Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 07. mar, 2018 22:18

SÅ skal der dives for Tottenham. !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dagens Kampe

Indlæg af rnh » onsdag, 07. mar, 2018 22:23

YNWA! skrev:Hold kæft hvor ville jeg ønske Dybala bagved Bobby i den røde trøje.
Costa har også været god, han måtte også gerne trække i den røde trøje.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 07. mar, 2018 22:25

Holder Grønkjær med Spurs eller bare Eriksen? Og diver de sig til et straffe til sidst?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 07. mar, 2018 22:29

Emmy skrev:Holder Grønkjær med Spurs eller bare Eriksen? Og diver de sig til et straffe til sidst?
Det skulle fandeme ikke undre mig hvis de gjorde
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 07. mar, 2018 22:37

JAAAAAAA!!!!!!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 07. mar, 2018 22:37

Taberfans der går hjem før tid. Det fryder mig satme at de ryger ud. Jeg sidder med et kæmpe smil
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 07. mar, 2018 22:38

Dybala kaster sig teatralsk rundt i græsset. Jeg hader at se det HVER GANG!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 07. mar, 2018 22:40

Pisse fedt resultat. Forhåbentlig tager de en masse dårligt humør med sig til de næste runder i PL så vi kan lægge lidt afstand til dem. Måske havde det været fint med et par kampe mere i CL til Spurs så de havde det at koncentrere sig om også men jeg synes det er fedt de er ude så skide med det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 07. mar, 2018 22:43

Emmy skrev:Pisse fedt resultat. Forhåbentlig tager de en masse dårligt humør med sig til de næste runder i PL så vi kan lægge lidt afstand til dem. Måske havde det været fint med et par kampe mere i CL til Spurs så de havde det at koncentrere sig om også men jeg synes det er fedt de er ude så skide med det.
Lige netop. Nu kan de koncentrere sig om PrL, så måske det kommer til at svide til os selv i sidste ende. Men den tid den sorg, fedt at der blev stukket en kæp i deres hjul :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 07. mar, 2018 22:45

Kane var også lige en meter offside, da han headede på stolpen til sidst. De har godt nok medvind på dommerfronten for tiden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 07. mar, 2018 22:48

Robbie_God_Fowler skrev:Kane var også lige en meter offside, da han headede på stolpen til sidst. De har godt nok medvind på dommerfronten for tiden.
Ja, det lagde jeg også mærke til. Spurs må give gode julegaver til dommerstanden. Ligesom Roma i sin tid købte et Rolex ur i julegave til alle dommerne i Serie A, med ønsket om god jul og et godt nytår :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 07. mar, 2018 22:52

Jeg bryder mig ikke om Juventus' spillestil og synes, at det var en skam, at Spurs ikke gik videre. For vores egne chancer i turneringen er det fint, for Spurs var/er flere niveauer over Juventus. Hvordan de lige fik scoret to ufortjente mål ud af det blå, forstår jeg stadig ikke. Omvendt giver det Spurs mulighed for at fokusere endnu mere i PL, hvor de er en trussel for os.

Juve må nærmest være en ønskemodstander i CL for os nu, lige bortset fra at alt vil komme til at handle om Heysel igen, hvilket aldrig er rart som Liverpool-fan.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 07. mar, 2018 23:01

Alle Tottenhams spillere var i tip top form.

Hos Juventus var Higuain helt ude af form. Dybala er helt ude af form. Matuidi er helt ude af form. Cuadrado var fraværende. Bernadeschi var fraværende. Mandzukic var fraværende. De Sciglio var fraværende.

Tottenham får næppe en bedre mulighed for at slå Juventus, der alt andet lige må forventes at blive bedre, når de får deres spillere klar igen.

Mht. PL-snakken: vi skal bare slutte foran Chelsea, så skid hul i, om Spurs er med i CL eller ej. Men jeg synes nu, at det er sjovere at trække et udenlandsk hold frem for de hold vi alligevel altid møder i den hjemlige turnering.

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McHelmer » onsdag, 07. mar, 2018 23:16

Ha, så vandt Juve over Snottenham

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 07. mar, 2018 23:17

Enig med AJ. Det er nu en gang sjovere at møde et hold udenfor England.

I PL må succeskriteriet være at kvalificere sig til CL. Tottenham spiller mod Chelsea i starten af april, hvor vi gerne skal håbe på Tottenham sejr. Fokus på den kamp bliver nu større for Tottenham.

Besvar