Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 04. sep, 2016 18:07

Jeg prøver....men sørme et landshold, jeg har svært ved at se et potentiale i! Og hvorfor stå med 3 bagi, når modstanderen næsten ikke spiller med angribere!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 04. sep, 2016 21:14

Det har jeg til gengæld ikke. Jeg synes, det med længder er det bedste landshold i mange år - og endda med en masse unge spillere. Det er jo kun vores egen skyld, at vi ikke vinder langt større - ikke taktikkens. Og så handler det om at udnytte de steder på banen, hvor du har dine bedste spillere, og det er i vores tilfælde midterforsvaret, hvorfor jeg er helt enig i at spille et system sammen med tre forsvarsspillere.

God præstation som giver forhåbninger om mere end, vi endte med at være vant til under Olsen.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 04. sep, 2016 22:05

Jesper skrev:Jeg prøver....men sørme et landshold, jeg har svært ved at se et potentiale i! Og hvorfor stå med 3 bagi, når modstanderen næsten ikke spiller med angribere!
Den opfattelse deler jeg.

Jeg synes, at der er spillere med fint potentiale. Og jeg synes, at Hareide kommer med en god gejst og nogle fine idéer. Men selve 3-5-2 formationen har jeg svært ved at se fungere i moderne fodbold. Så skal wingbackerne i hvert fald være markant stærkere offensivt, end tilfældet er med Ankersen og Durmisi.

Det fungerede under Sepp i 80erne. Men han brugte heller ikke deciderede backs som winbacks, Han brugte deciderede wings. Eksempelvis Arnesen og Berggreen.

Men ok. Vi fik en yderst fortjent sejr i første kamp. Så indtil videre er det svært at kritisere Hareide's taktik. Især fordi vi faktisk skabte et hav af muligheder og kun gav en enkelt tåbelig chance væk.
Kloppite

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 04. sep, 2016 22:30

Adam Lallana - he scores when he wants! :-D

:laughin: :laughin: :laughin: :headbang: :headbang: :headbang: :army3: :army3: :army3: :army8: :army8: :army8: :army8:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 05. sep, 2016 03:20

Jesper skrev:Jeg prøver....men sørme et landshold, jeg har svært ved at se et potentiale i! Og hvorfor stå med 3 bagi, når modstanderen næsten ikke spiller med angribere!
Jeg vil sige, at når det lige netop er dig der skriver dette, så er jeg ikke overrasket. Jeg kan se et kæmpe potentiale, lige så kan alle fodbold kyndige der udtaler sig i tv. At ikke kan se potentiale i en back 3 med en snit alder på 23 år velsagtens, Højbjerg, Eriksen Fischer med flere...Nej intet potentiale :lol: :lol: :lol: ....Altid noget vi aldrig nogensinde er enige, dette er dog det mest mystiske du har pladret i en uge, fornemmer jeg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 09. sep, 2016 22:26

Første gang i 1,5-2 år var jeg på stadion, og så bliver det jo mål orgie i RFC termer :lol: . Vi ligger nummer et :director: Og så lige hjem og se nedtakt med Van der Vaart, jeg synes sgu det er pisse fedt gjort af FCM, jeg er nok en af de eneste....De fleste på bold.dk synes han er afdanket og ikke kan en skid og er ringvrag.....Mon ikke tonen havde været en anden hvis han spillede for den arrogante nordmand, så var han vel gud. Bare et bud, men det finder vi nok ikke ud af.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. sep, 2016 23:30

Ok, så Thommo slog flik-flak i Randers' Fjord :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 09. sep, 2016 23:35

Nej, jeg gik bare på vandet, længere er den ikke, jeg synes det er arrogant at slå flik-flak.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. sep, 2016 23:50

Thommo skrev:Nej, jeg gik bare på vandet, længere er den ikke, jeg synes det er arrogant at slå flik-flak.
Du gik på vandet og tog en mokai bagefter. :D sorry!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » lørdag, 10. sep, 2016 07:50

Hr. Drejer skrev:
Thommo skrev:Nej, jeg gik bare på vandet, længere er den ikke, jeg synes det er arrogant at slå flik-flak.
Du gik på vandet og tog en mokai bagefter. :D sorry!
Vi drikker Thor i Randers og ikke det sukker sprøjt ;)
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. sep, 2016 09:39

Præcis Lasse :alcohol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 10. sep, 2016 09:44

Er det ikke kun i Randers man drikker masser af Mokai og kører rådent i bil? Eller er det kun en praktisk joke... De såkaldte " Randers mems " :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 10. sep, 2016 10:37

Thommo skrev:Første gang i 1,5-2 år var jeg på stadion, og så bliver det jo mål orgie i RFC termer :lol: . Vi ligger nummer et :director: Og så lige hjem og se nedtakt med Van der Vaart, jeg synes sgu det er pisse fedt gjort af FCM, jeg er nok en af de eneste....De fleste på bold.dk synes han er afdanket og ikke kan en skid og er ringvrag.....Mon ikke tonen havde været en anden hvis han spillede for den arrogante nordmand, så var han vel gud. Bare et bud, men det finder vi nok ikke ud af.
Tillykke til Randers. Jeg synes dog, at Lyngby var det bedste hold, men de får desværre ikke scoret, når chancerne er der.
Nu brænder de så et straffe, men i 1. halvleg bliver de igen bortdømt for det mest åbenlyse straffe ever, hvor der også skulle være smidt en mand ud, og igen bliver der scoret mod dem i den anden ende lige efter, de er blevet totalt bortdømt.
Lyngby burde ikke have tabt deres 3 sidste kampe, da de var klart bedste hold på banen, men de har godt nok også været uheldige med afgørende kendelser.
Nå, op på hesten igen, og så regner vi med, at målene kommer, og at kendelserne udligner sig over sæsonen...
Måske den nye angriber Kim Ojo tager sig af de afgørende scoringer ?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. sep, 2016 11:13

@Niels K Hvis Lyngby havde udnyttet en eller to af de 3 kæmpe chancer de første 20 minutter, så var det jo nok endt anderledes. Var glad for RFC overlevede de første 20 min, men derfra synes jeg der var rimeligt styr på det for hjemmeholdet. Jeg så slet ikke Agesen handlingen, jeg sad i modsatte ende, men så den efterfølgende da jeg kom hjem, og ja den burde have kostet.

@DAGGER det med at randers og Mokai hører sammen, kender jeg ikke noget til, men nu bliver der vist også sagt meget om Randers, så kan ikke følge med i det mere, men vi har brede skuldre her i Randers(også kvinderne :army5: ) så vi klarer det snildt. Verdens ultimative navle efter min mening :flag5: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » lørdag, 10. sep, 2016 13:58

City ser imponerende stærke ud, hvor United (i hvert fald i dag) er mere ordinære. Super mål af City og sikke et pres de lægger på Uniteds spillere. Håber de bliver kørt ud af egen hule på røv og albuer...

Besvar