Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 05. jan, 2017 15:16

Med andre ord har vi umiddelbart intet at være nervøse for. Tak for klarlægningen!
Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 05. jan, 2017 16:17

DAGGER! skrev:
Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
Men helt kultpærer er de dog ikke - endnu i hvert fald ;)

Jeg krydser også alt, hvad jeg kan krydse, for at de er klar. Og gerne nogle minutter i benene inden!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 05. jan, 2017 17:12

AJJ skrev:
DAGGER! skrev:
Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
Men helt kultpærer er de dog ikke - endnu i hvert fald ;)

Jeg krydser også alt, hvad jeg kan krydse, for at de er klar. Og gerne nogle minutter i benene inden!
Er det "perle" som i når dansk politi udtaler sig om lettere solbrændte individer? ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 05. jan, 2017 18:21

Cynwal skrev:
AJJ skrev:
DAGGER! skrev: Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
Men helt kultpærer er de dog ikke - endnu i hvert fald ;)
Jeg krydser også alt, hvad jeg kan krydse, for at de er klar. Og gerne nogle minutter i benene inden!
Er det "perle" som i når dansk politi udtaler sig om lettere solbrændte individer? ;)
Jeg synes politiet skulle passe lidt på med, at gå rundt og sætte mærker på specifikke racer på den måde. Som om den er set før. :|

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 05. jan, 2017 18:43

RedRedRed skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:
DAGGER! skrev: Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
Men helt kultpærer er de dog ikke - endnu i hvert fald ;)
Jeg krydser også alt, hvad jeg kan krydse, for at de er klar. Og gerne nogle minutter i benene inden!
Er det "perle" som i når dansk politi udtaler sig om lettere solbrændte individer? ;)
Jeg synes politiet skulle passe lidt på med, at gå rundt og sætte mærker på specifikke racer på den måde. Som om den er set før. :|
Lige for at få én ting helt på det rene: Min kommentar var ment sarkastisk, og skulle minde om en tidligere Politidirektør, som forsøgte at bortforklare en båndoptagelse af en betjent, som brugte ordet "perker". Politidirektøren mente betjenten sagde: "Perle", hvilket var dødfødt fra starten, og blev latterliggjort i pressen bagefter.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 05. jan, 2017 18:45

Cynwal skrev:
RedRedRed skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:
DAGGER! skrev: Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
Men helt kultpærer er de dog ikke - endnu i hvert fald ;)
Jeg krydser også alt, hvad jeg kan krydse, for at de er klar. Og gerne nogle minutter i benene inden!
Er det "perle" som i når dansk politi udtaler sig om lettere solbrændte individer? ;)
Jeg synes politiet skulle passe lidt på med, at gå rundt og sætte mærker på specifikke racer på den måde. Som om den er set før. :|
Lige for at få én ting helt på det rene: Min kommentar var ment sarkastisk, og skulle minde om en tidligere Politidirektør, som forsøgte at bortforklare en båndoptagelse af en betjent, som brugte ordet "perker". Politidirektøren mente betjenten sagde: "Perle", hvilket var dødfødt fra starten, og blev latterliggjort i pressen bagefter.
Ved jeg, fangede den godt. ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 05. jan, 2017 19:54

Cynwal skrev:
RedRedRed skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:
DAGGER! skrev: Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
Men helt kultpærer er de dog ikke - endnu i hvert fald ;)
Jeg krydser også alt, hvad jeg kan krydse, for at de er klar. Og gerne nogle minutter i benene inden!
Er det "perle" som i når dansk politi udtaler sig om lettere solbrændte individer? ;)
Jeg synes politiet skulle passe lidt på med, at gå rundt og sætte mærker på specifikke racer på den måde. Som om den er set før. :|
Lige for at få én ting helt på det rene: Min kommentar var ment sarkastisk, og skulle minde om en tidligere Politidirektør, som forsøgte at bortforklare en båndoptagelse af en betjent, som brugte ordet "perker". Politidirektøren mente betjenten sagde: "Perle", hvilket var dødfødt fra starten, og blev latterliggjort i pressen bagefter.
Den bortforklaring var dissideret humoristisk. Det var fandme sjovt, og efterfølgende blev der solgt t-shirt i kbh med billede af Hanne Bech Hansen med påskriften "Perlemor" :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Merseyside Boys » fredag, 06. jan, 2017 12:33

...og ikke mindst Ulf Pilgaards fuldstændigt geniale parodi på hende i Cirkusrevyen! :lol:
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 10. jan, 2017 22:57

Endnu et offside mål til ManU;


Hvorfor begynder dommerne ikke bare, at taberdømme modstanderne inden kampstart? Synd alle holdene skal spilde kræfter hver gang, i håbet om en fair dommer.

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McHelmer » tirsdag, 10. jan, 2017 23:36

Hader Scum

Vi får svært ved at vinde hvis vi ikke scorer

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jeppe » onsdag, 11. jan, 2017 10:59

McHelmer skrev:Hader Scum

Vi får svært ved at vinde hvis vi ikke scorer
Det gør vi helt sikkert. Men det gør vi vel mod de fleste hold...
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 11. jan, 2017 13:14

Jeppe skrev:
McHelmer skrev:Hader Scum

Vi får svært ved at vinde hvis vi ikke scorer
Det gør vi helt sikkert. Men det gør vi vel mod de fleste hold...
Omvendt, hvis man ser med positive briller vil andre hold også få svært ved at vinde over os hvis ikke de score. :D
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. jan, 2017 13:23

McHelmer skrev:Hader Scum

Vi får svært ved at vinde hvis vi ikke scorer
Det er et ret elementært element i fodbold. Ingen mål, ingen sejreBillede
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 11. jan, 2017 15:31

RedRedRed skrev:Endnu et offside mål til ManU;


Hvorfor begynder dommerne ikke bare, at taberdømme modstanderne inden kampstart? Synd alle holdene skal spilde kræfter hver gang, i håbet om en fair dommer.
Den skulle jo komme før eller siden . Hull City backs er aldrig set ringere, føj de blev kørt rundt i kampen (specielt i 2 halvleg, hvor Hulls lave niveau gav udbytte i at Finalen bliver Manchester United vs LIVERPOOL FC på Wembley i slut februar. (Sandsynligvis, skal Soton i hvertfald ikke have et ben til jorden på Anfield Road, som nok bliver afgjort - da aftenens kamp hurtigt kan blive (taknisk plaget) uafgjort.

GET IN! WE GO AGAIN :dance:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 14. jan, 2017 15:54

Hmmm, ja, for min skyld måtte Spurs gerne snart begynde at smide nogle points :shock: Men så længe de scorer 4 mål pr kamp har det desværre nok lange udsigter :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar