Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. apr, 2018 22:43

Uhørt skandaløst. Hold kæft hvor er det ynkeligt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. apr, 2018 22:44

Michael Oliver er en nar!

Jeg håber vi trækker Real i semien, og smadre dem!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 11. apr, 2018 22:44

Michael Oliver, du er en fucking skændsel!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 11. apr, 2018 22:45

Føj føj føj for en afslutning og det er nok Olivers sidste kamp i vigtige internationale kampe i lang tid. Og det kan godt være at Ronaldo sikrer semifinalen ved at score, men køl nu lige lidt ned basse og vis lidt klasse efter sådan en pinlig affære. Øv for en grim smag man har i munden efter det der.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 11. apr, 2018 22:47

Er jeg den eneste der synes der er straffe? Ikke det største i verden, men han kommer jo hoppende ind i ryggen på ham med begge hænder og har ikke en klar mulighed for at gå efter bolden.
Det er da træls at de ikke kunne skabe overraskelsen som Roma i går, men man kan ikke få det hele.
Billede

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 11. apr, 2018 22:48

Hård skæbne for Juventus. Og hvor er det synd for Buffon at slutte med at få så stor en fejlkendelse mod sig.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 11. apr, 2018 22:51

Nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke burde være straffe? Uden at svine alle real Madrid spillere og dommere til.
Hvis det havde været en Liverpool kamp og det straffe ikke var blevet dømt til os, så var folk skulle da blevet stiktossede
Og selvfølgelig skal Buffon da have rødt for den omgang brok. Han overfalder jo nærmest dommeren. Og det er ulovligt at "manhandle" dommeren. Tosset af ham at gå sådan amok i så vigtig situation. Forståeligt nok er der mange følelser i spil og hele lortet ramler sammen, men havde netop forventet en som Buffon at holde hovedet koldt lige i situationer som denne
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. apr, 2018 22:56

Spazzjack skrev:Nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke burde være straffe? Uden at svine alle real Madrid spillere og dommere til.
Hvis det havde været en Liverpool kamp og det straffe ikke var blevet dømt til os, så var folk skulle da blevet stiktossede
Han søger ikke en afslutning men står bare og venter på en evt kontakt. Det er så tydeligt og så klamt udspekuleret. Han er faktisk allerede på,vej ned inden kontakten da han ved den kommer. Jeg synes ikke der er straffe. Og slet ikke på så afgørende et tidspunkt i kampen. Der skal et klokkeklart straffe til når det ender med at blive så kampafgørende og det var det på ingen måde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. apr, 2018 22:57

Efter at have set denne kamp, forstår jeg nu hvorfor ingen engelske dommere er blevet vurderet dygtige nok til at dømme ved VM.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 11. apr, 2018 22:58

Emmy skrev:
Spazzjack skrev:Nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke burde være straffe? Uden at svine alle real Madrid spillere og dommere til.
Hvis det havde været en Liverpool kamp og det straffe ikke var blevet dømt til os, så var folk skulle da blevet stiktossede
Han søger ikke en afslutning men står bare og venter på en evt kontakt. Det er så tydeligt og så klamt udspekuleret. Han er faktisk allerede på,vej ned inden kontakten da han ved den kommer. Jeg synes ikke der er straffe. Og slet ikke på så afgørende et tidspunkt i kampen. Der skal et klokkeklart straffe til når det ender med at blive så kampafgørende og det var det på ingen måde.
Bolden kommer til hans bryst. Han er igang med at tæmme bolden da han mærker kontakten bagfra. Den kontakt er to hænder og en mand der hopper op på ham og derefter sparker ham i ribbenene. Hvordan skal han nå at afslutte?BilledeBillede
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 11. apr, 2018 23:00

Spazzjack skrev:Nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke burde være straffe? Uden at svine alle real Madrid spillere og dommere til.
Jeg havde også dømt det, så jeg kan ikke forklare det. Jeg har dog ikke dommerkort, men hvis Firmino var blevet lagt ned på den måde, forventede jeg nu straffe, uden skyggen af tvivl
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. apr, 2018 23:03

@Spazzjack:

Jeg synes billederne viser at der er minimal berøring. Han diver! Han ved kontakten vil komme, og smide sig så snart han mærker det mindste.

edit: Nu har jeg set det igen, og Oliver kan da ikke se hvad der sker. Hans udsyn er blokeret. Hvordan kan han så dømme, når han ikke taler med sine meddommere?
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 11. apr, 2018 23:05, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. apr, 2018 23:04

Kig på billederne. Han er på vej ned inden både bold og spiller når hen til ham. Han søger ikke en afslutning men kun en kontakt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 11. apr, 2018 23:08

Jeg synes ikke det ligner at han er på vej ned inden kontakten er der.
Men den sag er vi vist bare uenige om.
Vi kan dog være enige at det er en ærgerlig afslutning på en fed kamp og det havde fandeme været dejligt at se Madrid slået ud. Nå, men vi smadrer dem jo bare så
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 11. apr, 2018 23:09

Godt jeg ikke er rigtig dommer, kun sofa dommer.....Total ynglings beskæftigelse :lol: ...
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar