste af nogen som helst slags, det gjorde de ikke i 13/14, og det gør de heller ikke idag.
Næ, det er ikke deres skyld. Men skal man se lidt neutralt på det, så forstår jeg ikke at en af de mest økonomisk satsende hold, her tænker jeg også på det kommende stadionprojekt, simpelthen ikke vil det mere. Det virker som et hovedløst projekt.
De bliver jo slagtet her niveaumæssigt og stemningen er som en kedelig sommerkamp dagen efter en gedigen druktur.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 06. feb, 2019 21:56

Fernandinho er godt nok usympatisk og heldig hele tiden. Hvorfor får han aldrig gult?!?!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. feb, 2019 21:59

YNWA! skrev:Fernandinho er godt nok usympatisk og heldig hele tiden. Hvorfor får han aldrig gult?!?!
Usympatisk? Han spiller bare hårdt. Det er vel ikke i sig selv usympatisk. Jeg havde gerne set sådan en type på vores hold.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 06. feb, 2019 22:31

Så var Walker ellers ved at koste igen. Måske han bare skulle koncentrere sig om alle sine fejl og mangler i spillet fremfor Twitter. Mod Newcastle var han også Citys dårligste.

Besvar