Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » søndag, 11. mar, 2018 11:16

Bojangles skrev:
Jesper skrev:Frygtelige scener på London Stadium. Mindede om noget man så for 30 år siden. Virkelig ikke godt og super farligt.
I øvrigt hylesjovt at følge Mourinho og Nevilles drabelige fight, som er komplet infantil.
Øhh - kan du uddybe for en udenforstående?
Forstår ikke kommentaren om Mourinho og Neville. Men på London stadium løb flere fans ind på banen i løbet af kampen, og der udbrød slåskampe blandt tilskuerne på tribunerne. Så ikke kampen men har set forskellige videoer og billeder på Reddit og Twitter. Så et billede Burnleys udskiftere der havde ladet nogle børn sidde på udskiftningsbænken, så de var væk fra slåskampe.
West Ham er i seriøse problemer og deres fans har fået nok og er vrede på klubben og hinanden. Det er vildt som en udvikling i negativ retning den klub er gået siden de skiftede stadion.
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 11:35

Spazzjack skrev:
Bojangles skrev:
Jesper skrev:Frygtelige scener på London Stadium. Mindede om noget man så for 30 år siden. Virkelig ikke godt og super farligt.
I øvrigt hylesjovt at følge Mourinho og Nevilles drabelige fight, som er komplet infantil.
Øhh - kan du uddybe for en udenforstående?
Forstår ikke kommentaren om Mourinho og Neville. Men på London stadium løb flere fans ind på banen i løbet af kampen, og der udbrød slåskampe blandt tilskuerne på tribunerne. Så ikke kampen men har set forskellige videoer og billeder på Reddit og Twitter. Så et billede Burnleys udskiftere der havde ladet nogle børn sidde på udskiftningsbænken, så de var væk fra slåskampe.
West Ham er i seriøse problemer og deres fans har fået nok og er vrede på klubben og hinanden. Det er vildt som en udvikling i negativ retning den klub er gået siden de skiftede stadion.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 11. mar, 2018 12:24

Mourinho og Neville har i et par uger haft en kæmpe offentlig fight. Og Mourinho påstod, at han var nødt til at skifte Rasford ud, fordi Neville i halvlegen havde sagt at han var på nippet til at få rødt og den kommentar ville dommeren formentlig høre, hvilket ville påvirke ham.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » søndag, 11. mar, 2018 17:08

Tak Bournemouth!! Så skal de fandeme bare køre på!
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 11. mar, 2018 17:10

Kom så Bournemouth!!!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 17:12

Ville undre mig meget hvis Tottenham ikke stadig vinder.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 11. mar, 2018 17:19

YNWA! skrev:Ville undre mig meget hvis Tottenham ikke stadig vinder.
De scorer i 88. min og 94. min.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 17:22

RedRedRed skrev:
YNWA! skrev:Ville undre mig meget hvis Tottenham ikke stadig vinder.
De scorer i 88. min og 94. min.
Det tror jeg også.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 11. mar, 2018 17:23

RedRedRed skrev:
YNWA! skrev:Ville undre mig meget hvis Tottenham ikke stadig vinder.
De scorer i 88. min og 94. min.
Efter dive og straffespark. Men hvis det er reduceringer 3-1 og 3-2 er det selvfølgelig ok
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 17:27

Emmy skrev:
RedRedRed skrev:
YNWA! skrev:Ville undre mig meget hvis Tottenham ikke stadig vinder.
De scorer i 88. min og 94. min.
Efter dive og straffespark. Men hvis det er reduceringer 3-1 og 3-2 er det selvfølgelig ok
Tvivler sgu på at Bournemouth laver 3. Men Alli og Kane filmer 100%
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 17:32

Kane ankelskadet. Synd når folk bliver skadet, men jeg vil ikke brokke mig
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 17:35

Forhelvede... hvad laver Begovic?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 11. mar, 2018 17:36

YNWA! skrev:Kane ankelskadet. Synd når folk bliver skadet, men jeg vil ikke brokke mig
Alvorligt?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. mar, 2018 17:38

Emmy skrev:
YNWA! skrev:Kane ankelskadet. Synd når folk bliver skadet, men jeg vil ikke brokke mig
Alvorligt?
Altså han gik selv ud. Mon ikke det bare er forebyggende?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » søndag, 11. mar, 2018 17:59

YNWA! skrev:
Emmy skrev:
YNWA! skrev:Kane ankelskadet. Synd når folk bliver skadet, men jeg vil ikke brokke mig
Alvorligt?
Altså han gik selv ud. Mon ikke det bare er forebyggende?
På engelsk TV snakkede de om at det lignede at han tog sig til den ankel han har haft problemer med før. Så det kunne godt være at det ikke er helt godt. Men hvem ved
Billede

Besvar