Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 27. aug, 2018 22:35

Spændende hvilke offentlige Mourinho-skidtspande mon United-spillerne kommer til at stå model til efter kampen?

Viktor Lindeløf har da i hvert fald lagt r*ven iklaskehøjde :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 27. aug, 2018 22:41

Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b :lol: :lol: :lol: og han er slet ikke god nok. Matic er taktisk meget ringe. Jones er også ringe i duelspillet og i hovedspillet. Fred er en helt vild dårlig signing. Hvad er hans spidskompetence?

Deres problem stikker langt dybere end Mourinho. Det er hele deres måde at scoute spillere på, de type de scouter (de må selvfølgelig gerne blive ved med det), Woodward må også tage sit ansvar for at det går som det går.

Gid det må fortsætte 8-)
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 27. aug, 2018 22:58, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » mandag, 27. aug, 2018 22:41

Ydmygelsen er total :laughin:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 27. aug, 2018 22:47

Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » mandag, 27. aug, 2018 22:48

Selvom det selvfølgelig er skide fedt United bliver pryglet ærgrer det mig lidt at Tottenham ikke taber point, men i stedet tanker selvtillid inden kampen mod os, også fordi de bliver større rivaler omkring topplaceringerne i år end United. Dog er det selvfølgelig altid fedt at se United blive ydmyget, men man kan frygte at Mourinho snart ryger og så er det måske en der kan få rettet skuden op der kommer ind og det skulle jo helst ikke ske !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » mandag, 27. aug, 2018 22:49

Wormie skrev:Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Jeg ville da elske at se en kamp som denne på toilettet :D

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 27. aug, 2018 22:51

Wormie skrev:Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Jeg synes da ellers det er klasseunderholdning Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 27. aug, 2018 22:52

Niche skrev:
Wormie skrev:Mourinho havde fuldstændig ret da han sagde at det ikke var pengen værd at komme og se United.
Jeg ville da elske at se en kamp som denne på toilettet :D
Det skulle være nemt nok at få plads. der er ihvertfald et par frie nogen på TV.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 27. aug, 2018 22:57

Pragtfuldt :alcohol:

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 27. aug, 2018 23:09

Hr. Drejer skrev:Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b :lol: :lol: :lol: og han er slet ikke god nok. Matic er taktisk meget ringe. Jones er også ringe i duelspillet og i hovedspillet. Fred er en helt vild dårlig signing. Hvad er hans spidskompetence?

Deres problem stikker langt dybere end Mourinho. Det er hele deres måde at scoute spillere på, de type de scouter (de må selvfølgelig gerne blive ved med det), Woodward må også tage sit ansvar for at det går som det går.

Gid det må fortsætte 8-)
Nå, du skriver lidt af fra Uniteds danske debatforum... ;)

Synes i øvrigt, det er overdrevet. De blev nr 2 med de samme spillere sidste år

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 27. aug, 2018 23:13

AJJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b :lol: :lol: :lol: og han er slet ikke god nok. Matic er taktisk meget ringe. Jones er også ringe i duelspillet og i hovedspillet. Fred er en helt vild dårlig signing. Hvad er hans spidskompetence?

Deres problem stikker langt dybere end Mourinho. Det er hele deres måde at scoute spillere på, de type de scouter (de må selvfølgelig gerne blive ved med det), Woodward må også tage sit ansvar for at det går som det går.

Gid det må fortsætte 8-)
Nå, du skriver lidt af fra Uniteds danske debatforum... ;)

Synes i øvrigt, det er overdrevet. De blev nr 2 med de samme spillere sidste år
Nej, men jeg har lige været derinde, og der spekuleres i om Mourinho bliver fyret nu. Men Mourinho prøvede faktisk at spille offensivt, og de spillede en fin 1. halvleg, men det går fuldstændigt galt i anden.

ps. jeg håber ikke han bliver fyret.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 27. aug, 2018 23:14

AJJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Der er mange på det man u hold som slet ikke er gode nok til en top 6 klub. Lindeløf er den ringeste midterforsvarer siden Prunier. Han er en dårlig duelspiller, svag i luften, ikke placeringsstærk. Lukaku er vel heller ikke god nok. Han ejer ikke to gram teknik. Fellaini er deres plan b :lol: :lol: :lol: og han er slet ikke god nok. Matic er taktisk meget ringe. Jones er også ringe i duelspillet og i hovedspillet. Fred er en helt vild dårlig signing. Hvad er hans spidskompetence?

Deres problem stikker langt dybere end Mourinho. Det er hele deres måde at scoute spillere på, de type de scouter (de må selvfølgelig gerne blive ved med det), Woodward må også tage sit ansvar for at det går som det går.

Gid det må fortsætte 8-)
Nå, du skriver lidt af fra Uniteds danske debatforum... ;)

Synes i øvrigt, det er overdrevet. De blev nr 2 med de samme spillere sidste år
Haha, tænkte præcis det sammeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 27. aug, 2018 23:29

jensemand skrev:Selvom det selvfølgelig er skide fedt United bliver pryglet ærgrer det mig lidt at Tottenham ikke taber point, men i stedet tanker selvtillid inden kampen mod os, også fordi de bliver større rivaler omkring topplaceringerne i år end United. Dog er det selvfølgelig altid fedt at se United blive ydmyget, men man kan frygte at Mourinho snart ryger og så er det måske en der kan få rettet skuden op der kommer ind og det skulle jo helst ikke ske !
Hvis vi vil vinde noget, så må vi selv klare udfordringerne i de interne opgør. Og i forhold til Spurs på udebane har vi vist en motiverende revanche til gode. Men vi har siden det forsmædelige 4-1 nederlag været et forvandlet hold, som i øvrigt i den efterfølgende periode har præsteret PLs bedste forsvar. Noget som denne runde ikke har ændret ved.

Vi er tre kampe inde. Programmet er ikke begyndt at presse hverken os, Spurs eller vores andre konkurrenter. Så tidligt på sæsonen kan jeg ikke andet end håbe på og glæde mig over en kamp, hvor Man Utd bliver kørt over. Vi skal længere frem, før jeg gider at spekulere i de interne resultater at topopgørene.

Fremragende mandag.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 28. aug, 2018 08:41

På den ene side får jeg lyst til at sige: "Ro på, der er spillet 3 kampe!". På den anden side, så skal man ikke underkende det gigantiske pres der lige nu er på United. Internt og eksternt. Det har varet et stykke tid og har det med at være selvforstærkende.
Jeg har læst flere bøger om Mourinho, idet selvom manden i mine øjne er usympatisk, så er han også fascinerende. Og det der går igen er hans ledelsesstil, som er baseret på konflikt.
En bevidst metode, som igen fungerer indadtil og udadtil. Alt sammen for at presse holdet til at gå i hans retning. Det er samtidigt en stil, som tærer helt enormt på hans omgivelser, og derfor er den stil hovedårsagen til det velkendte 3. sæsons syndrom. Derudover, så er det som om at han rent fodboldmæssigt er gået i stå. Den del startede faktisk allerede i Madrid, hvor hans ideforladte stil ikke passede med det offensive udtryk, man skal have i den klub. I en enkelt pokalturnering eller to, så kan man godt spille på et resultat, men ikke over en hel sæson. Det undrer mig i øvrigt lidt, for i de første år af hans karriere var han ret så nytænkende.
Nuvel, konklusionen må være at United går en meget svær tid i møde. Skulle Mourinho blive fyret - og det spår jeg - så skal vi være glade nok for det, for det vil tage tid at vende skuden for en ny manager. Måske kan han (en ny træner) få en enkelt opblomstring med klubben, men da det er hele klubben der ikke synes at have (gen)fundet en stil siden Ferguson, så vil de fortsat have problemer.

Tottenham derimod ser stærke ud, hvilket er helt som forventet, da de er så sammenspillede. Det er dog samtidigt en kerne, som igennem flere år er tæret på. Med mindre der sker noget til vinter, hvilket jeg tvivler meget stærkt på med det enormt dyre stadion, så vil deres trup blive udmattet og ramt af skader og så vil de få resultatmæssige problemer. De skal nok skrabe point sammen, men jeg anser dem ikke som en kæmpe stor trussel. Der er dog et lille men, og det er den effekt der kan komme, når de kommer ind på det nye stadion.

Nu jeg er ved en gennemgang, så vil jeg knytte et kommentarer til de tre andre hold i top 6.

Arsenal har fået en virkelig god træner, og han er fuldt ud bevidst om hvad han vil med holdet. Jeg tvivler dog meget stærkt på han har spillerne til den spillestil, så derfor vil han blive nødt til at være pragmatisk. Jeg tror det bliver en mellemsæson, hvor de ind i mellem finder melodien, ind i mellem rammes af nedture, fordi systemet og kvaliteten ikke sidder i skabet. Fremtiden ser dog lys ud, også med den kæmpe sponsoraftale de har lavet.

Chelsea har faktisk imponeret mig og de virker ret robuste. Hazard er i spillehumør - ja, han har været latterlig god - men det er samtidigt lidt deres svaghed, for de er utroligt afhængige af ham. Ikke sådan at det står og falder med ham, men de der ekstra procenter, som gør forskellen, det er ham der tilfører dem. Og det har jo rent faktisk tidligere båret dem langt, så jeg tror faktisk de får en god sæson. Defensivt virker de endnu ret dårlige, for de giver mange chancer væk. Nok er Jorginho klasse med bolden, men har er ikke en ørn i det defensive arbejde og når Kante er rykket længere frem på banen, så kommer de til at give chancer væk. Hvilket er en del af risikoen ved Sarri-bold, som det så smukt betegnes. Jeg kan egentlig godt lide den offensive tilgang, så generelt set synes jeg at Sarri er en berigelse for ligaen. Om det kan føre til andet end en top 4, det tvivler jeg på. Jeg tipper dem pt som 3er.

Manchester City, tja, hvad kan man sige. De fik godt nok ikke 9 point for de første 3 kampe, men de virker i mine øjne stadigvæk skræmmende. Det er klart at de Bruynes skade svækker dem, men jeg tror ikke det bliver afgørende. De virker til at være mindst lige så stærke som i sidste sæson og det er en klub i harmoni. De er stadigvæk min klare favorit til mesterskabet. En ting kunne dog godt ryste dem, spår jeg, og det er hvis Champions League kampagnen ikke kommer til at gå godt, for det er dér de skal slå til i år. Det kan godt komme til at give dønninger, skulle det ske.

Os selv, ja, den er jo taget i mange tråde, men som sagt og skrevet, så er vi startet godt og har fået de nødvendige point. Jeg har nok ikke været helt så imponeret som flertallet, men det giver til gengæld plads til forbedring. Alisson virker på mange måder som den x-faktor, som måske kan få os hele vejen.

Så det jeg vil frem til, det er at den snak der er om top 6, den tror jeg ikke rigtig på, selv om der kun er spillet 3 kampe. Realistisk set, så er det kun City, Chelsea og os selv der kan vinde mesterskabet. Og Chelsea er så absolut kun en outsider. Tottenham vil være med fremme, men de vil miste pusten. Og de to sidste hold tror jeg ikke på overhovedet.


Lang smøre, den stak af for mig:-)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 28. aug, 2018 08:47

texy skrev:
jensemand skrev:Selvom det selvfølgelig er skide fedt United bliver pryglet ærgrer det mig lidt at Tottenham ikke taber point, men i stedet tanker selvtillid inden kampen mod os, også fordi de bliver større rivaler omkring topplaceringerne i år end United. Dog er det selvfølgelig altid fedt at se United blive ydmyget, men man kan frygte at Mourinho snart ryger og så er det måske en der kan få rettet skuden op der kommer ind og det skulle jo helst ikke ske !
Hvis vi vil vinde noget, så må vi selv klare udfordringerne i de interne opgør. Og i forhold til Spurs på udebane har vi vist en motiverende revanche til gode. Men vi har siden det forsmædelige 4-1 nederlag været et forvandlet hold, som i øvrigt i den efterfølgende periode har præsteret PLs bedste forsvar. Noget som denne runde ikke har ændret ved.

Vi er tre kampe inde. Programmet er ikke begyndt at presse hverken os, Spurs eller vores andre konkurrenter. Så tidligt på sæsonen kan jeg ikke andet end håbe på og glæde mig over en kamp, hvor Man Utd bliver kørt over. Vi skal længere frem, før jeg gider at spekulere i de interne resultater at topopgørene.

Fremragende mandag.
Du har selvfølgelig ret i vi skal kunne klare det selv, men alle hold har brug for en hjælpende hånd med pointtab til deres største konkurrenter for at vinde titlen. Selv City sidste år da der teoretisk set kunne være et hold der havde fået endnu flere point ;) men selvfølgelig er det fedt med et united nederlag, det jeg tænkte er mere at jeg altid håber på uafgjort når vores rivaler møder hinanden da der går flest muligt point til spilde. Men gårsdagens resultat kunne kun ende med at være fint for os lige meget hvilket udfald der kom ud af det og det er jo altid skønt.

Jeg er godt klar over at vi har det bedste forsvar og generelt har været fantastiske siden 4-1 nederlaget i Oktober, men Spurs er også et godt hold så vi kan ikke bare forvente at vinde over dem på udebane. Selvom det da ville klæde os at give dem en røvfuld som tak for sidst. Gerne med 2 forkert dømte straffespark til os så vi også lige kan få udlignet på den konto ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Besvar