Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » onsdag, 26. sep, 2018 11:07

YNWA! skrev:På en måde elsker jeg at se United tabe denne kamp. Men på den anden side ville det ikke gøre noget hvis de fik disse ligegyldige midtugekampe.
Jeg syntes simpelthen det er en skidt holdning, at det er ligegyldige kampe. Det er en cup - det er en pokal. Det er noget der skal kæmpes for - og heldigvis er jeg meget sikker på, at også Klopp og drengene føler det sådan.

Ja, selvfølgelig er det langt vigtigere at vinde PL og CL - men vi er Liverpool - og for os, og de andre tophold, der skal der være kræfter til at deltage og kæmpe med om det hele. Alt andet er simpelthen for svagt - så kan man lige så godt holde med et eller andet elevatorhold.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. sep, 2018 11:45

Bojangles skrev:
YNWA! skrev:På en måde elsker jeg at se United tabe denne kamp. Men på den anden side ville det ikke gøre noget hvis de fik disse ligegyldige midtugekampe.
Jeg syntes simpelthen det er en skidt holdning, at det er ligegyldige kampe. Det er en cup - det er en pokal. Det er noget der skal kæmpes for - og heldigvis er jeg meget sikker på, at også Klopp og drengene føler det sådan.

Ja, selvfølgelig er det langt vigtigere at vinde PL og CL - men vi er Liverpool - og for os, og de andre tophold, der skal der være kræfter til at deltage og kæmpe med om det hele. Alt andet er simpelthen for svagt - så kan man lige så godt holde med et eller andet elevatorhold.
Hvis kampene var ligegyldige så ville Mourinho jo have startet med U13 holdet.

Jeg tror helt sikkert at Klopp har lært at respektere de her cup-kampe og sidste sæson var det noget lårt at vi røg tidligt ud, hvis kampprogrammet bliver for meget så må man jo som yderste konsekvens blive ved med at vælge en del reservespillere til kampene. Men vi er også nødt til at have nogle midtuge kampe i ny og næ ellers så kan vi ikke holde flere end 11-12 førsteholdsspillere skarpe.

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 26. sep, 2018 11:55

På Manchester Evening News viser de dette billede af Wilson og forklarer, at han ikke leger Shearer ved scoringen, men viser, hvem der har vundet pokalen med de store ører 5 gange 8-)

Billede

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 26. sep, 2018 12:25

Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:
YNWA! skrev:På en måde elsker jeg at se United tabe denne kamp. Men på den anden side ville det ikke gøre noget hvis de fik disse ligegyldige midtugekampe.
Jeg syntes simpelthen det er en skidt holdning, at det er ligegyldige kampe. Det er en cup - det er en pokal. Det er noget der skal kæmpes for - og heldigvis er jeg meget sikker på, at også Klopp og drengene føler det sådan.

Ja, selvfølgelig er det langt vigtigere at vinde PL og CL - men vi er Liverpool - og for os, og de andre tophold, der skal der være kræfter til at deltage og kæmpe med om det hele. Alt andet er simpelthen for svagt - så kan man lige så godt holde med et eller andet elevatorhold.
Hvis kampene var ligegyldige så ville Mourinho jo have startet med U13 holdet.

Jeg tror helt sikkert at Klopp har lært at respektere de her cup-kampe og sidste sæson var det noget lårt at vi røg tidligt ud, hvis kampprogrammet bliver for meget så må man jo som yderste konsekvens blive ved med at vælge en del reservespillere til kampene. Men vi er også nødt til at have nogle midtuge kampe i ny og næ ellers så kan vi ikke holde flere end 11-12 førsteholdsspillere skarpe.
Vi er Liverpool!
Alle trofæer skal jagtes!
For mig personligt er prioteten PL, FA, Chl, LC.
Men alle betyder noget og hvis vi stiller med U13 i aften, mister jeg al respekt for Klopp!
Jeg husker min afsky da vi stillede med C-holdet mod Real Madrid!
Det er ikke Liverpool!
Gå efter sejren med et godt hold. Hvis det glipper, så glipper det. Sådan er det med fodbold og cupkampe.
PS vi smadrer Chelsea i aften Billede
YNWA


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 26. sep, 2018 12:30

Xick skrev:Jones er kendt for at lave fejl.
Pssst ville du gide lige at smide dit bud på eurolotto tallene i aften ?
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. sep, 2018 12:47

mortenbak skrev:
Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:
YNWA! skrev:På en måde elsker jeg at se United tabe denne kamp. Men på den anden side ville det ikke gøre noget hvis de fik disse ligegyldige midtugekampe.
Jeg syntes simpelthen det er en skidt holdning, at det er ligegyldige kampe. Det er en cup - det er en pokal. Det er noget der skal kæmpes for - og heldigvis er jeg meget sikker på, at også Klopp og drengene føler det sådan.

Ja, selvfølgelig er det langt vigtigere at vinde PL og CL - men vi er Liverpool - og for os, og de andre tophold, der skal der være kræfter til at deltage og kæmpe med om det hele. Alt andet er simpelthen for svagt - så kan man lige så godt holde med et eller andet elevatorhold.
Hvis kampene var ligegyldige så ville Mourinho jo have startet med U13 holdet.

Jeg tror helt sikkert at Klopp har lært at respektere de her cup-kampe og sidste sæson var det noget lårt at vi røg tidligt ud, hvis kampprogrammet bliver for meget så må man jo som yderste konsekvens blive ved med at vælge en del reservespillere til kampene. Men vi er også nødt til at have nogle midtuge kampe i ny og næ ellers så kan vi ikke holde flere end 11-12 førsteholdsspillere skarpe.
Vi er Liverpool!
Alle trofæer skal jagtes!
For mig personligt er prioteten PL, FA, Chl, LC.
Men alle betyder noget og hvis vi stiller med U13 i aften, mister jeg al respekt for Klopp!
Jeg husker min afsky da vi stillede med C-holdet mod Real Madrid!
Det er ikke Liverpool!
Gå efter sejren med et godt hold. Hvis det glipper, så glipper det. Sådan er det med fodbold og cupkampe.
PS vi smadrer Chelsea i aften Billede
YNWA


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke vi skal frygte at se U13 spillere ;)

Interessant med FA cup over CL på prioritetslisten. Meget fint, det var også lidt kedeligt at vi alle havde PL, CL, FA cup, LC :army7:

Men det er nemlig rigtigt at vi skal gå efter succes i lidt bredere forstand, vores gode bredde er intet værd hvis den ikke bliver brugt til noget og hvis spillerne på bænken kun kommer ind i forbindelse med skader, så er de jo så sløve når der er brug for dem at vi lige så godt kunne bruge Markovic og Ejaria istedet for Shaqiri og Fabinho.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. sep, 2018 13:14

Det er lidt ud over min fatteevne, at en leder i en stor virksomhed (Mourinho) offentlig går i clinch med en af hans vigtigste medarbejdere (Pogba) og samtidigt offentligt går ud og kritiserer Jones efter at manden har gjort sit bedste.
Her i ugen kom der desuden tal fra Man U rent regnskabsmæssigt og ja, de omsætter for ekstreme summer, men deres lønninger er eksploderet og deres gæld forøget. Jeg forstår slet og ret ikke at sådan en kæmpe stor virksomhed kan leve med at en af deres topfolk er så hamrende ude af trit med virkligheden for normal og anstændig opførsel, hvilket jeg finder er passende ord for Mourinhos ledelsesmæssige stil. Jo, gav den resultater, så ville man måske se gennem fingre med en del, men det er vel et faktum, at med den stil han har anvendt; nemlig at forsøge at købe sig til hurtig succes, så er han ubetinget også tvunget til at levere.
Derfor er det kun et spørgsmål om tid før han forsvinder. Og Zidane bliver vel efter alt at dømme ny træner, hvilket igen er til vores fordel, fordi skiftet fra La Liga til PL er ikke bare sådan noget man lige gør. Og at vende sådan en supertanker, det kræver uomtvisteligt noget tid, så jeg er faktisk ganske godt tilfreds med hvad der sker hos scum - og det der sker er jo i øvrigt ganske forventeligt, så alt er godt!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » onsdag, 26. sep, 2018 13:16

Mourinho og Pogba.

Sprængfarligt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 26. sep, 2018 13:53




Håber de beholder Mourinho sæsonen ud..... Jeg er dog begyndt at tvivle.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. sep, 2018 14:41

YNWA! skrev:


Håber de beholder Mourinho sæsonen ud..... Jeg er dog begyndt at tvivle.
Uhh så er ham der Sources på spil igen :lol: . spøg til side så virker det ret tydeligt udefra at den ikke er helt god.

Det er jo bagdelen ved når man som Mourinho kun er udholdelig så længe man vinder titler. Om Mourinho bliver værre af fraværet af succes eller om hans opførsel bare er nemmere at tolerere når man vinder... det ved jeg ikke helt, nok lidt af hvert.

Det afhænger nok lidt af om der er en afløser klar i kulissen. Hvis de gerne vil have Zidane, så skal de jo lige have ham på plads først.

Ligesom jeg tror det var noget nemmere at tage risikoen ved at fyre Rodgers når man først havde overtalt Klopp.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 29. sep, 2018 13:35

West Ham foran 1-0 mod scum efter 5 minutter.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 29. sep, 2018 13:53

Mourinho er ved at køre United mere i sænk ala Moyes.


Lad os håbe han har opbakning af ledelsen :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » lørdag, 29. sep, 2018 13:54

YNWA! skrev:West Ham foran 1-0 mod scum efter 5 minutter.
Lyserødt passer til scum :laughin:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 29. sep, 2018 14:13

2-0 til West Ham!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. sep, 2018 14:17

Mager stemning på stadionet i London. Men lækkert resultat om ikke andet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar