Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 18:12

Tottenham vinder 100% denne kamp.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » søndag, 11. mar, 2018 18:19

Godt spottet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 18:20

Forhelvede. Det hold får det værste frem i mig. Fuck Tottenham
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » søndag, 11. mar, 2018 18:23

YNWA! skrev:Forhelvede. Det hold får det værste frem i mig. Fuck Tottenham
Ja jeg synes også det er gået fra at jeg har haft et ganske fint forhold til dem for nogle år tilbage, til at jeg i dag virkeligt er træt af dem.

Det er sgu nok efter at de begyndte at vinde over os og være en trussel i top 4.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 18:26

tue69 skrev:
YNWA! skrev:Forhelvede. Det hold får det værste frem i mig. Fuck Tottenham
Ja jeg synes også det er gået fra at jeg har haft et ganske fint forhold til dem for nogle år tilbage, til at jeg i dag virkeligt er træt af dem.

Det er sgu nok efter at de begyndte at vinde over os og være en trussel i top 4.
Tror grunden til jeg er træt af dem er at, medierne er gået helt amok over dem. De spiller ih og oh så skide godt. Men de har ikke vundet en skid i en menneskealder. Poch bliver kaldt en af de bedste trænere. Han har kun vundet månedens træner.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 11. mar, 2018 18:45

Hver gang jeg logger på viaplay for at se afslutningen på vores modstanderes kampe når der er mulighed for de smider point så scorer de. :!: :!: :!: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 18:53

zalcos skrev:Hver gang jeg logger på viaplay for at se afslutningen på vores modstanderes kampe når der er mulighed for de smider point så scorer de. :!: :!: :!: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Kan vi så ikke bare aftale at det gør du ikke længere? :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 11. mar, 2018 19:04

Forhåbentlig en dyr købt sejr. Ikke noget alvorligt men bare de næste 8 PL kampe...
"We're not racist, we only hate the mancs"

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » søndag, 11. mar, 2018 19:12

Er vi derhenne, hvor vi faktisk skal håbe på, United tager point fra City i 6. sidste spillerunde? Vinder City over Stoke i morgen (som de jo nok gør), har de 16 point ned til 2. pladsen. Holder de det forspring i de nærmeste kampe, er de mestre allerede inden opgøret med Spurs i 5. sidste spillerunde.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 19:23

Emmy skrev:Forhåbentlig en dyr købt sejr. Ikke noget alvorligt men bare de næste 8 PL kampe...
Vi skal vel egentlig håbe på at Tottenham tager point mod Chelsea 1. April? For mig er det ligegyldigt hvem der kommer i top 4 så længe vi også gør. Hvis vi vinder hjemme mod Watford og ude mod Palace så kan vi være 10 point foran Chelsea inden de møder Tottenham 1. April.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. mar, 2018 19:40

YNWA! skrev:
Emmy skrev:Forhåbentlig en dyr købt sejr. Ikke noget alvorligt men bare de næste 8 PL kampe...
Vi skal vel egentlig håbe på at Tottenham tager point mod Chelsea 1. April? For mig er det ligegyldigt hvem der kommer i top 4 så længe vi også gør. Hvis vi vinder hjemme mod Watford og ude mod Palace så kan vi være 10 point foran Chelsea inden de møder Tottenham 1. April.
Vi er 4 point foran Chelsea nu. De skal møde Burnley den 18/03 og så Tottenham 01/04. Så 7 point hvis de taber til Burnley. Men det er nok ikke noget vi skal forvente de gør.

Faktisk er jeg noget nervøs for de sidste kampe. Everton og Chelsea på udebane bliver ikke sjovt. Vi fik ikke meget ud af kampene på hjemmebane mod dem.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 19:45

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:
Emmy skrev:Forhåbentlig en dyr købt sejr. Ikke noget alvorligt men bare de næste 8 PL kampe...
Vi skal vel egentlig håbe på at Tottenham tager point mod Chelsea 1. April? For mig er det ligegyldigt hvem der kommer i top 4 så længe vi også gør. Hvis vi vinder hjemme mod Watford og ude mod Palace så kan vi være 10 point foran Chelsea inden de møder Tottenham 1. April.
Vi er 4 point foran Chelsea nu. De skal møde Burnley den 18/03 og så Tottenham 01/04. Så 7 point hvis de taber til Burnley. Men det er nok ikke noget vi skal forvente de gør.

Faktisk er jeg noget nervøs for de sidste kampe. Everton og Chelsea på udebane bliver ikke sjovt. Vi fik ikke meget ud af kampene på hjemmebane mod dem.
Chelsea har Leicester i FA Cuppen på søndag.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. mar, 2018 00:47

Leipzig er nu 4 point fra en CL plads. Der er vist noget med at Keita bliver billigere, hvis de ikke kommer i CL. Jeg kan ikke huske hvor meget.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. mar, 2018 07:58

Hr. Drejer skrev:Leipzig er nu 4 point fra en CL plads. Der er vist noget med at Keita bliver billigere, hvis de ikke kommer i CL. Jeg kan ikke huske hvor meget.
Det tror jeg du har ret i. Det var en af grundende til at det var svært at nå til enighed med RBL i januar. At der var en masse klausuler der kunne trække prisen op.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 12. mar, 2018 21:25

Kan de gøre det på en kold mandag aften i Stoke? Her mener jeg selvfølgelig Stoke selv, der ikke har en engelsk markspiller på banen. Allen kommer tættest på. De har nogle briter på bænken, men ellers består startopstillingen af en tysker, hollænder, franskmand, græker, amerikaner, senegaleser, schweizer, spanier og camerouner. Manchester City har faktisk flere englænderne på banen.

Besvar