Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » torsdag, 20. dec, 2007 22:45

perpig skrev:
YNWA skrev:Uden at se kampen så er det bare skide typisk dansk fodbold at smide det hele i favoritrollen...
FCK's 2. halvleg er noget af det pinlige et dansk hold har leveret meget længe.
Aberdeen er uden tvivl bedre end Gorica, men det er i de baner sammenligningen skal findes.
Men det er nu altid sjovt at se Flemming Østergaard stå og flæbe efter endnu en tabt europæisk kamp..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 20. dec, 2007 22:52

Nick skrev:
jens fup skrev:
Nick skrev:
jens fup skrev:Første GODE indsats i aften af Michael Jakobsen. Dem, der mener at han er tættere på landsholdet end Martin Pedersen, må have deres øjne undersøgt!

Jeg siger i øvrigt IKKE at MP er landsholdsemne - kun at han har mere at have det i end MJ.
Der er jeg lodret uenig med dig. Michael Jakobsen er til enhver tid bedre end Martin Pedersen. Det tror jeg ikke du kan finde mange, der er uenig i...
Det har han fandme ikke bevist i går -eller i hele sæsonen indtil nu! Så kan du være så uenig i det udsagn, som du lyster.
Jeg synes, han har været Aab's bedste forsvarsspiller i denne sæson, og er vist i øvrigt den spiller, som flest gange er kåret til kampens spiller i Nordjyske overhovedet. I øvrigt spiller de to jo ikke samme plads, så jeg ved ikke helt hvor din landsholds-debat kommer fra.
Nå ja. Naturligvis betyder sådan nogle kåringer da alt. Det er da osse uhyre seriøst, når publikum efter kampen stemmer på fan-favoritten og stort set uden undtagelse vælger ham, der scorede kampens mål!

MJ har bevist én eneste ting denne sæson: At AaB har brug for to stabile midterforsvarere, og det er hverken ham eller Danny Califf. De kommunikerer ikke med hinanden og da slet ikke med resten af holdet, og det er en væsentlig årsag til at vi trods 1. pladsen har lukket uhyre bunker af mål ind. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er faktum at denne sæsons bedste forsvars spiller hos AaB har været MP.

Og nu vikarierede MJ jo altså på back-pladsen i går, ligesom han tidligere har gjort, men han er p.t. meget langt fra den standard han tidligere har vist. Han kan ikke blive ved at spille "jeg-er-udråbt-som-stortalent" kortet, især ikke når det har kørt så skidt som tilfældet har været indtil nu i denne sæson. BT og Tipsbladet har uafhængigt af hinanden påpeget at AaB's 1. plads er opnået på trods af forsvaret, og at det højst sandsynligt også bliver grunden til at vi ikke vil være istand til at holde helt til mål.

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » torsdag, 20. dec, 2007 23:07

jens fup skrev:BT og Tipsbladet har uafhængigt af hinanden påpeget at AaB's 1. plads er opnået på trods af forsvaret, og at det højst sandsynligt også bliver grunden til at vi ikke vil være istand til at holde helt til mål.
Heri er vi ganske enige. Aabs nuværende forsvar er næppe godt nok til at holde hele vejen hjem - og det gælder også Martin Pedersen.
I et, alt for ofte, sejlende forsvar har han gjort det udmærket, men andet og mere end en gennemsnitlig superligaforsvarer er han altså ikke.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » torsdag, 20. dec, 2007 23:10

LarsU skrev:Men det er nu altid sjovt at se Flemming Østergaard stå og flæbe efter endnu en tabt europæisk kamp..!
Åh ja, men denne gang havde han da virkelig også grund til at flæbe.
Det var ualmindeligt pinligt det der blev leveret i den 2. halvleg.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » fredag, 21. dec, 2007 11:24

perpig skrev:
LarsU skrev:Men det er nu altid sjovt at se Flemming Østergaard stå og flæbe efter endnu en tabt europæisk kamp..!
Åh ja, men denne gang havde han da virkelig også grund til at flæbe.
Det var ualmindeligt pinligt det der blev leveret i den 2. halvleg.
"It's funny because it's true!"
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » fredag, 21. dec, 2007 15:21

Jeg morede mig fantastisk over FCKs indsats i går. Aberdeen kæmpede helt fantastisk og alt det der men FCk har jo et meget bedre hold og i første halvleg spillede Aberdeen ikke engang bedre end. I anden forærede de så tre af de fire mål væk på personlige fejl og blev i den grad ydmyget. Fantastisk at høre Don Ø tude bagefter og dette bragte dejlige minder fra Gorica kampen. 8-)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 22. dec, 2007 15:12

hvor er det måske et vigtigt mål Tottenham fik lavet.

og et rigtig godt et af slagsen også må man sige.

Synd at keane ikke bankede den ind 2 min før scoringen, men igen ingen skade sket!

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 22. dec, 2007 15:16

Og så brænder Robbie Keane et straffespark! :roll:
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 22. dec, 2007 15:17

Det er bare ikke Keanes dag. han har brændt straffe nu!
2 rigtig rigtig store chancer har han brændt indenfor små 5-10 min nu!

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 22. dec, 2007 15:19

Bendter 5 sek efter han er kommet ind! 2-1

Gad vide hvordan Keane har det nu...
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 22. dec, 2007 15:23

bendter blir skiftet ind og på det samme hjørnespark han kommer ind på og score!

faktisk et rigtig godt mål han får lavet med hovedet!

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » lørdag, 22. dec, 2007 16:09

Man burde jo spille alt man ejer, og eventuelt også tage et lån i boligen, på at Arsenal vinder mesterskabet. Det må da være det heldigste hold i UK. Ikke at det er specielt ufortjent at de vinder, men med Spurs brændte straffe og Bendtners scoring in mente er de endnu engang heldige at det ikke går galt...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. dec, 2007 16:38

Arr det var sku ærgeligt at Spurs ikke lige kunne tage point fra Arsenal i dag. Jeg syntes sku at de havde fortjent det da de spillede bedst af de to hold. Super mål af Berbatov med det flotte oplæg af Keane. Det var så også det eneste som Keane gjorde rigtigt i dag. Han sparker bolden på overlæggeren fra kanten af det lille felt og så brænder han straffesparket. Skidt!
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 22. dec, 2007 17:36

Bendtner din store skovl...og Keane din spade

Hattrick af Fuller, vi skal have Stoke op i PL
"We're not racist, we only hate the mancs"

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sinama P » lørdag, 22. dec, 2007 17:37

Janse skrev:Man burde jo spille alt man ejer, og eventuelt også tage et lån i boligen, på at Arsenal vinder mesterskabet. Det må da være det heldigste hold i UK.
Jeg ville ikke tage alt for meget lån i boligen med notorisk heldige Man Utd i kapløbet... Deres held kan ikke overgås.

Besvar